Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (3652)
З потоку життя (6866)
Душі криниця (3698)
Українці мої... (1507)
Резонанс (1599)
Урок української (997)
"Білі плями" історії (1754)
Крим - наш дім (534)
"Будьмо!" (260)
Ми єсть народ? (238)
Бути чи не бути? (70)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (108)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
╤СТОРИЧНА ПАМ'ЯТЬ ВИХОВУ╢ ГРОМАДЯНИНА
15 вересня в Нац╕ональному музе╖ Революц╕╖ Г╕дност╕ в╕дбувся зах╕д з теми «Спадок Майдану:...


ВОДА ДЛЯ КРИМУ: МЗС НАЗВАЛО ЗВИНУВАЧЕННЯ ОКУПАНТ╤В НА АДРЕСУ УКРА╥НИ ЮРИДИЧНО Н╤КЧЕМНИМИ
Водопостачання до Криму з континентально╖ Укра╖ни буде повн╕стю в╕дновлене т╕льки п╕сля повно╖...


В ОКУПОВАНОМУ КРИМУ ЗА ДОБУ - 98 ВИПАДК╤В КОРОНАВ╤РУСУ
Експерти Кримсько╖ правозахисно╖ групи звертають увагу, що оф╕ц╕йна статистика з коронав╕русу в...


ФРАНЦУЗЬКИЙ КОРАБЕЛЬ ЗАБЛОКУВАВ РОС╤ЙСЬК╤ КОМПЛЕКСИ С-400 В ОКУПОВАНОМУ КРИМУ
Це стало можливим завдяки постановц╕ перешкод на певних частотах ╕ перехоплення рад╕очастот,...


"СУД" В АРМЯНСЬКУ ДОПИТАВ ЧЕРГОВОГО СВ╤ДКА У "СПРАВ╤ ДЖЕМ╤Л╢ВА"
За словами св╕дка, на дороз╕ з╕бралося близько тисяч╕ ос╕б з числа кримських татар, але в╕н "не...




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook

Twitter





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #21 за 22.05.2020 > Тема "З потоку життя"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#21 за 22.05.2020
ПАМ'ЯТ╤ ПАСАЖИР╤В РЕЙСУ МН17

 Серед видань М╕н╕стерства ╕нформац╕йно╖ пол╕тики Укра╖ни важливе м╕сце займа╓ брошура «МН17. Во╓нний злочин РФ». В н╕й висв╕тлено загибель малайз╕йського ав╕алайнера МН17, який виконував плановий рейс за маршрутом Амстердам – Куала-Лумпур ╕ був збитий на п╕дконтрольн╕й рос╕йським бойовикам частин╕ Донецько╖ област╕ 17 липня 2014 року. Загинули вс╕ 298 ос╕б на борту.
 Було створено Об’╓днану сл╕дчу групу, до складу яко╖ ув╕йшли представники Н╕дерланд╕в, Бельг╕╖, Австрал╕╖, Укра╖ни та Малайз╕╖. Щодня працювало в╕д 100 до 200 сл╕дчих ╕ експерт╕в. Було досл╕джено ╕ долучено до справи 1448 уламк╕в л╕така. 60 раз╕в сл╕дство зверталося за допомогою до розв╕док ╕ спецслужб р╕зних кра╖н. Було проанал╕зовано 500 тисяч фотограф╕й та в╕део, зокрема з ╤нтернету. Допитано близько 200 св╕дк╕в. Прослухано та проанал╕зовано 150 тисяч телефонних дзв╕нк╕в. Вся з╕брана ╕нформац╕я заф╕ксована в шести тисячах зв╕т╕в.
 Сл╕дство встановило, що л╕так рейсу МН17 був знищений рос╕йським зен╕тно-ракетним комплексом «Бук», який належить 53-й зен╕тно-ракетн╕й бригад╕, розташован╕й п╕д Курськом. Машина ви╖хала з Курська 23 червня 2014 року, пот╕м була доставлена в М╕ллерово в Ростовськ╕й област╕ Рос╕╖, а зв╕дти на окуповану територ╕ю сходу Укра╖ни.
 Вл╕тку 2014 року у Кремля з’явилася необх╕дн╕сть змусити Укра╖ну в╕дмовитися в╕д використання в╕йськово╖ ав╕ац╕╖ п╕д час проведення антитерористично╖ операц╕╖ на сход╕ кра╖ни. Очевидно, для цього був створений план з╕ знищення в╕йськово-транспортного л╕така В╕йськово-пов╕тряних сил Укра╖ни на недоступн╕й для переносних зен╕тно-ракетних комплекс╕в висот╕, щоб продемонструвати можлив╕сть рос╕йських бойовик╕в збивати будь-як╕ укра╖нськ╕ л╕таки. Розгортати повноц╕нн╕ системи протипов╕тряно╖ оборони було недоц╕льно, оск╕льки Рос╕я вс╕ляко намага╓ться приховати свою участь у в╕йн╕ на Донбас╕. Тому рос╕йське кер╕вництво направило «Бук» знищити укра╖нський л╕так ╕ повернутися назад у Рос╕ю.
 17 липня 2014 року укра╖нський Ан-26 повинен був лет╕ти на висот╕ 6500 метр╕в в район╕ м╕ста Сн╕жне в Донецьк╕й област╕. Його рос╕яни обрали ц╕ллю для демонстративно╖ атаки. Однак за к╕лька годин до вильоту пол╕т був скасований, оск╕льки СБУ затримала шпигуна, який передавав Рос╕╖ ╕нформац╕ю про вильоти укра╖нсько╖ ав╕ац╕╖ в зону АТО. ╤нформац╕ю про скасування польоту Москва та рос╕йськ╕ бойовики не отримали, а тому продовжували чекати Ан-26 ВПС Укра╖ни.
 Саме в той час, коли, за ╕нформац╕╓ю бойовик╕в, Ан-26 повинен був прол╕тати в район╕ м╕ста Сн╕жне, там опинився Бо╖нг-777 рейсу МН17. Радар «Бука» не може в╕др╕знити пасажирський Бо╖нг, який летить на висот╕ 10 к╕лометр╕в з╕ швидк╕стю 900 к╕лометр╕в за годину, в╕д Ан-26, що летить на висот╕ 6 к╕лометр╕в з╕ швидк╕стю 600 к╕лометр╕в за годину. Тому в╕дразу п╕сля знищення рейсу МН17 рос╕йськ╕ ЗМ╤ та бойовики пов╕домили про «збитий Ан-26».
 Через короткий час з’ясувалося, що жоден укра╖нський л╕так збитий не був, а в озвученому бойовиками та рос╕йськими ЗМ╤ «м╕сц╕ пад╕ння Ан-26» знаходяться рештки пасажирського рейсу МН17. З цього моменту Москва почала новий етап запекло╖ ╕нформац╕йно╖ в╕йни з метою приховати справжн╕х винуватц╕в загибел╕ 298 людей та облудно звинуватити у катастроф╕ Укра╖ну. Але рос╕йськ╕ вигадки про «укра╖нський штурмовик», «укра╖нський «Бук», терористичний акт на борту л╕така, спричинення авар╕╖ техн╕чною несправн╕стю або людським чинником були спростован╕ сл╕дством.
 Ще одн╕╓ю спробою Рос╕╖ уникнути в╕дпов╕дальност╕ ╓ заяви Кремля про те, що «провина за катастрофу лежить на Укра╖н╕, оск╕льки вона не закрила небо над зоною бойових д╕й». Рос╕йськ╕ ЗМ╤ п╕шли дал╕ ╕ заявили, що «не так важливо, хто збив МН17 – важливо, що Укра╖на не закрила небо». Однак вже в першому зв╕т╕ сл╕дчо╖ групи сказано, що норми ╤КАО (М╕жнародно╖ орган╕зац╕╖ цив╕льно╖ ав╕ац╕╖) не вимагали в╕д Укра╖ни повн╕стю закривати небо, а п╕двищення Ки╓вом нижнього порога дозволено╖ висоти польот╕в цив╕льно╖ ав╕ац╕╖ до 9,75 км в╕дпов╕дають вимогам м╕жнародного права.
 Норми ╤КАО вимагають в╕д кра╖н спов╕щати про розгортання сво╖х систем ППО в зонах польот╕в цив╕льно╖ ав╕ац╕╖. Чи збройний конфл╕кт, чи навчання, завжди держава, яка приводить свою ППО в бойову готовн╕сть, закрива╓ небо в зон╕ ╖╖ д╕╖, попереджаючи про це ╤КАО. Той факт, що Рос╕я не попередила ╤КАО та Укра╖ну про активн╕сть сво╓╖ ППО в зон╕ польоту цив╕льно╖ ав╕ац╕╖, поклада╓ на Кремль в╕дпов╕дальн╕сть за незакрите небо над Донбасом 17 липня 2014 року.
 30 липня 2015 року пост╕йний представник Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ у Рад╕ Безпеки ООН наклав вето на проект резолюц╕╖ про створення м╕жнародного трибуналу для притягнення до крим╕нально╖ в╕дпов╕дальност╕ винних у катастроф╕ рейсу МН17. ╤з 15 кра╖н-учасниць Ради Безпеки ООН Рос╕я ╓дина проголосувала проти. Позиц╕ю Москви неможливо пояснити ╕накше, окр╕м як спробою захистити винуватц╕в катастрофи в╕д в╕дпов╕дальност╕.
 Брошура «МН17. Во╓нний злочин РФ» багато ╕люстрована. Видання присвячене пам’ят╕ пасажир╕в рейсу МН17, як╕ загинули внасл╕док агрес╕╖ Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ на сход╕ Укра╖ни, ╖х р╕дним ╕ близьким, що втратили дорогих людей, а також ус╕м небайдужим до ц╕╓╖ трагед╕╖, котр╕ хочуть п╕знати ╕стину та покарати винних.
 В березн╕ нин╕шнього року в Окружному суд╕ Гааги в Н╕дерландах розпочалося слухання справи обвинувачених у знищенн╕ рейсу МН-17.
 Анатол╕й Зборовський

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #21 за 22.05.2020 > Тема "З потоку життя"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=22330

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков