Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4450)
З потоку життя (7293)
Душі криниця (4124)
Українці мої... (1659)
Резонанс (2120)
Урок української (1006)
"Білі плями" історії (1847)
Крим - наш дім (1046)
"Будьмо!" (271)
Ми єсть народ? (241)
Бути чи не бути? (320)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (206)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
КОЗАЦЬКИЙ ДУХ ЛОХВИЧЧИНИ
Лохвиччина, попри все багатство етнокультурно╖ спадщини, до сьогодн╕ залишалася недостатньо...


ЩО 2022-Й В╤ДКРИВ УКРА╥НЦЯМ ПРО САМИХ СЕБЕ, А СВ╤ТОВ╤ – ПРО УКРА╥НЦ╤В
Ми остаточно в╕дбулися – ╕ як пол╕тична нац╕я, ╕ як держава.


КАМ╤НЬ ЗА ПАЗУХОЮ
Картинки з життя


СОБОРН╤СТЬ ПОЧИНА╢ТЬСЯ ╤З КОЖНОГО З НАС
З╕рвав прихильн╕ оплески, к╕лька поважних у журнал╕стиц╕ персон п╕д╕йшли пот╕м, дали в╕зит╕вки,...


В╤Д ПОРОШЕНКА ВИМАГАЮТЬ ПОЗБАВИТИ В╤ТАЛ╤Я КОЗЛОВСЬКОГО ЗВАННЯ «ЗАСЛУЖЕНИЙ АРТИСТ УКРА╥НИ»
Льв╕вська облрада прийняла звернення до Президента щодо позбавлення сп╕вака В╕тал╕я Козловського...




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #4 за 26.01.2007 > Тема "Ми єсть народ?"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#4 за 26.01.2007
ДО УКРА╥НЦ╤В - НЕ БАЙДУЖИХ, НЕ Л╤НИВИХ, НЕ ЛЯКЛИВИХ

У кожного, хто не втратив почуття належност╕ до свого народу, вс╕ його негаразди з болем в╕дгукуються у серц╕. Кожен з нас, в м╕ру свого вм╕ння ╕ можливостей, реагу╓ на стан нашо╖ нац╕╖. Але реагувати на негативне т╕льки на чутт╓вому р╕вн╕ замало. Ск╕льки б не змагались ми один перед одним у вм╕нн╕ бачити та л╕тературно змальовувати наш╕ негаразди, все це залиша╓ться всього-на-всього т╕льки констатац╕╓ю факту. За великим рахунком, в╕д тако╖ р╕знобарвно╖ та всеб╕чно╖ констатац╕╖ не ста╓ нам на душ╕ легше. Нав╕ть навпаки.
 Так, укра╖нську мову саботують у р╕зних проявах. ╤гнорують, зневажають. Але ж причини ми давно ╕ вже достатньо добре зна╓мо. Що дал╕?
 Читаючи матер╕али укра╖номовних газет, легко пом╕тити, що публ╕кац╕й, як╕ б закликали читач╕в до конкретних д╕й, пропонували б методи та приклади таких д╕й, як╕ унеможливлювали б так╕ причини, дуже м╕зерний, ледь пом╕тний в╕дсоток. А справж-н╕й патр╕отизм почина╓ться з д╕й.
 Якби кожний, на сво╓му р╕вн╕, ╕ особливо т╕, хто при зручн╕й нагод╕ показово б'╓ себе у груди, клянучись у любов╕ до р╕дно╖ мови, вже при першому факт╕ ╖╖ дискрим╕нац╕╖ в╕дразу ж написав скаргу у в╕дпов╕дн╕ ╕нстанц╕╖ вс╕х р╕вн╕в, укра╖нська мова не займала б такого становища, яке вона ма╓ зараз. Але саме при постановц╕ ц╕╓╖ проблеми саме таким чином в╕дразу ж ста╓ ч╕тко пом╕тною наша особиста байдуж╕сть, л╕нь ╕ боязнь. Ось справжн╕ причини.
 Якби ж це було не так, то перший нац╕ональний телеканал втонув би у скаргах та судових позовах за трансляц╕ю бодай жодного речення ╕ноземною мовою без звукового перекладу. Чому ж н╕хто з нас цього не робить? Це, панове, ваша (╕ моя) байдуж╕сть, л╕нь, боязнь.
 Чи зобов'язаний кожний укра╖нець знати ╕ноземну мову?
 Чи рос╕йська мова ╓ для Укра╖ни ╕ноземною?
 Чи ╕снують правов╕ механ╕зми впливу на Азарових, Клю╓вих та тисяч╕ ╕нших, як╕ б змусили ╖х при виконанн╕ службових обов'язк╕в користуватись виключно державною мовою?
 Чи можна створити прецеденти виграшу судових позов╕в за фактами порушень мовного законодавства, мовно╖ пол╕тики?
 Чи ╓ в наш╕й держав╕ люди, як╕ б см╕ливо та профес╕йно взялись (╕ндив╕дуально, колективно) порушити так╕ судов╕ позови, вказавши таким чином шлях д╕╓во╖ боротьби для ╕нших громадян?
 З цими запитаннями звертаюсь до читач╕в газети та над╕юсь, що з ╖╖ допомогою ми отрима╓мо не т╕льки роздуми, але й ч╕тк╕ в╕дпов╕д╕ як в╕д читач╕в, так ╕ в╕д фах╕вц╕в.
 Андр╕й ШАМАТКО.
 м. Ялта.
 
