Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4600)
З потоку життя (7298)
Душі криниця (4291)
Українці мої... (1719)
Резонанс (2369)
Урок української (1007)
"Білі плями" історії (1873)
Крим - наш дім (1481)
"Будьмо!" (273)
Ми єсть народ? (257)
Бути чи не бути? (479)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (284)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
ТРАМП ПРАЦЮ╢ НАД СТВОРЕННЯМ ФОНДУ ПЕРЕМОГИ УКРА╥НИ
Отриман╕ кошти будуть використан╕ на придбання збро╖ для укра╖нсько╖ арм╕╖…


ТРАМП ЗАЯВИВ, ЩО УКРА╥НА ХОЧЕ ПЕРЕЙТИ В НАСТУП
В╕н зазначив, що говоритиме про це ╕з Президентом Укра╖ни Володимиром Зеленським…


ТРАМП ДОПУСТИВ МОЖЛИВ╤СТЬ ПОСТАЧАННЯ TOMAHAWK
«╤ це зараз важливий сигнал – посилення Укра╖ни ус╕ма можливостями…»


МА╢МО Ч╤ТК╤ ПЛАНИ
Зеленський доручив масштабувати застосування далекоб╕йно╖ збро╖ проти Рос╕╖…


УКРА╥НЦ╤ ВИТРИМАЛИ ДЕСЯТКИ СПРОБ ЗАВОЮВАННЯ, УКРА╥НА ВИСТО╥ТЬ ╤ ЗАРАЗ ПРОТИ РОС╤╥
Президент - п╕д час заход╕в ╕з нагоди Дня захисник╕в ╕ захисниць…




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #26 за 30.06.2023 > Тема "З перших уст"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#26 за 30.06.2023
АХТЕМ СЕ╤ТАБЛА╢В: НЕ ВКЛАДАТИ ГРОШ╤ В КУЛЬТУРУ П╤Д ЧАС В╤ЙНИ – ЦЕ ЗЛОЧИН

На другий день к╕нофестивалю «Миколайчук OPEN» у Черн╕вцях глядачам демонстрували трейлери ╕ тизери укра╖нських ф╕льм╕в, як╕ перебувають у процес╕ розробки чи завершення зйомок. Серед презентованих про╓кт╕в була концепц╕я майбутнього ф╕льму в╕домого укра╖нського режисера, нин╕ в╕йськовослужбовця Сил територ╕ально╖ оборони Ахтема Се╕табла╓ва.

Кореспондент Укр╕нформу посп╕лкувався з митцем про його новий про╓кт, необх╕дн╕сть п╕дтримки к╕новиробництва п╕д час в╕йни та д╕знався подробиц╕ створення ╕ популяризац╕╖ циклу документальних ф╕льм╕в про ТрО «Готов╕ до спротиву». Також режисер розпов╕в про власне бачення того, яким ма╓ бути к╕но про в╕йну в кра╖н╕, яка так довго стражда╓ в╕д рос╕йсько╖ агрес╕╖.

ГОЛОВНИМ ГЕРО╢М МАЙБУТНЬОГО Ф╤ЛЬМУ СТАНЕ М╤СТО

- Ви не вперше при╖жджа╓те до Черн╕вц╕в. Чи пом╕тили як╕сь зм╕ни у житт╕ м╕ста за цей час?

- Сказати в╕дверто, зм╕н я ще не побачив, бо при╖хав уноч╕, часу на прогулянки було мало. Але утвердився в думц╕, що Черн╕вц╕ – одна з культурних столиць Укра╖ни. ╤ проведення такого фестивалю – наочне п╕дтвердження цьому. Те, що проведення к╕нофестивалю з такою широкою географ╕╓ю художнього ╕ документального контенту, з таким р╕зноман╕ттям майбутн╕х про╓кт╕в стало традиц╕╓ю, п╕дтверджу╓, що Черн╕вц╕ як були, так ╕ ╓ надзвичайно потужним джерелом креативу.

- ╤з чим при╖хали до нас цього разу, що оч╕ку╓те побачити на к╕нофестивал╕ «Миколайчук OPEN»?

- Хочу переглянути стр╕чки, як╕ ще не бачив, – як укра╖нськ╕, так й ╕ноземн╕, програма надзвичайно ц╕кава. ╤, в свою чергу, хочу презентувати про╓кт майбутньо╖ стр╕чки, саме про Черн╕вц╕. У цьому ф╕льм╕ м╕сто буде головним геро╓м. Тобто уяв╕мо соб╕, що м╕сто розпов╕да╓ саме про себе, про людей, як╕ народилися або надихнулися ним ╕ стали особистостями, як╕ в╕дом╕ не т╕льки в Укра╖н╕, а й по всьому св╕т╕.

З одного боку, це буде промоц╕я м╕ста Черн╕вц╕, а з ╕ншого, ╕ в першу чергу – напевно, це будуть дуже ц╕кав╕ ╕стор╕╖ як в╕домих постатей, так ╕, скаж╕мо, видатних, але не в╕домих на широкий загал особистостей, розказан╕ через под╕╖ ╖хн╕х житт╕в. Це такий певний зб╕рник новел, об’╓днаний темою м╕ста, в якому головним геро╓м буде саме м╕сто.

- Це художн╓ чи документальне к╕но буде?

- Це буде художн╕й ф╕льм.

- П╕сля початку повномасштабного рос╕йського вторгнення ви вступили до лав ТрО. Ран╕ше служили у в╕йську?

- Н╕, мене у св╕й час не брали в арм╕ю.

- Що незвичного отримали у в╕йську?

- Багато чого. В першу чергу, це зустр╕ч ╕з неймов╕рними людьми, з такою к╕льк╕стю неймов╕рних людей. Я з великою повагою ставлюся до вс╕х род╕в в╕йськ, ╕ взагал╕ до будь-яко╖ людини, як╕й небайдуже, яка на сво╓му м╕сц╕ робить усе, що може робити задля нашо╖ сп╕льно╖ мети. Але, напевно, т╕льки в ТрО ти можеш зустр╕ти таку надзвичайну, просто неосяжну, р╕зноман╕тну географ╕ю людей р╕зних соц╕альних прошарк╕в, р╕зного в╕ку, профес╕й, як╕, швидше за все, в мирному цив╕льному житт╕ н╕коли б не перетнулися.

Можна подумати: як таке р╕знобарв’я, р╕зноман╕ття людей р╕зних профес╕й, як╕ не проходили разом вишк╕л, не здобували разом в╕йськову осв╕ту, як вони за такий короткий час, по-перше, знайшли сп╕льну мову, по-друге, будуть використовувати вс╕ сво╖ знання в такому симб╕оз╕? ╤ ти диву╓шся кожного разу, розум╕ючи ╕ спостер╕гаючи, як укра╖нц╕, об’╓днавшись ╕ знайшовши ц╕ точки дотику одне в одному, творять довол╕ часто справжн╓ диво, ╕ на пол╕ бою в тому числ╕. Наприклад, коли доктор ф╕зико-математичний ╕ слюсар ЖРЕПу стають потужною парою кулеметник╕в (посм╕ха╓ться – авт.).

Ф╤ЛЬМИ ПРО ТРО ХОЧЕМО ПОКАЗУВАТИ ЗА КОРДОНОМ

- Отримавши досв╕д служби в арм╕╖, чи зняли б ви якось по-╕ншому ваш╕ в╕йськов╕ драми «К╕борги» ╕ «Мирний-21», чи все залишили б так, як ╓?

- Коли проходить певний час, завжди хочеш щось переробити в сво╖х стр╕чках. Частково це стосу╓ться отримання власного досв╕ду служби в арм╕╖. Але також це в╕дбува╓ться через певне доросл╕шання чи зм╕ни в нюансах бачення тих або ╕нших под╕й чи характеристик вза╓мов╕дносин.

Якщо казати за великим рахунком, чи зм╕нив би я тему, чи зм╕нив би той контекст, який для себе ще тод╕ окреслив, то н╕, напевно, не зм╕нив би. ╤ це для мене теж певна перев╕рка того, наск╕льки актуально ╕ наск╕льки чесно ми разом з командою в той час п╕дходили до висв╕тлення ╕ до рефлекс╕╖ на т╕ под╕╖, на тл╕ яких ми зняли наш╕ стр╕чки.

- Нещодавно в╕дбувся закритий показ одн╕╓╖ ╕з сер╕й циклу документальних ф╕льм╕в «Готов╕ до спротиву» – про Черн╕вецьку ТрО. Коли цей ф╕льм з’явиться у широкому прокат╕? Розкаж╕ть трохи детальн╕ше про весь про╓кт.

- Цей про╓кт ми розпочали за наказом пана командуючого Сил територ╕ально╖ оборони ЗСУ ╤горя ╤вановича Танцюри в жовтн╕ минулого року. Наш командир, кер╕вник служби зв’язк╕в з громадськ╕стю ТрО полковник Олекс╕й Дмитрашк╕вський з╕брав нашу команду з людей, як╕ в цив╕льному житт╕ мали стосунок або до телебачення, або до к╕новиробництва, або до театру. Це актори, оператори, режисери, продюсери. ╤ разом ╕з ц╕╓ю командою ми почали зн╕мати таку антолог╕ю сил ТрО. Тобто ма╓мо за мету зняти 32 сер╕╖, про вс╕ бригади Сил територ╕ально╖ оборони.

З чого склада╓ться кожна стр╕чка. Це ╕ портрети людей – ╖хн╕ хоб╕, мр╕╖. ╤ бойовий шлях бригади – ╕стор╕я створення, под╕╖, як╕ в╕дбувалися з ними. Це довол╕ динам╕чн╕, яскрав╕ документальн╕ стр╕чки. Перша сер╕я була про 114-ту, Б╕лоцерк╕вську бригаду. Другий ф╕льм – про 107-му бригаду, саме Черн╕вецьку. На показ╕ був присутн╕й пан комбриг ╕, наск╕льки я зрозум╕в, стр╕чка йому сподобалася. Так само ╕ нашим побратимам.

Справа в тому, що ми хочемо просувати цей контент, зокрема, на м╕жнародн╕ фестивал╕, й тому поки трошки притриму╓мо вих╕д на широкий загал. Але думаю, що це станеться невдовз╕. ╤ дуже спод╕ваюся, що ця стр╕чка, в тому числ╕ й про Черн╕вецьку 107-му бригаду територ╕ально╖ оборони, зац╕кавить будь-якого глядача. Тому що ми намага╓мося зробити це глядацьким документальним к╕но, ╕ монтаж, зм╕ст, тема, наратив, ╕дея, музичне оформлення зроблен╕ таким чином, щоб воно було ц╕каво саме широкому колу. ╤ принаймн╕ наша анал╕тика, яка виходить з таргетованих фокус-груп, станом на сьогодн╕ п╕дтверджу╓ в╕рн╕сть наших м╕ркувань стосовно цього.

К╤НО ПРО В╤ЙНУ МА╢ БУТИ ЧЕСНИМ

- Цього року в к╕нотеатрах пройшов показ вашо╖ ново╖ стр╕чки «Мирний-21». Але за касовими зборами вона не мала того усп╕ху, що попередн╕й ваш ф╕льм про в╕йну – «К╕борги». Як гада╓те, як╕ причини цього? Укра╖нський глядач «наситився в╕йною наживо» ╕ не хоче бачити ╖╖ ще й у к╕нотеатр╕?

- Безумовно, емоц╕йний стан укра╖нського глядача п╕сля початку широкомасштабно╖ навали ╓ непростим. ╤, напевно, небагато людей готов╕ в т╕ к╕лька годин в╕льного часу на тиждень, як╕ ╓ для походу в к╕нотеатр, побачити ╕ зануритися в драматичну ╕стор╕ю под╕й сучасно╖ в╕йни. Б╕льш╕сть вол╕╓ п╕ти подивитися б╕льш розважальний контент. ╤ це ц╕лком природно.

╤ це не т╕льки укра╖нська ситуац╕я, це загальносв╕това практика. Переважно л╕дерами к╕нопрокату ╓ стр╕чки розважального жанру, ан╕мац╕я, ф╕льми для родинного перегляду, фентез╕.

Ну, ╕ пот╕м довол╕ велику ╕нформац╕йну ╕ боксоф╕сну частину на себе перетягнула «Мавка», яка вийшла через тиждень п╕сля «Мирного». Хоча якщо анал╕зувати, то можна сказати, що глядач у цих картин р╕зний. Але укра╖нського к╕но не так багато виходить, ╕ не так багато залишилось к╕нозал╕в. ╥х ╕ було небагато, а п╕сля широкомасштабно╖ навали ще поменшало. Ну й ан╕мац╕я – це ж для родинного перегляду. Зазвичай з дитиною ╕дуть батьки. ╤ я ставлю себе на м╕сце батьк╕в: якщо б у мене був виб╕р, чому присвятити ц╕ дв╕ години – п╕ти з дитиною на «Мавку» чи п╕ти на «Мирний-21», – то звичайно, я би вибрав мультф╕льм.

Але чи означа╓ це, що ми не ма╓мо зн╕мати таке к╕но? Н╕, звичайно, таке к╕но потр╕бно зн╕мати. Простий приклад. Книги з ╕стор╕╖ чи ╕нших предмет╕в за соб╕варт╕стю набагато дорожче, н╕ж ц╕на, за якою вони потрапляють у загальноосв╕тню школу. То ми ма╓мо друкувати так╕ книжки для осв╕ти чи будемо виходити т╕льки з комерц╕йно╖ точки зору? Зрозум╕ло, що так╕ книги потр╕бн╕. ╤ виробництво ф╕льм╕в про в╕йну я розглядаю саме з такого боку.

Кр╕м того, що стосу╓ться стр╕чки «Мирний-21», то я нещодавно повернувся з довол╕ великого м╕жнародного туру: Берл╕н, Варшава, Брюссель, Страсбург, де показ в╕дбувся у Палац╕ Ради ╢вропи... ╤ зараз ма╓мо запрошення загалом з 15 кра╖н, в тому числ╕ з комерц╕йними показами. Тому це така, якщо можна так назвати, гра в довгу. Я це розум╕ю, виходячи з того досв╕ду, який сам маю з╕ стр╕чками «Хайтарма», «Чужа молитва» ╕ «К╕борги», кожна з яких була показана м╕н╕мум в п’ятдесяти кра╖нах у св╕т╕. Починаючи в╕д показу в Сенат╕ Сполучених Штат╕в Америки, зак╕нчуючи Гонконгом.

╤ щодо ф╕льму «Мирний-21» – разом ╕з нашим дистриб’ютором так само довол╕ багато зараз робиться. Вже ма╓мо запрошення з 15 кра╖н. ╤ в кожн╕й кра╖н╕ – по дек╕лька м╕ст. Тому, я думаю, ╕стор╕я з боксоф╕сом та з м╕жнародною дистрибуц╕╓ю теж ма╓ ознаки непоганого результату, скаж╕мо так.

- Продовжуючи питання у цьому ж контекст╕, чи ╓ взагал╕ перспективи в укра╖нського к╕но про в╕йну у майбутньому стати популярним жанром?

- Зац╕кавлен╕сть ╕ укра╖нського, ╕ м╕жнародного глядача в укра╖нському к╕но, зокрема, й у тому, яке висв╕тлю╓ сучасн╕ под╕╖, ╓ довол╕ великою. Давайте згада╓мо той самий «Клондайк» – це ╕стор╕я про сучасну в╕йну. Цього року в╕н висувався в╕д Укра╖ни на Оскар. ╤ чимало стр╕чок на в╕йськову тематику беруть участь у м╕жнародних к╕нофестивалях класу «А»: «Атлантида» Валентина Васяновича, «Поган╕ дороги» Наталки Ворожбит тощо.

Я би сказав так: в╕йськове к╕но навряд чи можна назвати надзвичайно популярним жанром не т╕льки в Укра╖н╕, а й по всьому св╕т╕. Ну, ви сам╕ любите страждати?

- Не дуже. Якщо йдеш у к╕нотеатр, ти хочеш розважитись, в основному.

- Ви сам╕ в╕дпов╕да╓те на сво╓ питання. ╤ це нормально, це природно, тим б╕льше коли в житт╕ отриму╓ш так багато негативних або драматичних емоц╕й. Але при цьому, знову ж таки повторююсь, це ж не означа╓ – “не звертаймо уваги на це, не будемо розпов╕дати про людей, про ╖хн╕ вчинки, про ╖х ╕стор╕ю”. Адже незнання ╕стор╕╖ наража╓ на те, що вона пот╕м дуже жорстко про себе нагаду╓.

- Яким у наш╕й кра╖н╕ ма╓ бути к╕но про в╕йну – максимально наближеним до важко╖ реальност╕ чи, навпаки, з елементами фантастики ╕ романтизму?

- Передовс╕м воно ма╓ бути чесним. Але це не значить, що потр╕бно зн╕мати лише в╕йськов╕ драми. Таке к╕но ма╓ бути р╕зним, в тому числ╕ й комед╕╖ варто зн╕мати. Це надзвичайно потужна зброя, якщо ми зможемо посм╕ятися у ф╕льм╕ над ворогом.

Наша команда також у цьому напрямку дещо робить. Ми зараз готу╓мо разом ╕з нашими друзями з «Колеги студ╕о» такий сво╓р╕дний омаж у б╕к класики «Пропала грамота». Це не буде римейк цього ф╕льму, але за сво╓ю фабулою новий ф╕льм буде схожим на к╕но з ╤ваном Миколайчуком. А фабула дуже проста – два козаки в╕дправляються до Москви на бандеромоб╕л╕, щоб винести того Лен╕на з Мавзолею, бо набрид уже (см╕╓ться – авт.).

ДЛЯ П╤ДТРИМКИ К╤НОВИРОБНИЦТВА ПОТР╤БНО М╤НЯТИ ЗАКОНОДАВСТВО

- Зараз укра╖нський к╕нематограф пережива╓ незвичний етап свого розвитку. З одного боку, в╕йна, яка вплива╓ на зменшення ресурс╕в, обмеження у вибор╕ актор╕в, бо багато хто вою╓ чи волонтерить, зменшення касових збор╕в тощо. А з ╕ншого – та ж в╕йна, яка да╓ багато нових сюжет╕в, сценар╕╖в для зйомок, живих локац╕й, як╕ важко було би побудувати штучно, та п╕двищений ╕нтерес до Укра╖ни у св╕т╕. Як гада╓те, п╕сля перемоги наш к╕нематограф стане розвинен╕ший чи йому потр╕бно буде ще б╕льше наздоганяти ╓вропейську ╕ндустр╕ю?

- Стосовно касових збор╕в давайте згада╓мо «Мавку» – 150 м╕льйон╕в гривень. Це при тому, що реально д╕ючих к╕нозал╕в залишилося 195. ╤з них 5 IMAX, а 190 – класичн╕ к╕нотеатри. До 24 лютого ╖х було близько 600, ╕ це було втрич╕ менше, н╕ж потр╕бно для тако╖ к╕лькост╕ населення, як в Укра╖н╕. ╤ от уяв╕ть соб╕ – 195 к╕нозал╕в по кра╖н╕ збирають 150 м╕льйон╕в гривень. Можемо казати про занепад укра╖нського боксоф╕су? Звичайно, що н╕. Тобто ц╕кав╕сть ╓ в укра╖нського глядача.

Стосовно наближення до ╓вропейсько╖ к╕но╕ндустр╕╖, то це питання не т╕льки зац╕кавленост╕ укра╖нського глядача, а й створення та ухвалення певних законодавчих ╕ п╕дзаконних акт╕в. Наприклад, ще к╕лька рок╕в тому був прийнятий закон про кешр╕бейти. Що ма╓ться на уваз╕? Наприклад, ви ╕ноземний ╕нвестор, зн╕ма╓те в Укра╖н╕ к╕но ╕ приводите грош╕ сюди. За цим законом, 20% в╕д того обсягу грошей, як╕ ви сюди завели, держава вам ма╓ повернути. Закон прийнятий, а механ╕зму, ╕нструменту для вт╕лення його, тобто низки п╕дзаконних акт╕в – ще не ╕сну╓.

╤нший кейс – закон про меценатство, коли оподаткування будь-яких п╕дпри╓мств було би б╕льш толерантним. Наприклад, якщо п╕дпри╓мець п╕дтриму╓ осв╕ту, медицину ╕ культуру, то сплачу╓ не 20-40% податк╕в, а 10%. Я переконаний у тому, що дуже багато знайшлося б п╕дпри╓мств, нав╕ть виходячи просто з контексту б╕знесу: от ст╕льки вклав у культуру, осв╕ту чи медицину, а ось ст╕льки заощадив. Причому ц╕лком законно. Плюс ╕м╕джева складова.

Тобто тут не т╕льки зац╕кавлен╕сть глядача в╕д╕гра╓ важливу роль, тут ще ма╓ бути абсолютно ч╕тка, побудована, структурована стратег╕я держави.

- Отак ми плавно п╕д╕йшли до наступного питання. Чи зм╕нились зараз ставлення держави та ╖╖ п╕дтримка укра╖нському к╕нематографу?

- З одного боку, можемо казати, що так. Принаймн╕ в ╕нформац╕йному простор╕ це часто луна╓. Але якщо казати «сермяжну правду», то станом на зараз нема╓ ф╕нансування укра╖нського к╕но.

Зрозум╕ло, що потужност╕ мають бути значною м╕рою спрямован╕ на п╕дтримку Збройних сил Укра╖ни. Але… Я не знаю достеменно, чи казав В╕нстон Черчилль фразу «А за що ми тод╕ вою╓мо, якщо не п╕дтриму╓мо культуру», – але факт залиша╓ться фактом: будь-яка людина, особливо пол╕тики, ╓ результатом того культурного п╕д╜рунтя, оточення, на якому вона народжу╓ться, зроста╓ ╕ вироста╓. ╤ ста╓ або Людиною з велико╖ л╕тери, або н╕кчемою. Це ж давно в╕домо, це доведений факт. Не глядач форму╓ контент, а контент – глядача. Що ми чита╓мо, що ми чу╓мо, чим ми надиха╓мось, як╕ п╕сн╕ нам сп╕вають наш╕ батьки, бабус╕ й так дал╕. ╤ невкладання сьогодн╕ грошей з боку держави в укра╖нське к╕но може мати дуже нехорош╕ насл╕дки.

Тому що виробництво к╕но – це все ж таки виробництво. Те, що ми сьогодн╕ бачимо на екран╕, це доробок 2-3-5 попередн╕х рок╕в. Воно ж не робиться за один день. ╤ тому якщо сьогодн╕ не зн╕мати… Ну, от ви уявля╓те, побратими-посестри повертаються з в╕йни ╕ бачать, що д╕ти дивляться «Маша ╕ М╓дв╓дь»...

Вважаю, що невкладання в культуру ╓ одн╕╓ю з причин того, що вже не перший р╕к ╕де в╕йна. Тому що це не т╕льки в╕йна збро╖, це в╕йна св╕тогляд╕в, ц╕нностей ╕ сенс╕в, як╕ закладаються ╕з самого дитинства ╕ протягом усього життя саме через культуру в найширшому сенс╕. ╤ к╕но ╓ дуже потужним ╕нструментом для само╕дентиф╕кац╕╖ ╕ виховання людини. Тому не вкладатися в культуру зараз – це злочин.

СП╤ЛЬНИЙ З КАНАДЦЯМИ К╤НОПРО╢КТ ЗГОРНУЛИ

- Розкаж╕ть про анонсовану ран╕ше роботу над сп╕льним укра╖нсько-канадським про╓ктом художнього ф╕льму про нашу велику в╕йну. Зйомки уже почалися?

- Ми закрили його. Закрили, бо в нас надзвичайно сильно розходиться уявлення з цими так званими канадськими продюсерами ╕ так званими сценаристами. Перебуваючи в Ки╓в╕ п╕вроку, вони нав╕ть жодного разу не з’╖здили на м╕сця под╕й, зокрема в ╤рп╕нь, в Бучу ╕ в Гостомель. Жодного разу не сп╕лкувалися. Це дуже багато питань у мене виклика╓. ╤ наш╕, скаж╕мо так, уявлення про естетичну платформу не зб╕гаються.

Тому ми для себе вир╕шили, що зн╕мати к╕но ми про нин╕шн╕ под╕╖ будемо, але не за цим сценар╕╓м ╕ не з цими людьми.

- Чи отриму╓те зараз, перебуваючи на служб╕, запрошення в╕д режисер╕в театру чи к╕но?

- Дуже багато.

- Багатьом доводиться в╕дмовляти?

- Так. ╤ не т╕льки тому, що, д╕йсно, ╕ служба, ╕ три курси студент╕в, ╕ Кримський д╕м... Але зн╕маюся. Нещодавно з╕грав як актор у дуже потужн╕й, як на мене, к╕ностр╕чц╕ саме про под╕╖ в Буч╕.

- Це художн╕й ф╕льм?

- Так.

- Коли ор╕╓нтовно можна оч╕кувати виходу?

- Не знаю точно, коли вийде, але ф╕льм уже змонтований. Режисер ╕ продюсер – ╢гор Олесов.

- Наш фестиваль почався у день народження ╤вана Миколайчука. Чого би вам б╕льше хот╕лося – щоб такий актор знявся у вашому ф╕льм╕ чи самому як актору знятися у ф╕льм╕ режисера Миколайчука?

- А ╓ т╕льки такий виб╕р? (См╕╓ться – авт.) Хот╕лося б хоча би деякий час побути поруч. Почути, повчитись, надихнутися.

- Як гада╓те, коли зможемо орган╕зувати под╕бний к╕нофестиваль у Криму?

- Наш╕ брати ╓вре╖ багато рок╕в казали, прощаючись: «Наступного року в ╢русалим╕». Зараз ми серед друз╕в кажемо: «Наступного року в Бахчисара╖».

В╕тал╕й Ол╕йник

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #26 за 30.06.2023 > Тема "З перших уст"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=25267

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков