"Кримська Свiтлиця" > #43 за 23.10.2009 > Тема "З потоку життя"
#43 за 23.10.2009
НЕ ПЕРЕСТУПАЙМО ЧЕРЕЗ ПРАВДУ!
ОБГОВОРЮ╢МО КОНСТИТУЦ╤Ю
Внесений на всенародне обговорення Президентом проект Конституц╕╖ ма╓ автор╕в. ╥х доц╕льно назвати. Називати проект Конституц╕╓ю Ющенка, якщо Ющенко не ╓ ╓диним або пров╕дним автором – некоректно. Маю перед собою чинну Конституц╕ю, проект Конституц╕╖, розроблений авторською групою п╕д кер╕вництвом професора Ки╖вського нац╕онального ун╕верситету ╕м. Т. Шевченка доктора юридичних наук О. Шевченка (ВО „Свобода”), ╕ проект, внесений Президентом. Якби на референдум винесли ц╕ два проекти, голосував би за проект ВО „Свобода”, бо в ньому реал╕зована ф╕лософська формула ╓вропейського мислителя – чеха К. Гавл╕чека-Боровського, сформульована ще всередин╕ Х╤Х ст.: „Укра╖на – це пост╕йне прокляття, яке сам╕ над собою проголосили ╖╖ гнобител╕... Доки не буде виправлена кривда, зроблена укра╖нцям, доти неможливий справд╕ м╕жнародний спок╕й”. Проект ВО „Свобода”, при його реал╕зац╕╖, виправля╓ кривду, зроблену укра╖нцям. Цей проект да╓ вих╕д на Конституц╕ю ╕ процес в╕дродження-розбудови та укр╕плення Укра╖нсько╖ держави. Найголовн╕шим завданням зовн╕шньо╖ пол╕тики Укра╖ни з дня 24.08.1991 р. було переконати в╕льний св╕т, що визнання ним Укра╖нсько╖ держави вимага╓ визнання ╕ тако╖ конституц╕╖. Це завдання не виконувалося, бо в╕д влади в Укра╖н╕ не були усунут╕ в революц╕йний спос╕б (хоча б: визнання режиму УРСР окупац╕йним режимом, люстрац╕╖ владних кадр╕в того режиму, негайна л╕кв╕дац╕я ╕мперських символ╕в ╕ пам’ятник╕в, надання громадянства за заявою особи з мотивац╕╓ю вибору укра╖нського громадянства та п╕сля оволод╕ння укра╖нською мовою) про╕мперськи налаштован╕ особи. „Сусп╕льн╕ покидьки” (за М. Сц╕борським), граб╕жники, убивц╕, пристосуванц╕, затоптавши залишки не знищено╖ Москов╕╓ю, але знесилено╖ в нер╕вн╕й боротьб╕ з окупантським режимом укра╖нсько╖ ел╕ти, захопили владу ╕ брехливо намалювалися перед в╕льним св╕том найдемократичн╕шим режимом (чинна Конституц╕я). Коли нац╕ональну правду став виголошувати, балотуючись на посаду президента, В. Ющенко, його спробували вбити ф╕зично, а тепер намагаються вбити пол╕тично. З брехнею для в╕льного св╕ту про стан сусп╕льства в Укра╖н╕ зайшли так далеко, що ╕ у внесеному Президентом проект╕ Конституц╕╖ витягування укра╖нсько╖ нац╕╖ з пр╕рви мислиться через хитрування, а не через жорстку правду. Перетасування в будь-як╕ нов╕ структури у влад╕ колоди карт-ос╕б здеб╕льшого неукра╖нського походження — сусп╕льних покидьк╕в, злодюг, ворог╕в Укра╖нсько╖ держави, пристосуванц╕в, хабарник╕в, безликих, безбатченк╕в, ╕ноземно╖ агентури при системному в╕дстороненн╕ патр╕от╕в Укра╖ни ╕ просто порядних громадян в╕д влади на вс╕х р╕внях (щоб не заважали грабувати укра╖нську нац╕ю!) веде скал╕чене в ╕мпер╕╖ сусп╕льство до законом╕рно╖ втрати Укра╖нсько╖ держави де-юре. У цьому проект╕ все оте перераховане у попередньому реченн╕ неправом╕рно ╕мену╓ться укра╖нським народом. Цей проект не передбача╓ „виправлення кривди, зроблено╖ укра╖нцям”. Укра╖нц╕, а тим паче висок╕ посадов╕ особи, не повинн╕ брехати сам╕ соб╕, що йдеться про р╕вн╕ умови для громадян (це так хоче бачити сл╕пуватий Зах╕д). Насправд╕ ж, в Укра╖н╕ з одного боку люто вишколен╕ Москвою у нищенн╕ всього укра╖нського ╕ нею п╕дтримуван╕ потужн╕ й орган╕зован╕ антиукра╖нськ╕ пол╕тичн╕ та обивательськ╕ сили, а з ╕ншого боку — нац╕онально-скал╕чен╕, значною м╕рою денац╕онал╕зован╕ та помоскален╕, з втраченими нац╕ональним ╕ державницьким ╕нстинктами укра╖нц╕; таке соб╕ неконсол╕доване населення, привчене нагнувшись шукати соб╕ кусок хл╕ба, а не нац╕ональну ╕дею та нац╕ональну державу. Св╕домих укра╖нц╕в недостатньо, вони не грабували св╕й народ, а кинулись п╕дн╕мати його св╕дом╕сть, ╕ тому в основному б╕дн╕, ╖х в╕дт╕сняють в╕д влади розбагат╕л╕ граб╕жники, як╕ купують м╕сця у влад╕ в его╖стичних ╕нтересах подальшого збагачення. Ця ситуац╕я аж н╕як не в╕дтворю╓ р╕вн╕сть умов: перед очима — пролонгац╕я „прокляття, яке сам╕ над собою проголосили гнобител╕ укра╖нства”. „Доброзичливц╕”, як╕ неприховано рад╕ють заниженому штучно рейтингу чинного Президента, та причетн╕ до розробки цього проекту Конституц╕╖ правники напевне об╕звуть викладене вище – емоц╕ями. Але це буде непорядним приховуванням правди в╕д народу. Як ╕ чинна Конституц╕я, цей проект на догоду в╕льному св╕тов╕ знову переступа╓ через правду, через м╕жнародн╕ зобов’язання Укра╖ни (ма╓ться на уваз╕ м╕жнародна „Конвенц╕я про забезпечення прав ос╕б, як╕ належать до нац╕ональних меншин” в╕д 21.10.1994 р.) та через обов’язкову норму м╕жнародного права, заф╕ксовану в ст. 9 чинно╖ Конституц╕╖ ╕ ст. 10 проекту Конституц╕╖, яка зобов’язу╓ приводити норми Конституц╕╖ у в╕дпов╕дн╕сть нормам ратиф╕кованих Укра╖ною м╕жнародних Договор╕в, Конвенц╕й ╕ т. ╕н. Вищеназвана Конвенц╕я ╓ набагато сильн╕шим ╕ б╕льш справедливим юридичним ╕нструментом для розбудови Укра╖нсько╖ держави, ан╕ж чинна Конституц╕я ╕ обговорюваний проект. У Конвенц╕╖ право укра╖нсько╖ нац╕╖, як ╕ будь-яко╖ ╕ншо╖, на державне самовизначення (основоположний принцип м╕жнародного права) ч╕тко пов’язу╓ категор╕╖: синон╕ми: укра╖нська нац╕я, укра╖нський народ, основне населення Укра╖ни. Для основного населення Укра╖на ╓ В╕тчизною, а земля Укра╖ни ╓ р╕дною; неосновне населення – нац╕ональн╕ меншини Укра╖ни. Для ц╕╓╖ частини населення Укра╖на ╓ ╕нонац╕ональною державою, на територ╕╖ яко╖ вони проживають. Ст. 3. п. 3 Конвенц╕╖ встановлю╓ норму: Укра╖нська держава поважа╓ права ос╕б, як╕ належать до нац╕ональних меншин лише при умов╕ виконання ними сво╖х обов’язк╕в перед Укра╖нською державою. Ст. 5. п. 2 Конвенц╕╖ нада╓ представникам нацменшини право створювати в╕дпов╕дно до укра╖нського нац╕онального законодавства асоц╕ац╕╖, земляцтва, общини просв╕тницького, культурного ╕ рел╕г╕йного характеру з метою збереження ╕ розвитку етн╕чно╖, мовно╖, культурно╖ ╕ рел╕г╕йно╖ самобутност╕. У наведених нормах Конвенц╕╖ окреслен╕ орган╕зац╕йн╕ рамки ╕ характер дозволеного чину представник╕в нацменшини в держав╕ проживання. Правильно ╕нкорпорован╕ ц╕ норми в Крим╕нальний кодекс ╕ наполегливе ╖хн╓ дотримання державою припиняло б гребування державною мовою, ухвалення протиправних р╕шень органами м╕сцево╖ влади ╕ утверджувало б авторитет держави. Де це все в проект╕ Конституц╕╖?! Чому нема╓? Зрозум╕ло, чому. Л╕берально-космопол╕тична ╕дея проекту Конституц╕╖ – це чергова спроба призвича╖ти ворог╕в укра╖нства до Укра╖ни, олюднити ╖х. Якби це вдалося – ми мали б найб╕льшу, найглибшу, найпереконлив╕шу ╕ остаточну перемогу укра╖нсько╖ державност╕. Але такого в ╕стор╕╖ укра╖нства ще н╕коли не було; навпаки, ми вс╕ рази на цьому втрачали державн╕сть. Врахуйте, пане Президенте, цю обставину. Розтлумачте ╖╖ глухуватому Заходу. На кону ╕стор╕╖ — доля велико╖ найдавн╕шо╖ нац╕╖. З букви ╕ духу Конвенц╕╖ та основоположного принципу права нац╕╖ на самовизначення вит╕ка╓, що в Укра╖н╕ ма╓ бути три види (р╕вн╕) референдуму: м╕сцевий – голосують м╕сцев╕ мешканц╕ з питань м╕сцевого значення; нац╕ональний – голосу╓ основне населення з питань самовизначення, вступу в м╕жнародн╕ орган╕зац╕╖ ╕ т. ╕н.; загальногромадянський – голосують громадяни Укра╖ни з питань внутр╕шньо╖ проблематики загального плану. З тези Конвенц╕╖ про право представник╕в нац╕онально╖ меншини творити сво╖ орган╕зац╕╖ „в╕дпов╕дно до нац╕онального законодавства” кра╖ни проживання вит╕ка╓, що Конвенц╕я не передбача╓ заборону творити законодавчий орган держави за пропорц╕йним принципом. В умовах, що склалися для Укра╖ни, нехтувати Конвенц╕╓ю (п╕дписаною в Москв╕) неприпустимо! На тому стою, ╕, спод╕ваюся, що 90% укра╖нц╕в на мо╓му боц╕.
Микола Б╕лий. м. Феодос╕я.
"Кримська Свiтлиця" > #43 за 23.10.2009 > Тема "З потоку життя"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=7954
|