Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4600)
З потоку життя (7298)
Душі криниця (4291)
Українці мої... (1719)
Резонанс (2369)
Урок української (1007)
"Білі плями" історії (1873)
Крим - наш дім (1481)
"Будьмо!" (273)
Ми єсть народ? (257)
Бути чи не бути? (479)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (284)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
ТРАМП ПРАЦЮ╢ НАД СТВОРЕННЯМ ФОНДУ ПЕРЕМОГИ УКРА╥НИ
Отриман╕ кошти будуть використан╕ на придбання збро╖ для укра╖нсько╖ арм╕╖…


ТРАМП ЗАЯВИВ, ЩО УКРА╥НА ХОЧЕ ПЕРЕЙТИ В НАСТУП
В╕н зазначив, що говоритиме про це ╕з Президентом Укра╖ни Володимиром Зеленським…


ТРАМП ДОПУСТИВ МОЖЛИВ╤СТЬ ПОСТАЧАННЯ TOMAHAWK
«╤ це зараз важливий сигнал – посилення Укра╖ни ус╕ма можливостями…»


МА╢МО Ч╤ТК╤ ПЛАНИ
Зеленський доручив масштабувати застосування далекоб╕йно╖ збро╖ проти Рос╕╖…


УКРА╥НЦ╤ ВИТРИМАЛИ ДЕСЯТКИ СПРОБ ЗАВОЮВАННЯ, УКРА╥НА ВИСТО╥ТЬ ╤ ЗАРАЗ ПРОТИ РОС╤╥
Президент - п╕д час заход╕в ╕з нагоди Дня захисник╕в ╕ захисниць…




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #33 за 11.08.2006 > Тема "З перших уст"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#33 за 11.08.2006
«МИ ЦЮ ДОРОГУ МАЛИ ПРОЙТИ...»

ВИСТУП ПРЕЗИДЕНТА УКРА╥НИ В╤КТОРА ЮЩЕНКА НА ЗАС╤ДАНН╤ ВЕРХОВНО╥ РАДИ 4 СЕРПНЯ 2006 РОКУ
 Шановний укра╖нський парламенте!
 Шановн╕ народн╕ депутати!
 Перед тим, як зробити процедурн╕ реч╕, я хот╕в би до вас звернутися з коротким словом. Воно буде присвячено поточн╕й ситуац╕╖.  
 Протир╕ччя, якими сьогодн╕ живе, я над╕юсь, частина, укра╖нського сусп╕льства, це протир╕ччя, як╕ не прин╕с шахтар ╕з Донецька чи л╕соруб ╕з Прикарпаття. Ц╕ протир╕ччя у наше сусп╕льство не принесли л╕кар ╕з Черн╕г╕вщини чи вчитель ╕з Криму. Я хочу бути в╕двертий ╕ сказати, що ц╕ протир╕ччя принесен╕ тими людьми, як╕ сьогодн╕ перебувають у цьому зал╕. Ц╕ протир╕ччя, я розум╕ю, використовувалися як ╕нструменти виборчо╖ кампан╕╖.
У х╕д йшло все, у тому числ╕ реч╕, як╕ в╕дносяться до нац╕ональних пр╕оритет╕в.