 Пост╕йн╕ читач╕ "КС" мали б пам`ятати опубл╕кований у № 19 за 5 травня 2006 року матер╕ал голови Всекримського товариства "Просв╕та" ╕м. Т. Шевченка Серг╕я Савченка про один ╕з правових, цив╕л╕зованих способ╕в припинення надання держслужбовцями (у тому раз╕ йшлося про Севастополь) переваги за мовною ознакою. Не зна╓мо, ск╕льки наших читач╕в, подолавши, за висловом п. Андр╕я Шаматка, "свою особисту байдуж╕сть, л╕нь ╕ боязнь", скористалися тим механ╕змом (потр╕бно було всього-на-всього вир╕зати з газети, п╕дписати та над╕слати за вказаною адресою листа). Але - вода кам╕нь точить. Тож знову - слово просв╕тянину Серг╕ю САВЧЕНКУ:
 "Ц╕лком згоден ╕з паном Андр╕╓м. Закон╕в щодо забезпечення мовних прав укра╖нц╕в достатньо. Запрацюють вони, коли принаймн╕ хоч би один ╕з тисяч╕ укра╖нц╕в цього активно захоче. Кожен може зараз впевнитися в тому, що на вокзал╕ касир, якщо ви йому скажете, що не розум╕╓те його, перейде на укра╖нську мову. Це результат активних д╕й громадян, як╕ домоглися того, що Укрзал╕зниця над╕слала скр╕зь в╕дпов╕дн╕ накази.
 Переконаний, що якби принаймн╕ один ╕з ста батьк╕в, як╕ за роки незалежност╕ Укра╖ни вимушен╕ були в╕дправити сво╖х д╕тей навчатися за меж╕ Криму, тому що в Криму нема╓ можливост╕ навчатися укра╖нською мовою, написали на адресу Президента Укра╖ни, Голови Верховно╖ Ради, Секретаря Ради нац╕онально╖ безпеки та оборони при Президентов╕ Укра╖ни листа, зм╕ст якого пода╓ться нижче, то в ТНУ ╕м. Вернадського та ╕нших ВНЗ у Криму давно були б створен╕ групи ╕з укра╖нською мовою викладання. Все залежить в╕д нас, патр╕отизм ма╓ бути активним!"
 Серг╕й САВЧЕНКО, голова Всекримського товариства "Просв╕та".
 
 Президентов╕ Укра╖ни
 п. Ющенку В. А.
 Секретар╕ат Президента Укра╖ни
 вул. Банкова, 11,
 м. Ки╖в, 01220
 
 СКАРГА
 щодо в╕дпов╕дальност╕ Табачника Д. В.,
 в╕це-прем'╓р-м╕н╕стра Укра╖ни

Вельмишановний В╕кторе Андр╕йовичу!

