"Кримська Свiтлиця" > #6 за 04.02.2005 > Тема "На допомогу вчителеві"
#6 за 04.02.2005
ДОСВІД ДРУЗІВ - НАЙКРАЩИЙ ПРИКЛАД
Микола АНДРІЙЧУК, вчитель інформатики НВК "Українська школа-гімназія"
За останні роки на українському освітньому просторі успішно працює ідея співробітництва навчальних закладів. Встановлюють зв'язки не тільки школи та ВНЗ, а й єднаються між собою та втілюють нові форми роботи школи, ліцеї, гімназії. Півроку тому в м. Києві був створений партнер-клуб директорів шкіл, гімназій, ліцеїв України за ідеєю заслуженого вчителя України Г. С. Сизоненко (директор УГЛ Київського університету). До клубу увійшли Український гуманітарний ліцей Київського національного університету, Жовтневий ліцей (м. Кривий Ріг), Українська гуманітарна гімназія № 56 (м. Львів), Фінансовий ліцей (м. Київ), Ліцей інформаційних технологій № 79 (м. Київ), Києво-Святошинська районна класична гімназія (м. Боярка), НВК "Українська школа-гімназія" (м. Сімферополь). Наша Українська гімназія до цього часу тільки спілкувалася, обмінювалася досвідом з УГЛ, а тепер наші зв'язки розширюються. У грудні я, вчитель інформатики та заступник директора з інформаційних технологій, відвідав партнерський заклад Української гімназії - Фінансовий ліцей м. Києва, який є асоційованою школою ЮНЕСКО. Директор ліцею - Юрій Володимирович Шукевич, вчитель-методист вищої категорії. Він викладач математики, відмінник освіти України, лауреат конкурсу "Вчитель року-2001", щира та порядна людина. Ліцей забезпечує середню освіту економічного профілю з поглибленим вивченням права, англійської мови та сучасних комп'ютерних технологій. В закладі впроваджено та практично використовуються сучасні комп'ютерні технології, створено комп'ютерну систему, очолює та піклується про яку заступник директора з інформатизації, однодумець Юрія Володимировича, Павло Петрович Семенюченко. Майже в кожному класі встановлено комп'ютери, які використовуються вчителями-предметниками у навчальному процесі. Найпопулярнішим є мультимедійний кабінет, де вчителі проводять самостійно розроблені уроки, використовуючи медіа-простір. В одній шкільній мережі (з виходом в Інтернет) поєднані адміністративний блок, комп'ютерні класи, методичний кабінет, психологічна служба, предметні кабінети, медична служба та бібліотека. Створено АРМ секретаря директора, що виконує завдання з обробки інформації щодо контингенту учнів та працівників закладу. АРМи завучів ліцею, які ведуть автоматизовану роботу з табелем, тарифікацією, шкільною мережею, навчальними планами, складанням розкладів уроків. Зараз йде робота над створенням електронної бібліотечної системи. У навчальному закладі розроблена та впроваджена рейтингова система оцінювання учнів, яка дозволяє найкращим учням отримувати стипендію. Кожен викладач теж має свій рейтинг, визначати який допомагає комп'ютерна система обліку уроків. Вся інформація про успішність учнів постійно заноситься до сайту ліцею, де її можуть переглянути батьки. Рейтингова система дає можливість учням, майбутнім фінансистам, вже зараз заробляти кошти власним розумом. Вони охоче відвідують спецкурси, вчать уроки, беруть участь у конкурсах, олімпіадах, конференціях, за перемогу в яких отримують додаткові бали. Взагалі у Фінансовому ліцеї панує дуже тепла та дружня атмосфера. Педагоги, більшість з яких є спеціалістами вищої категорії, віддані своїй роботі та постійно вдосконалюють викладання власних предметів. Побувавши серед фахівців своєї справи, я здобув велику кількість необхідної інформації та набув багатий досвід. Хочу подякувати всьому колективу Фінансового ліцею та передати щирі привітання з Криму від працівників НВК "Українська школа-гімназія".
м. Сімферополя.
"Кримська Свiтлиця" > #6 за 04.02.2005 > Тема "На допомогу вчителеві"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=2887
|