 П╕дкреслюю, творц╕ цих протир╕ч знаходяться у цьому зал╕. ╤ я хот╕в би, щоб ми сьогодн╕ мали чесну, в╕дкриту розмову, як впоратися ╕з цими викликами, як впоратися ╕з ц╕╓ю проблемою. Переконаний, що парламент у кожн╕й кра╖н╕ твориться для того, щоб зн╕мати протир╕ччя, консол╕дувати нац╕ю, формувати основи ╕ засади нац╕онально╖ пол╕тики – внутр╕шньо╖ ╕ зовн╕шньо╖. Одним словом, дбати про ц╕л╕сн╕сть, суверенн╕сть ╕ ╓дн╕сть. Хот╕лося б сказати, що, мен╕ зда╓ться, кожен день ╕з кожного робочого м╕сця парламенту – а ╖х 450 – повинн╕ формуватися не як╕сь проблеми, виклики нов╕, а звучати приблизно одне й те ж. Наприклад: укра╖нський народе, ти молодець, ти класний, в тебе прекрасна ╕стор╕я, в тебе чудова мова, в тебе прекрасн╕ традиц╕╖, зранку до вечора ти твориш чудеса; ми пропону╓мо до тих твор╕нь, що ви робите, ╕ще добавити таке-то, таке-то, ╕ ця нац╕я буде процв╕тати. Переконаний, нам треба творити. Нам менше треба повертатися у минуле ╕ шукати там проблеми. Це вих╕д. Пов╕рте, т╕льки у ц╕й зал╕ можна знайти загальнонац╕ональний компром╕с. ╤ншо╖ зали не ╕сну╓. Парламент не ма╓ бути фабрикою проблем. Парламент повинен бути тим ╕нститутом, який ц╕ проблеми вир╕шу╓. ╤ тому мен╕ боляче, коли люди, як╕ повинн╕ вир╕шувати ц╕ проблеми, апелюють п╕сля чотирьох м╕сяц╕в вибор╕в до вулиц╕. Що ми хочемо запитати сьогодн╕ у вулиц╕? Про що говорять порожн╕ намети, шановн╕ колеги? Яку ми в╕дпов╕дь хочемо почути? Я пригадую, як починала помаранчева революц╕я, то на майданах ╕ в даному випадку, на ки╖вському Майдан╕, було дек╕лька десятк╕в тисяч людей. ╤ виникло питання пот╕м, як захистити ╖х в╕д дощу, в╕д сн╕гу, який дах ╖м дати? Тод╕ виникли намети. Зараз в╕дбува╓ться щось навпаки. Стоять намети, нема╓ людей. Мен╕ це нагаду╓, вибачте, той хороший ╓врейський анекдот, в якому говориться: «Господин секретарь, ваше указание выполнено. За два дня создан колхоз. Тчк. Шлите колхозников». Чому у нас стоять порожн╕ намети? Це демонстрац╕я чого? Мудрост╕, що ми можемо шукати в╕дпов╕д╕? Це м╕ф, легенда – зробити майдан-2. Але не той час. ╤ тому я хот╕в би поговорити зараз б╕льше по сут╕ того, що стосу╓ться вибор╕в.
Я буду говорити в╕дверто, щоб ви – й одна, й ╕нша сторона – зрозум╕ли роль Президента у ц╕й ситуац╕╖.
 26 березня в╕дбулися вибори. Вибори були демократичн╕. Про це сказали нац╕ональн╕ спостер╕гач╕, м╕жнародн╕ спостер╕гач╕. Вибори визнали кожна з п’яти парт╕й, яка присутня у цьому парламент╕ ╕ парт╕╖-учасники блоку. Чи я неправильно вас зрозум╕в?  Вибори д╕йсн╕? Д╕йсн╕. Поставили одну крапку. Проходить в╕дведений Конституц╕╓ю час, форму╓ться коал╕ц╕я. Я в╕двертий буду, у даному випадку я буду говорити не як Президент, а як громадянин: моя душа була на сторон╕ помаранчево╖ коал╕ц╕╖. Я знав, що ця коал╕ц╕я дуже складна, з великими проблемами. Я знав, що ╖╖ зруйнували не Рег╕они, а амб╕ц╕╖ декого всередин╕ фракц╕й. Але ми цю дорогу мали пройти. Це наш╕ пол╕тичн╕ зобов’язання. Трапилося так, що
6 липня ця коал╕ц╕я розпалася.
Я не хочу говорити про морально-етичн╕ вим╕ри, я просто констатую факт: шостого числа та коал╕ц╕я розпалася. ╤ постало питання формувати ╕ншу коал╕ц╕ю. У мене запитання друге: друга коал╕ц╕я, сформована в╕дпов╕дно до конституц╕йних терм╕н╕в? Так. ╤демо дал╕. Ця коал╕ц╕я запропонувала кандидатуру прем’╓р-м╕н╕стра Президенту. Сво╓часно? Так. ╤ хочу вам сказати, що Президент у в╕дведений йому Конституц╕╓ю терм╕н – за 15 дн╕в – розглянув цю кандидатуру. Я хот╕в показати ╕ послатися: ми пройшли правову дорогу Конституц╕╖. У нас нема зерна неправди за собою по ц╕й дороз╕.