 За вс╕ роки ╕снування Тавр╕йський НАЦ╤ОНАЛЬНИЙ (!) ун╕верситет ╕м. В. ╤. Вернадського не п╕дготував жодного викладача, який м╕г би викладати математику, б╕олог╕ю, географ╕ю, ф╕зику, х╕м╕ю та ╕нш╕ предмети б╕лоруською, болгарською, гагаузькою, грецькою, ╓врейською, кримськотатарською, молдавською, н╕мецькою, польською, румунською, словацькою, угорською та укра╖нською мовами.
 Випускники шк╕л та клас╕в ╕з кримськотатарською мовою викладання не можуть отримати в ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського осв╕ту, яка дозволила б ╖м викладати б╕льш╕сть предмет╕в кримськотатарською мовою. Випускники шк╕л та клас╕в ╕з укра╖нською мовою викладання вимушен╕ для продовження осв╕ти ╖хати за меж╕ Криму.
 Тобто, на мою думку, ректорат ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського брутально порушу╓ Закон Укра╖ни "Про ратиф╕кац╕ю ╢вропейсько╖ харт╕╖ рег╕ональних мов або мов меншин". ╢вропейська Харт╕я рег╕ональних мов або мов меншин не передбача╓ надання переваги жодн╕й ╕з мов меншин. Нагадую, що в статт╕ 2 Закону Укра╖ни "Про ратиф╕кац╕ю ╢вропейсько╖ харт╕╖ рег╕ональних мов або мов меншин" стверджу╓ться:
 "Положення Харт╕╖ застосовуються до мов таких нац╕ональних меншин Укра╖ни: б╕лорусько╖, болгарсько╖, гагаузько╖, грецько╖, ╓врейсько╖, кримськотатарсько╖, молдавсько╖, н╕мецько╖, польсько╖, рос╕йсько╖, румунсько╖, словацько╖ та угорсько╖".
 Таким чином, на мою думку, мовна пол╕тика ректорату ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського ╓ наданням незаконно╖ переваги за мовною, нац╕ональною ознаками, спрямованою на заперечення мети ╢вропейсько╖ харт╕╖ рег╕ональних мов та мов меншин:
 "...що охорона ╕сторичних рег╕ональних мов або мов меншин ╢вропи, деяк╕ з яких знаходяться п╕д загрозою в╕дмирання, сприя╓ збереженню та розвитку культурного багатства ╕ традиц╕й ╢вропи, враховуючи, що право на використання рег╕онально╖ мови або мови меншини у приватному та сусп╕льному житт╕ ╓ нев╕д'╓мним правом в╕дпов╕дно до принцип╕в, проголошених у М╕жнародному пакт╕ Орган╕зац╕╖ Об'╓днаних Нац╕й про громадянськ╕ ╕ пол╕тичн╕ права, та в╕дпов╕дно до духу Конвенц╕╖ Ради ╢вропи про захист прав ╕ основних свобод людини, враховуючи роботу, проведену в рамках НБС╢, ╕ зокрема гельс╕нський Заключний акт 1975 року та документ Копенгагенсько╖ зустр╕ч╕ 1990 року, п╕дкреслюючи важлив╕сть м╕жкультурного д╕алогу ╕ багатомовност╕, а також вважаючи, що охорона ╕ розвиток рег╕ональних мов або мов меншин не повинн╕ зашкоджувати оф╕ц╕йним мовам ╕ необх╕дност╕ вивчати ╖х, усв╕домлюючи, що охорона ╕ розвиток рег╕ональних мов або мов меншин у р╕зних кра╖нах та рег╕онах ╢вропи ╓ важливим внеском у розбудову ╢вропи, що ╜рунту╓ться на принципах демократ╕╖ та культурного розма╖ття в рамках нац╕онального суверен╕тету ╕ територ╕ально╖ ц╕л╕сност╕".
 Якщо додати, що вс╕ оф╕ц╕йн╕ загальноун╕верситетськ╕ заходи, як╕ проводяться в ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського, майже вс╕ навчальн╕ пос╕бники, як╕ вида╓ ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського, також видаються мовою т╕льки одн╕╓╖ ╕з нац╕ональних меншин Укра╖ни, то можна зробити висновок, що, на мою думку, ректоратом ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського зд╕йсню╓ться пол╕тика на систематичне та системне надання незаконно╖ переваги мов╕ одн╕╓╖ ╕з нац╕ональних меншин Укра╖ни.
 Про таку пол╕тику, яка зд╕йсню╓ться ректоратом ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського протягом багатьох рок╕в не може, на мою думку, не знати в╕це-прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни Табачник Д. В., який до того ж ╓ депутатом Верховно╖ Ради АРК.
 У Конституц╕╖ Укра╖ни, яка ╓ Законом прямо╖ д╕╖, окремий статус державно╖ надано т╕льки укра╖нськ╕й мов╕, жодн╕й ╕нш╕й мов╕ переваги не нада╓ться, кр╕м того, в р╕шенн╕ Конституц╕йного Суду Укра╖ни в╕д 14 грудня 1999 року стверджу╓ться, що укра╖нська мова як державна "╓ обов'язковим засобом сп╕лкування на вс╕й територ╕╖ Укра╖ни при зд╕йсненн╕ повноважень органами державно╖ влади та органами м╕сце-вого самоврядування, а також у ╕нших сферах сусп╕льного життя" - це ╓ обов'язковим для виконання на вс╕й територ╕╖ Укра╖ни.
 Отже, ╕нформування студент╕в та викладач╕в про поточне життя ун╕верситету, надання осв╕тн╕х послуг ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського т╕льки мовою одн╕╓╖ з нац╕ональних меншин Укра╖ни ╓, на мою думку, ╕гноруванням громадянських прав сотень тисяч громадян Укра╖ни, як╕ мешкають у Криму або при╖хали навчатися до Криму
з ╕нших областей Укра╖ни, наданих ╖м Конституц╕╓ю Укра╖ни та Законами Укра╖ни. Таке ╕гнорування ╖хн╕х прав я розц╕нюю як надання незаконно╖ переваги за мовною ознакою.
 Таке ставлення до ╖хн╕х прав я розц╕нюю як прояв укра╖ноненависництва, нехтування ╖хн╕ми громадянськими правами, як приниження ╖х чест╕ та г╕дност╕, що завда╓ ╖м моральних страждань як громадянам сво╓╖ держави. Таке ставлення до них ректорату ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського я розц╕нюю як надання незаконно╖ переваги за мовною ознакою.
 Таким чином, для мене ста╓ очевидним, що позбавлення сотень тисяч громадян можливост╕ користуватися правами, наданими ╖м Конституц╕╓ю Укра╖ни, яке я розц╕нюю як надання незаконно╖ переваги за мовною ознакою, фактично схвалено в╕це-прем'╓р-м╕н╕стром Укра╖ни п. Табачником Д. В., який за посадою не може не знати про ц╕ ганебн╕ прояви укра╖ноненависництва та нехтування ╢вропейською харт╕╓ю рег╕ональних мов та мов меншин.
 У статт╕ 10. Конституц╕╖ Укра╖ни визнано статус укра╖нсько╖ мови, як державно╖. Жодн╕й мов╕ нац╕ональних меншин у Конституц╕╖ Укра╖ни та Законах Укра╖ни переваги не нада╓ться. В Укра╖н╕ мешкають громадяни б╕льше 100 нац╕ональностей, тому надання переваги мов╕ одн╕╓╖ з нац╕ональних меншин, на мою думку, ╓ наданням незаконно╖ переваги за мовною, нац╕ональною ознаками ╕ може викликати обурення з боку представник╕в ╕нших нац╕ональних меншин, що неприпустимо.
 На м╕й погляд, в╕це-прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни п. Табачник Д. В. сво╖м потуранням всьому тому, що протягом багатьох рок╕в ко╖ться в ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського, зухвало перекручу╓ чинне законодавство Укра╖ни та принижу╓ один ╕з конституц╕йних атрибут╕в державност╕ Укра╖ни - державну мову ╕ тим самим ганьбить мою громадянську честь та г╕дн╕сть, завда╓ мен╕ образи та моральних страждань, тобто нада╓ незаконну перевагу за мовною та нац╕ональною ознаками.
 На мою думку, в╕це-прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни п. Табачник Д. В. неспроможний забезпечити виконання ╢вропейсько╖ харт╕╖ рег╕ональних мов та мов меншин, Конституц╕╖ Укра╖ни, р╕шення Конституц╕йного Суду Укра╖ни в╕д 14.12.1999 року (який ухвалив, що укра╖нська мова як державна "╓ обов'язковим засобом сп╕лкування на вс╕й територ╕╖ Укра╖ни при зд╕йсненн╕ повноважень органами державно╖ влади та органами м╕сцевого самоврядування, а також у ╕нших сферах сусп╕льного життя") у в╕домствах, установах та орган╕зац╕ях, як╕ йому п╕дпорядкован╕, стосовно забезпечення мовних прав б╕лорус╕в, болгар, гагауз╕в, грек╕в, ╓вре╖в, кримських татар, молдаван, н╕мц╕в, поляк╕в, румун╕в, словак╕в, угорц╕в та функц╕онування державно╖ мови, що представля╓ загрозу для забезпечення громадянських прав десятк╕в м╕льйон╕в громадян Укра╖ни на отримання осв╕ти, ╕нформац╕╖ в цих в╕домствах, установах та орган╕зац╕ях б╕лоруською, болгарською, гагаузькою, грецькою, ╓врейською, кримськотатарською, молдавською, н╕мецькою, польською, румунською, словацькою, угорською та державною мовою, ╕ тому така ситуац╕я ╓ загрозливою для нац╕онально╖ безпеки Укра╖ни.
 
У зв'язку з цим вимагаю:

 1. Зг╕дно з╕ статтею 7 Закону "Про звернення громадян" (В╕домост╕ Верховно╖ Ради (ВВР), 1996, № 47, ст. 256) (Вводиться в д╕ю Постановою ВР № 394/96-ВР в╕д 02.10.96, ВВР, 1996, № 47, ст. 257) (╤з зм╕нами, внесеними зг╕дно ╕з Законом № 653-XIV (653-14) в╕д 13.05.99, ВВР, 1999, № 26, ст. 219):
 "...Забороня╓ться направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, д╕╖ чи р╕шення яких оскаржуються", - розглянути по сут╕ ╕ не направляти мою скаргу до Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
 2. Забезпечити громадянам Укра╖ни право, гарантоване Конституц╕╓ю Укра╖ни та р╕шенням Конституц╕йного Суду Укра╖ни в╕д 14 грудня 1999 року (який ухвалив, що укра╖нська мова як державна "╓ обов'язковим засобом сп╕лкування на вс╕й територ╕╖ Укра╖ни при зд╕йсненн╕ повноважень органами державно╖ влади та органами м╕сцевого самоврядування, а також в ╕нших сферах сусп╕льного життя"), отримувати ╕нформац╕ю щодо поточного життя ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського, отримувати осв╕тн╕ послуги в ТНУ ╕м. В. ╤. Вернадського б╕лоруською, болгарською, гагаузькою, грецькою, ╓врейською, кримськотатарською, молдавською, н╕мецькою, польською, рос╕йською, румунською, словацькою, угорською та державною мовами.
 3. В╕дпов╕дно до статт╕ 10 ЗАКОНУ УКРА╥НИ "Про боротьбу з корупц╕╓ю":
 "Кер╕вники м╕н╕стерств ╕ в╕домств, державних п╕дпри╓мств, установ та орган╕зац╕й чи ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в у раз╕ виявлення чи отримання ╕нформац╕╖ про вчинення п╕длеглим корупц╕йного д╕яння або порушення спец╕альних обмежень, встановлених статтею 5 цього Закону, в межах сво╓╖ компетенц╕╖ зобов'язан╕ вжити заход╕в до припинення таких д╕янь та негайно пов╕домити про ╖х вчинення будь-який з державних орган╕в, зазначених у пунктах "а", "а-1" ╕ "б" статт╕ 4 цього Закону. (Частина перша статт╕ 10 ╕з зм╕нами, внесеними зг╕дно ╕з Законом №148-IV (148-15) в╕д 12.09.2002).
 Умисне невжиття такими кер╕вниками заход╕в, передбачених частиною першою ц╕╓ю статт╕, тягне за собою адм╕н╕стративну в╕дпов╕дальн╕сть у вигляд╕ штрафу в╕д двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних м╕н╕мум╕в доход╕в громадян.
 Повторне протягом року вчинення д╕яння, передбаченого частиною другою ц╕╓╖ статт╕, тягне за собою адм╕н╕стративну в╕дпов╕дальн╕сть у вигляд╕ штрафу в╕д двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних м╕н╕мум╕в доход╕в громадян ╕ зв╕льнення з посади чи ╕нше усунення в╕д виконання функц╕й держави".
 та статт╕ 5 цього Закону Укра╖ни:
 "Державний службовець або ╕нша особа, уповноважена на виконання функц╕й держави, не ма╓ права:
 ...
 г) надавати незаконн╕ переваги ф╕зичним або юридичним особам п╕д час п╕дготовки ╕ прийняття нормативно-правових акт╕в чи р╕шень.
 Особи, як╕ претендують на зайняття посади в систем╕ державно╖ служби або на виконання ╕нших функц╕й держави, попереджаються про встановлен╕ щодо них обмеження".
 притягти до в╕дпов╕дальност╕ в╕це-прем'╓р-м╕н╕стра Укра╖ни Табачника Дмитра Володимировича.
 На мою думку, в╕н п╕дпада╓ п╕д д╕ю пункту: г) "надавати незаконн╕ переваги ф╕зичним або юридичним особам п╕д час п╕дготовки ╕ прийняття нормативно-правових акт╕в чи р╕шень" ╕ ма╓ в╕дпов╕дати зг╕дно з нормою: "Умисне невжиття такими кер╕вниками заход╕в, передбачених частиною першою ц╕╓ю статт╕, тягне за собою адм╕н╕стративну в╕дпов╕дальн╕сть у вигляд╕ штрафу в╕д двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних м╕н╕мум╕в доход╕в громадян", оск╕льки не зупинив надання незаконно╖ переваги за мовною, нац╕ональною ознаками з боку ректорату Тавр╕йського нац╕онального ун╕верситету ╕м. В. ╤. Вернадського.
 4. Над╕слати ком╕с╕ю Ради нац╕онально╖ безпеки та оборони Укра╖ни до Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни з метою проведення розсл╕дування щодо ставлення до законних прав сотень тисяч громадян в╕це-прем'╓р-м╕н╕стра Укра╖ни п. Табачника Д. В., яке я розц╕нюю як прояв укра╖ноненависництва та надання ним незаконно╖ переваги за мовною, нац╕ональною ознаками.
 5. Розглянути на зас╕данн╕ Ради нац╕онально╖ безпеки та оборони Укра╖ни стан забезпечення конституц╕йних прав громадян, як╕ вибрали мовою навчання, отримування ╕нформац╕╖ та сп╕лкування б╕лоруську, болгарську, гагаузьку, грецьку, ╓врейську, кримськотатарську, молдавську, н╕мецьку, польську, рос╕йську, румунську, словацьку, угорсько╖ та державну мову у в╕домствах, установах та орган╕зац╕ях, що належать до в╕дпов╕дальност╕ в╕це-прем'╓р-м╕н╕стра Укра╖ни п. Табачника Д. В.
 6. Зг╕дно з╕ ст. 15. та ст. 20 Закону Укра╖ни "Про звернення громадян" пов╕домити мен╕ про результати розгляду вс╕х пункт╕в мо╓╖ скарги прошу на адресу:
__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 З повагою та над╕╓ю на п╕дтримку й розум╕ння
 
__________________________________
 
 Дата __________________

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #4 за 26.01.2007 > Тема "Ми єсть народ?"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=4417

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков