"Кримська Свiтлиця" > #28 за 07.07.2006 > Тема "З потоку життя"
#28 за 07.07.2006
В КРИМУ НАЙБ╤ЛЬШЕ НАЧАЛЬНИК╤В, БО ТУТ ДЛЯ НИХ - КУРОРТ?
У ПРЕДСТАВНИЦТВ╤ ПРЕЗИДЕНТА УКРА╥НИ В КРИМУ
Як пов╕домила прес-служба Представництва, Пост╕йний Представник Президента Укра╖ни в Автономн╕й Республ╕ц╕ Крим Геннад╕й Москаль звернувся до Головного управл╕ння державно╖ служби Укра╖ни з проханням перев╕рки м╕жв╕домчою ком╕с╕╓ю стану кадрового забезпечення орган╕в виконавчо╖ влади та м╕сцевого самоврядування в АР Крим, оск╕льки к╕льк╕сть новостворених владних структур, к╕льк╕сть державних службовц╕в та фонд оплати прац╕ перевищу╓ будь-як╕ аргументован╕ та допустим╕ норми. Зокрема ╕з 1239 посадових ос╕б м╕сцевого самоврядування 161 припада╓ на Верховну Раду АР Крим (з них 72 на кер╕вних посадах, 89 спец╕ал╕ст╕в), що склада╓ 13 в╕дсотк╕в в╕д числа держслужбовц╕в по Укра╖н╕. Аналог╕чне становище ╕ в Рад╕ м╕н╕стр╕в, м╕н╕стерствах та республ╕канських ком╕тетах АР Крим, де працюють 1040 державних службовц╕в. В той же час, як приклад, в Донецьк╕й област╕, де населення в 2,5 раза б╕льше, н╕ж в автоном╕╖, штат обласно╖ державно╖ адм╕н╕страц╕╖ та управл╕нь склада╓ - 995 ос╕б, а обласно╖ ради - 58. У Запор╕зьк╕й област╕, яка за населенням ╓ аналог╕чною до Криму, в облдержадм╕н╕страц╕╖ та управл╕ннях працюють 594 особи, а в обласн╕й рад╕ - 46 державних службовц╕в. На думку Представника Президента Геннад╕я Москаля, роздут╕сть штат╕в робить структури Ради м╕н╕стр╕в та ВР АР Крим малоефективними в управл╕нн╕ автоном╕╓ю, до того ж витрачаються велик╕ кошти платник╕в податк╕в. * * * Пост╕йний Представник Президента Укра╖ни в Криму Геннад╕й Москаль п╕дготував проект зм╕н до Закону Укра╖ни "Про Верховну Раду Автономно╖ Республ╕ки Крим", в якому просить главу держави внести ╖х у порядку законодавчо╖ ╕н╕ц╕ативи до Верховно╖ Ради Укра╖ни. Як пов╕домля╓ прес-служба Представництва, зм╕ни стосуються, по-перше, л╕кв╕дац╕╖ Рахунково╖ палати Криму ╕ введення зам╕сть не╖ ф╕л╕╖ Рахунково╖ палати Укра╖ни, це забезпечить не п╕дконтрольну перев╕рку використання бюджетних кошт╕в, а об'╓ктивний та незалежний аудит. По-друге, л╕кв╕дувати Фонд майна Криму ╕ ввести зам╕сть ц╕╓╖ структури представництво Фонду державного майна Укра╖ни, оск╕льки така практика ╕сну╓ в б╕льшост╕ рег╕он╕в Укра╖ни. Кр╕м цього, з метою економ╕╖ республ╕канського бюджету голови пост╕йних ком╕с╕й, як╕ працюють на пост╕йн╕й ╕ оплачуван╕й основ╕ в парламент╕ Криму, окр╕м голови бюджетно╖ ком╕с╕╖, повинн╕ отримувати зароб╕тну платню за м╕сцем роботи, яку вони об╕ймали до обрання у депутатський корпус АРК. Це загальноукра╖нська практика. Якщо Донецька область, яка в 2,5 раза б╕льша в╕д автоном╕╖ за к╕льк╕стю населення, ма╓ одного оплачуваного голову бюджетно╖ ком╕с╕╖, то чому в Криму сьогодн╕ йде таке марнотратство у використанн╕ державних кошт╕в.
ДЛЯ ПРИКЛАДУ НАВОДИМО ТАБЛИЦЮ З ДАНИМИ З УС╤Х РЕГ╤ОН╤В УКРА╥НИ: Населення станом на 1 травня 2006 року
Рада м╕н╕стр╕в АРК, м╕н╕стерства та ком╕тети АРК, апарат, самост╕йн╕ управл╕ння, в╕дд╕ли облдержадм╕н╕страц╕й
ВР Автономно╖ Республ╕ки Крим, обласн╕ ради, Ки╖вська ╕ Севастопольська м╕ськ╕ ради Укра╖на 46625722 18943 1239 АР Крим 1972092 1040 161 В╕нницька 1688340 597 28 Волинська 1036517 492 31 Дн╕пропетровська 3433754 905 101 Донецька 4592964 995 58 Житомирська 1325638 614 28 Закарпатська 1241333 483 31 Запор╕зька 1854569 594 46 ╤вано-Франк╕вська 1384559 551 30 Ки╖вська 1753800 593 19 К╕ровоградська 1055864 571 26 Луганська 2394289 737 72 Льв╕вська 2553826 759 66 Микола╖вська 1215734 616 25 Одеська 2384520 757 45 Полтавська 1541532 753 38 Р╕вненська 1154236 640 32 Сумська 1218926 530 45 Терноп╕льська 1106058 465 37 Харк╕вська 2805270 960 33 Херсонська 1121362 670 34 Хмельницька 1365900 489 35 Черкаська 1333081 552 55 Черн╕вецька 903782 511 33 Черн╕г╕вська 1154092 723 48 Ки╖в 2656742 983 82 Севастополь (м╕ськрада) 376942 354 61
"Кримська Свiтлиця" > #28 за 07.07.2006 > Тема "З потоку життя"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=3968
|