╤ тому я апелюю до вас ╕ говорю: в╕дпов╕дно до чинних вибор╕в, в╕дпов╕дно до процедури Регламенту, парламентом, пол╕тичними силами, коал╕ц╕╓ю, к╕нець-к╕нцем, Президентом, пройдена своя правова дорога. ╤ сьогодн╕ р╕шення по цьому питанню знаходиться у парламент╕ Укра╖ни. ╤ у перш╕й, ╕ у друг╕й коал╕ц╕╖ мене найб╕льше турбувало, скажу вам в╕дверто, одне: який курс нова пол╕тична команда може провести? Чи вона може захистити основи нац╕онального пол╕тичного курсу – як внутр╕шнього, так ╕ зовн╕шнього, чи здатна ця команда захистити демократ╕ю ╕ свободи, яких Укра╖на чекала останн╕ 15 рок╕в? Як не допустити узурпац╕╖ влади, яка ма╓ високу в╕рог╕дн╕сть, як у першому вар╕ант╕, так ╕ у другому вар╕ант╕. ╤ це також я в╕дверто вам хочу говорити. Чому угода про першу коал╕ц╕ю формувалася б╕льше десяти тижн╕в? Та тому, що були складн╕ в╕дпов╕д╕. Що ми робимо, як╕ ц╕л╕, куди йдемо. Починаючи в╕д в╕дношення до ╕нтеграц╕╖, системи колективно╖ безпеки, зак╕нчуючи питаннями галузевими, включаючи земл╕. 
 ╤ моя мета була ╕з трьох позиц╕й, як╕ були на початку, змусити, чи посприяти мо╖м колегам у парламент╕ вийти з одн╕╓ю програмою, а не з трьома. Бо для мене була то гарант╕я реал╕зац╕╖ нац╕онального курсу. Т╕ сам╕, по сут╕, питання були ╕ в рамках дискус╕╖ з другою коал╕ц╕╓ю. Ми днями, ночами проводили цю дискус╕ю з одн╕╓ю метою. Хто брав участь у цих дискус╕ях, п╕дтвердить: жодного разу жодна сторона не п╕дн╕мала питання, чи м╕н╕стр такий-то буде за т╕╓ю силою, чи в╕це-прем’╓р такий-то буде за т╕╓ю силою. Жодного кадрового питання не стояло. Ми билися, на м╕й погляд, як леви, за одне – чи ми будемо мати укра╖нську Укра╖ну, чи ми витрима╓мо державницький курс, який добре виписаний, ╕ тим, хто чита╓ Конституц╕ю ╕ закони, ясно ╕ про концепц╕ю ╕нтеграц╕╖, ╕ про концепц╕ю безпеково╖ пол╕тики. Ми повинн╕ поважати, як слухнян╕ громадяни Укра╖ни, ц╕ постулати, тому що, вибачте за загострення, тему федерал╕зму д╕йсно не прин╕с донецький шахтар, сусп╕льство не обговорю╓ ╖╖. Вибачте, я не хочу н╕кого образити, бо це патолог╕я. Тему укра╖нсько╖ мови н╕хто не обговорю╓, шановн╕, ╕з тих, хто добре зна╓ укра╖нську Конституц╕ю ╕ нац╕ональн╕ закони. Ми поступили по ╓вропейських стандартах, ми дали б╕льше мов╕ будь-як╕й, н╕ж дали у конституц╕ях ╕ законах сус╕дн╕х держав. У нас нема╓ пригноблено╖ н╕ кор╕нно╖ нац╕╖, н╕ нац╕ональних меншин.
╤ це правда. Коли ми говорили про тему колективно╖ безпеки чи ╕нтеграц╕╖ – знову ж таки т╕ закони ╕ Конституц╕я, як╕ ми ма╓мо, дають ч╕тку в╕дпов╕дь формулювання ╕ супроводження укра╖нського ╕нтересу. ╤ моя задача при проведенн╕ круглого столу була якраз у тому… Я розум╕ю, ╓ р╕зн╕ приводи, скор╕ше за все, як╕ були надуман╕, як╕ в азарт╕ пол╕тично╖ боротьби були поставлен╕ як ╕нструменти ц╕╓╖ боротьби, сьогодн╕ ╖х треба зн╕мати. ╤ тому виникла ╕дея круглого столу, мета якого була в одному – сформулювати основи тих положень, як╕ зн╕мають протир╕ччя. Мен╕ зда╓ться, це нам вдалось.
╤ вс╕ сторони зробили св╕й крок назустр╕ч. Я переконаний, що п╕сля того як був п╕дписаний документ, жодна сторона не зраджена. Але ми вперше продемонстрували ц╕й нац╕╖, що пол╕тик може бути на п╕вкорпусу попереду, що в╕н може показувати дорогу. ╤ я за це вдячний кожному, хто приклався до цього документа. До реч╕, я вдячний ╕ тим, хто не приклався. Все одно це була спроба бачити нас в ╓дност╕, вкуп╕. Тому що, я думаю, це основна м╕с╕я ц╕╓╖ зали.
 Таким чином, в рамках проведеного круглого столу ми отримали засв╕дчення тих основ курсу, як╕ в╕дпов╕дають Конституц╕╖ Укра╖ни ╕ нац╕ональним законам. Ми пройшли вибори, ми пройшли етап формування коал╕ц╕╖, ми пройшли етап подання кандидатури, ми пройшли етап узгодження основ пол╕тичного курсу нац╕╖. ╤ тому це було для мене п╕дставою, щоб подати запропоновану коал╕ц╕╓ю кандидатуру на прем’╓р-м╕н╕стра В╕ктора Федоровича Януковича. Хот╕в би п╕дкреслити, що Конституц╕я не да╓ Президенту права персонально╖ рев╕з╕╖. Але переконаний, Конституц╕я да╓ право вимагати спадко╓мн╕сть, узгоджен╕сть пол╕тичного курсу, чому я присвятив, власне кажучи, останн╕ три м╕сяц╕. Мен╕ зда╓ться, ми цю дорогу пройшли вс╕ в╕дкрито ╕ чесно.
 ╤ останн╓ ╕з того, що перед формальним поданням я ще хот╕в би сказати. Я найменш хот╕в би обговорювати ╕нший сценар╕й, бо для цього треба потрудитися ╕ знайти правов╕ п╕дстави. Але в рамках чистоти нашо╖ дискус╕╖ я хот╕в би повернутися до нього. Давайте уявимо, що ми проводимо позачергов╕ вибори. Перше запитання до себе ╕ до вс╕х вас: ми отрима╓мо в╕дм╕нн╕ пол╕тичн╕ результати в╕д тих, що ми ма╓мо 26 березня, чи н╕? Н╕. Перед╕ мною будуть сид╕ти п’ять гол╕в парт╕й чи блок╕в. Т╕льки це буде на 90 дн╕в п╕зн╕ше.
Я п╕дкреслюю, якби ще було правове поле для такого р╕шення, це робити було б можна. Але якщо цього правового поля нема╓, тод╕ те, що б ми зробили поза законом, було б легко витлумачено як рев╕з╕я пол╕тичних результат╕в вибор╕в 26 березня. Це вже не демократ╕я, це спос╕б впливати на результати волевиявлення через ╕нструменти влади. Це просто незаконно. Хот╕в би п╕дкреслити це ╕нше. Це кра╖на, у яко╖ за к╕лька тижн╕в до нового року нема╓ бюджету. Це чиясь невиплачена зароб╕тна плата, пенс╕╖ соц╕альн╕ програми. Це час, коли ми впусту тратимо в╕дносно стосунк╕в з ╕нвесторами. В цей час н╕хто не йде, в цей час т╕льки виходять з Укра╖ни. Це питання, як╕ пов’язан╕ з питаннями бюджетно╖ ╕ ф╕скально╖ пол╕тики, це час, який ми втратимо безповоротно. Це питання енергетично╖ безпеки нац╕╖, яка йде в зиму ╕з пол╕тичними дебатами, а не ╕з запасами ресурс╕в.
 Одним словом, ми можемо набрати масу аргумент╕в, яка б сказала: зна╓те гарантовано, ви на к╕нець року мали б хороший дов╕сок кризи. Зараз у нас ╓ антикризова коал╕ц╕я, але нема╓ кризи, на щастя, на к╕нець року у нас було б навпаки.
 ╤ тому я звертаюся до народних депутат╕в, як╕, можливо, по-р╕зному дивилися на цю ситуац╕ю – хто з гарячими головами, хто з ╕ншим п╕дходом. Нас р╕знило – я маю на уваз╕ Президента ╕ народних депутат╕в – у ц╕й ситуац╕╖ одне. Ви соб╕ могли дозволити теор╕ю питання, ви могли соб╕ дозволити дискус╕╖ – а що буде як так, а що буде як ╕нше.
 А я повинен бути в╕дпов╕дальний за ту ситуац╕ю, яка може виникнути в ц╕й кра╖н╕. ╤ в мене нема╓ до кого б╕льше апелювати.
 ╤ тому я хот╕в би, щоб ми були чесн╕, коли ми проводимо цю дискус╕ю до к╕нця. Ми повинн╕ жити у виключно правовому пол╕, ми не повинн╕ жити в емоц╕ях.
 Але прошу не ховатися в окопах, не апелювати до вулиц╕ там, де працю╓ ваш мандат. Це вже р╕шення ваше. Будь ласка. Я знаю, що ми живемо в такому час╕, що за налигач н╕хто не приведе тебе н╕ в яку коал╕ц╕ю. Це т╕льки тво╓ серце повинно говорити. Ми говоримо про консол╕дуюч╕ нац╕ональн╕ ╕нтереси, про укра╖нську долю чи про щось ╕нше. ╤ тому визначайтесь. Кому коал╕ц╕я – тому коал╕ц╕я, кому угода про сп╕впрацю – тому угода про сп╕впрацю, кому поняття близьке «позиц╕я опозиц╕я» – ╕ так можна жити. Але я прошу – парламент повинен бути визначений.
 Позиц╕я друга. Я дуже просив би вас, кожного, хто в цьому зал╕ ╕ хто не в цьому зал╕. Припин╕ть пол╕тичну пол╕тику в╕йни. Зам╕н╕ть пол╕тику в╕йни – пол╕тично╖, я маю на уваз╕ – на пол╕тику вза╓мозмагання. Так робиться в кожн╕й кра╖н╕. Давайте призна╓мо, що пол╕тичний зал ╓ таким, яким в╕н сьогодн╕ ╓. ╤ншого не буде. Якщо ми цього не зрозум╕╓мо, то я переконаний – до таких пол╕тичних сил буде опозиц╕╓ю просто вся нац╕я, весь народ. ╤ тому я закликаю укра╖нський парламент до порозум╕ння, ╕ ще раз зважити свою велику консол╕дуючу м╕с╕ю, яка лежить на ваших плечах.
 ╤ тепер про формальн╕ реч╕. В╕дпов╕дно до подання коал╕ц╕╖ я вношу кандидатуру В╕ктора Федоровича Януковича на посаду Прем’╓р-м╕н╕стра.
 Я переконаний, що сьогодн╕ ╕ л╕ва ╕ права частина залу добре розум╕ють, що ми живемо в надзвичайно ц╕кавому ун╕кальному час╕ для формування укра╖нських перспектив. Я б дуже хот╕в, В╕ктор Федорович, щоб т╕ пол╕тичн╕ сили, як╕ под╕лять ваш╕ погляди, основи ╕ засади пол╕тики, про як╕ ми дебатували останн╕ два тижн╕, що буде ця пол╕тика усп╕шна, на користь кожному громадянину ╕ наш╕й Укра╖н╕. Я хот╕в би ще раз прохати, що перед нами стоять виклики по консол╕дац╕╖ нац╕╖. Це завдання для кожного народного депутата. Ми повинн╕ говорити не т╕льки про хл╕б насущний. Ми повинн╕ мати об’╓днану нац╕ю. Якщо ми хочемо вигравати змагання, в тому числ╕ м╕жнародн╕, у нас не повинна бути дискус╕я по географ╕╖ пол╕тичн╕й, по ╕стор╕╖ укра╖нськ╕й, по мов╕, устрою ╕ так дал╕. ╤ я прошу прийняти це як св╕й наказ у проведенн╕ нац╕онально╖ пол╕тики.
 Паралельно я хот╕в би також, щоб не виходити дв╕ч╕ за цю трибуну, формально представити м╕н╕стра оборони Укра╖ни Гриценка Анатол╕я Степановича, ╕ за квотою Президента я б хот╕в би представити кандидатуру м╕н╕стра закордонних справ Укра╖ни Тарасюка Бориса ╤вановича.
 Просив би цю поважну залу п╕дтримати ц╕ кандидатури.
 ╤, користуючись нагодою, я хот╕в би прив╕тати обраних судд╕в Конституц╕йного суду в цьому зал╕ сьогодн╕, ╕ переконаний, що вони под╕лять ту високу м╕с╕ю формування верховенства права в Укра╖н╕, яка покладена на цей конституц╕йний ╕нститут.
Дякую вс╕м.

ВЕРХОВНА РАДА ПРИЗНАЧИЛА В╤КТОРА ЯНУКОВИЧА ПРЕМ’╢Р-М╤Н╤СТРОМ УКРА╥НИ
 4 серпня Верховна Рада Укра╖ни призначила Прем’╓р-м╕н╕стром Укра╖ни л╕дера фракц╕╖ Парт╕╖ рег╕он╕в В╕ктора Януковича. Як пов╕домля╓ кореспондент Укр╕нформу, за постанову ВР «Про призначення
В. Януковича Прем’╓р-м╕н╕стром Укра╖ни» проголосував 271 з 308 присутн╕х у сес╕йн╕й зал╕ народних депутат╕в.
 За кандидатуру В. Януковича проголосували 184 депутати фракц╕╖ Парт╕╖ рег╕он╕в (186 м╕сць у парламент╕), 6 депутат╕в фракц╕╖ Блоку Ю. Тимошенко (129 м╕сць), 30 депутат╕в фракц╕╖ «Наша Укра╖на» (81 м╕сце), 30 депутат╕в фракц╕╖ СПУ (33 м╕сця) та 21 депутат фракц╕╖ КПУ (21 м╕сце).
 Кандидатуру В. Януковича було запропоновано на посаду Прем’╓р-м╕н╕стра в╕д Антикризово╖ коал╕ц╕╖ у ВР в склад╕ фракц╕й ПР, СПУ та КПУ. 3 серпня Президент Укра╖ни В╕ктор Ющенко направив до парламенту подання на призначення В. Януковича главою уряду.
 
ВЕРХОВНА РАДА ЗАТВЕРДИЛА НОВИЙ СКЛАД КАБ╤НЕТУ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ
 4 серпня Верховна Рада Укра╖ни затвердила новий склад Каб╕нету М╕н╕стр╕в на сво╓му зас╕данн╕, яке тривало до глибоко╖ ноч╕.
 Першим в╕це-прем’╓р-м╕н╕стром, м╕н╕стром ф╕нанс╕в призначений Микола Азаров. В╕це-прем’╓рами стали Андр╕й Клю╓в ╕ Дмитро Табачник. Ще одним в╕це-прем’╓ром, м╕н╕стром буд╕вництва, арх╕тектури ╕ житлово-комунального господарства призначений Володимир Рибак. М╕н╕стром по зв’язках з ВР та ╕ншими установами державно╖ влади затверджений ╤ван Ткаленко, оборони - Анатол╕й Гриценко, закордонних справ - Борис Тарасюк. М╕неконом╕ки очолить Володимир Макуха, М╕н╕стерство палива ╕ енергетики - Юр╕й Бойко, вуг╕льно╖ промисловост╕ - Серг╕й Тулуб. М╕н╕стерством промислово╖ пол╕тики керуватиме Анатол╕й Головко, агропромислового комплексу - Юр╕й Мельник, внутр╕шн╕х справ - Юр╕й Луценко. М╕н╕стерство юстиц╕╖ очолить Роман Зварич, МНС - В╕ктор Балога, транспорту ╕ зв’язку - Микола
Рудьковський. Кер╕вниками м╕н╕стерств - охорони навколишнього природного середовища став Василь Джарти, у справах с╕м’╖, молод╕ ╕ спорту - Юр╕й Павленко, культури ╕ туризму - ╤гор Л╕ховий, охорони здоров’я - Юр╕й Поляченко, осв╕ти ╕ науки - Стан╕слав Н╕кола╓нко, прац╕ та соц╕ально╖ пол╕тики - Михайло Пап╕╓в.
 М╕н╕стром Каб╕нету М╕н╕стр╕в призначений Анатол╕й Толстоухов.

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #33 за 11.08.2006 > Тема "З перших уст"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=4029

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков