25 травня в римо-католицькому храм╕ Непорочного зачаття Пречисто╖ Д╕ви Мар╕╖ в╕дбулась святкова л╕тург╕я з нагоди храмового свята ялтинсько╖ УГКЦ Перенесення мощей Св. Миколая Чудотворця, арх╕╓пископа Мирл╕к╕йського. У час╕ л╕тург╕я зб╕глась ╕з закликом Патр╕арха Любомира Гузара до в╕руючих Укра╖нсько╖ Греко-Католицько╖ Церкви молитись за примирення в Укра╖н╕. Богослуж╕ння проводили священики з р╕зних м╕ст Криму – о. Богдан Костецький, парох громад Покрови Пресвято╖ Богородиц╕ та Пресвято╖ Тр╕йц╕ (╢впатор╕я), о. В╕ктор Гуменюк – громада Св. священномученика Йосафата (С╕мферополь), о. Микола Квич – парох громад Успення Пресвято╖ Богородиц╕, Св. апостола Андр╕я Первозванного, Св. Васил╕я Великого та капелан ВМС ЗС Укра╖ни (Севастополь) ╕ ялтинц╕ – протопресв╕тер о. ╤гор Гаврил╕в ╕ римо-католик о. Юр╕й Дорог╕н, монах ордену Св. Дом╕н╕ка. У такий святковий день Церква над╕ля╓ в╕руючих особливим благословенням ╕ люди отримують повне прощення гр╕х╕в п╕сля спов╕д╕ ╕ святого причастя – саме тому багато прихожан ╕ прочан з С╕мферополя, Севастополя, ╢впатор╕╖, Алушти та ╕нших м╕ст спов╕дались священикам ╕ причащались. Отець Богдан у пропов╕д╕ розпов╕в про особливост╕ вшанування Святого Миколая Чудотворця ╕ в╕дзначив, що в╕н був багачем, який потрапив у Царство Небесне, бо ╕з сво╖м багатством в╕н поводився не як ╕з сво╖м майном, а таким, яке послане Господом. У пропов╕д╕ о. ╤гор сердечно прив╕тав дорогу громаду, вс╕х параф╕ян ╕ прихожан, вс╕х присутн╕х гостей. В╕н в╕дзначив, що участь у богослуж╕нн╕ зроста╓ ╕ метою ялтинсько╖ громади залиша╓ться отримання м╕сця для буд╕вництва храму. Великою православною традиц╕╓ю ╓ освячення води п╕д час великих свят, ╕ вона ма╓ таку ж силу, як ╕ вода п╕д час Водохрещ╕, ╕ священики сп╕льно провели ╕ цей обряд. Свято для в╕руючих душ в╕дбулось зг╕дно з православними традиц╕ями ╕ вс╕ його учасники сфотографувались на згадку про цю неперес╕чну под╕ю. П╕сля цього протопресв╕тер о. ╤гор Гаврил╕в з Ялти коротко прокоментував цю под╕ю для нашо╖ газети: – Найважлив╕ше в свят╕ те, що вс╕ громади могли з╕братись на сп╕льну молитву ╕ змогли ще раз зустр╕тись ╕ ще раз засв╕дчити ╓дн╕сть церкви, ╓дн╕сть народу, те, що укра╖нц╕в у Криму ╓ немало ╕ скр╕зь по вс╕х м╕стах ╕ селах. Ще важливо те, що л╕тург╕я з╕брала не т╕льки в╕руючих греко-католик╕в, але й в╕руючих ╕нших конфес╕й – Ки╖вського Патр╕архату, Автокефально╖ Православно╖ Церкви, Римо-Католицько╖ Церкви. Вс╕ в╕рн╕ молились у римо-католицькому храм╕. ╤ це ╓ чудо, бо ми бачимо ╓дн╕сть церкви, що ми вс╕ ╓ одне у Христ╕, ╓дине м╕стичне т╕ло Христове. – Чи ╕сну╓ практика сп╕льного богослуж╕ння поза межами Криму? – Мабуть, нема╓ тако╖ практики, бо я вже не вперше переконуюсь в тому, що ╓дна╓ людей б╕да, тривога, пересл╕дування укра╖нц╕в – ╓ воно в Криму, на жаль. ╤ укра╖нц╕ в цих сп╕льних молитвах просять у Бога вол╕, ╓дност╕, добробуту, миру, злагоди. – Чи наближа╓ така практика до ╓дино╖ пом╕сно╖ церкви в Укра╖н╕? – Наближа╓, безперечно. Можу стверджувати, що м╕ж простими в╕руючими така ╓дн╕сть вже ╕сну╓. Очевидно, нема╓ конечного порозум╕ння м╕ж ╕╓рархами наших церков ╕ вир╕шення цього питання ╕╓рарх╕чними установами. А м╕ж людьми ╕ м╕ж священиками порозум╕ння ╕ ╓дн╕сть вже ╕сну╓. М. ВЛАДЗ╤М╤РСЬКИЙ.