"Кримська Свiтлиця" > #13 за 28.03.2008 > Тема "З потоку життя"
#13 за 28.03.2008
УКРА╥НСЬКА ТРАГЕД╤Я В КИТАЙСЬКОМУ МОР╤...
Надзвичайний випадок стався минуло╖ суботи близько 21:30 вечора за м╕сцевим часом в П╕вденно-Китайському мор╕, недалеко в╕д Гонконгу (Сянган), в умовах густого туману. У буксир, що належить компан╕╖ «Чорноморнафтогаз», вр╕залося суховантажне судно з материкового Китаю. З 25 член╕в ек╕пажу буксира вдалося врятуватися с╕мом, шестеро з яких - громадяни Укра╖ни, 1 - КНР. Вс╕ вони перебували у момент авар╕╖ в рубц╕. Ц╕ люди зазнали незначних поранень ╕ п╕сля огляду л╕кар╕в були виписан╕ з л╕карн╕. ╤нш╕ члени ек╕пажу на момент з╕ткнення в б╕льшост╕ сво╖й перебували у внутр╕шн╕х прим╕щеннях судна, що затонуло за л╕чен╕ хвилини. Розпорядженням Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни утворена Ком╕с╕я з розсл╕дування причин авар╕╖ транспортно-буксирного судна «Нафтогаз-67», яку очолю╓ м╕н╕стр транспорту та зв’язку Й. В╕нський. Водолази продовжують обстеження прим╕щень затонулого судна, на вчорашн╕й день виконано 32 занурення, п╕д час яких обстежено п’ять кают з 32. Роботи ускладнюють слабка видим╕сть та значна (близько 35 метр╕в) глибина залягання судна; сильн╕ припливно-в╕дпливн╕ теч╕╖ часом унеможливлюють д╕яльн╕сть водолаз╕в. 26 березня були уп╕знан╕ т╕ла двох моряк╕в з «Нафтогазу-67»: 31-р╕чного Олександра Кардаша, матроса 1-го класу, уродженця м. Микола╓ва, ╕ 33-р╕чного Олександра П╕скунова, моториста 1-го класу, уродженця селища Чорноморське. 16 моряк╕в продовжують вважати зниклими безвiсти. МНС спод╕ва╓ться пiдняти тiла всiх загиблих у Гонконзi морякiв до п’ятниц╕. Як повiдомив заступник мiнiстра з питань надзвичайних ситуацiй Михайло Болотських, тiла п╕дн╕муть до прибуття спец╕ального найпотужн╕шого в Аз╕╖ плавучого крана «Хуа Ть╓нь Лун», що зд╕йснить спробу п╕дняти судно з дна. * * * Четверо з шести укра╖нських моряк╕в, вц╕л╕лих п╕сля з╕ткнення укра╖нського буксира «Нафтогаз-67» з китайським суховантажним судном б╕ля берег╕в Гонконгу, планують 30 березня ви╖хати в Укра╖ну. Як пов╕домили кореспонденту УКР╤НФОРМу в оперативному штаб╕ з╕ з’ясування причин загибел╕ укра╖нського буксира, розгорнутому в селищ╕ Чорноморське в Криму, в цей час завершу╓ться процес оформлення для них ви╖зних документ╕в. Кап╕тан затонулого буксира Юр╕й Кулемес╕н ╕ начальник рад╕останц╕╖ В’ячеслав Макаревич залишаться в Гонконз╕ до завершення рятувально╖ операц╕╖. Оч╕ку╓ться, що т╕ла загиблих найближчим часом будуть доставлен╕ в Укра╖ну. Ця катастрофа стала найб╕льшою в акватор╕╖ Сянгана за останн╕ роки. Ш╕сть рок╕в тому под╕бне з╕ткнення м╕ж суднами забрало життя восьми людей. * * * Укра╖на вимагатиме компенсац╕ю за затонуле судно «Нафтогаз-67», якщо винним в авар╕╖ у Гонконзьк╕й протоц╕ буде визнано китайський корабель, заявив на бриф╕нгу м╕н╕стр транспорту ╕ зв’язку Йосип В╕нський. В╕н зазначив, що поки ╕нформац╕╖ про авар╕ю недостатньо. «╤нформац╕я дуже складна. Наприклад, на мо╓ запитання, як могло трапитися, що стався б╕чний удар - це для мене ключове запитання - глава морського департаменту Гонконгу ухилився в╕д в╕дпов╕д╕», - сказав в╕н, додавши, що гонконзька сторона «поводиться дуже обережно». * * * Державне акц╕онерне товариство «Чорноморнафтогаз» вважа╓ неприпустимими будь-як╕ заяви про незадов╕льний техн╕чний стан судна «Нафтогаз-67», причини ╕ винних у трагед╕╖ до зак╕нчення рятувально╖ операц╕╖ та отримання результат╕в оф╕ц╕йного розсл╕дування. Про це йдеться в оф╕ц╕йн╕й заяв╕ «Чорноморнафтогазу». Зокрема, у 2004 роц╕ ТБС «Нафтогаз-67» зд╕йснило транспортування з Бразил╕╖ до Малайз╕╖ одн╕╓╖ з найб╕льших у св╕т╕ нафтових платформ - «Петробраз-24». Буксирування об’╓кта проходило через Атлантичний та ╤нд╕йський океани. Операц╕я тривала понад с╕м м╕сяц╕в, пройдено 9100 морських миль. У середин╕ листопада того ж року впливовий англ╕йський морський бюлетень Lloyd-list зан╕с цю операц╕ю з буксирування платформи «Петробраз-24» до списку ун╕кальних, а сам «Нафтогаз-67» було визнано кращим морським буксиром в Аз╕атсько-Тихоокеанському рег╕он╕.
"Кримська Свiтлиця" > #13 за 28.03.2008 > Тема "З потоку життя"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=5722
|