Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (3537)
З потоку життя (6772)
Душі криниця (3653)
Українці мої... (1496)
Резонанс (1559)
Урок української (997)
"Білі плями" історії (1746)
Крим - наш дім (533)
"Будьмо!" (260)
Ми єсть народ? (238)
Бути чи не бути? (70)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (108)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
"УКРЗАЛ╤ЗНИЦЯ" ГОТОВА ДО В╤ДНОВЛЕННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З 1 ЧЕРВНЯ
про це сказав глава в╕домства Владислав Крикл╕й


COVID-19: ПРАВОЗАХИСНИКИ ПОЯСНИЛИ, ЯК КРИМЧАНАМ ПОТРАПИТИ НА МАТЕРИКОВУ УКРА╥НУ
Правозахисн╕ орган╕зац╕╖ просять мешканц╕в тимчасово окупованого Криму враховувати обмеження при...


КИ╥В ТА МОСКВА ГОТУЮТЬСЯ ДО ПРОТИСТОЯННЯ ЩОДО ПРАВОВИХ ДОМОВЛЕНОСТЕЙ ПО ЧОРНОМУ МОРЮ
Публ╕кац╕я Eurasia Daily Monitor, том 17: випуск 68


НА ОКУПОВАНИЙ КРИМ ЧЕКА╢ ЯК Н╤КОЛИ СПЕКОТНЕ ╤ БЕЗВОДНЕ Л╤ТО
За останн╕ роки ситуац╕я з водою в Криму ма╓ тенденц╕ю до деградац╕╖ природних ╕ наливних...


В ОКУПОВАНОМУ КРИМУ НАРАХУВАЛИ 437 ЗАРАЖЕНИХ КОРОНАВ╤РУСОМ
У Севастопол╕ про нов╕ випадки зараження COVID-19 нараз╕ не пов╕домля╓ться.




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook

Twitter





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #2 за 10.01.2020 > Тема "З потоку життя"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#2 за 10.01.2020
УКРА╥НСЬК╤ ЕКСПЕРТИ ОГЛЯНУЛИ УЛАМКИ «БО╥НГА» МАУ: ПОЖЕЖА НА БОРТУ ПОЧАЛАСЯ НЕ З ДВИГУН╤В

Фах╕вц╕ укра╖нсько╖ державно╖ ком╕с╕╖ з розсл╕дування обставин загибел╕ укра╖нського "Бо╖нга" оглянули уламки ав╕алайнера МАУ. Верс╕я несправност╕ двигун╕в не п╕дтверджу╓ться. Про це з посиланням на джерело в ком╕с╕╖ пов╕домив журнал╕ст Юр╕й Бутусов.
"В даний час наша група прибула на м╕сце, куди звозять уламки л╕така. Це в╕дкритий майданчик, куди звозять все, що знайшли в околицях. В даний час я спостер╕гаю обидва двигуни л╕така - ╕ не бачу на них сл╕д╕в пожеж╕. Сюди доставлен╕ фрагменти правого крила - там теж нема╓ сл╕д╕в пожеж╕. Тобто верс╕я несправност╕ двигун╕в, вибуху двигун╕в, на даний момент не п╕дтверджу╓ться. Л╕так гор╕в - але верс╕я виходу з ладу двигун╕в не п╕дтверджу╓ться», – розпов╕ло джерело.
Сп╕врозмовник журнал╕ста зазначив, що ╕ранська сторона надала попередню ╕нформац╕ю, яка в╕дома зараз ╕ранцям. Л╕так вилет╕в в 6.13, але через 5 хвилин на висот╕ 2400 метр╕в л╕так почав падати, загор╕вся ╕ пот╕м розбився. «За твердженням ╕ранських диспетчер╕в, жодних пов╕домлень з борту л╕така в╕д ек╕пажу не надходило. Л╕так н╕бито розвернувся до аеропорту, але був цей розворот керованим або вже не керованим, ми поки не розум╕╓мо», – зазначив в╕н. При цьому, укра╖нцям поки не надали дан╕ радар╕в управл╕ння пов╕тряним рухом. Нема╓ ╕нформац╕╖, як╕ л╕таюч╕ об'╓кти могли знаходитися поблизу л╕така ╕ з╕ткнутися, чи був пуск ракети. Цю ╕нформац╕ю укра╖нцям об╕цяють надати.
За словами джерела, ╕ранц╕ йдуть на сп╕впрацю в розсл╕дуванн╕. «╤ранц╕ не збираються щось в╕д когось засекречувати, вони зг╕дно з Чиказькою конвенц╕╓ю збираються надавати доступ до розсл╕дування ╕ до розшифровки чорних скриньок вс╕м сторонам, включаючи американц╕в, виробник╕в л╕така, а також вс╕х кра╖н, громадяни яких загинули... ╤ранц╕ демонструють нормальний д╕алог, нема╓ сигнал╕в, що якусь ╕нформац╕ю навмисно хочуть приховати, поки все досить коректно ╕ в╕дкрито"», – зазначив в╕н. Бутусов, у свою чергу, припуска╓, що пожежа виникла в салон╕. «В╕дсутн╕сть будь-яких переговор╕в з диспетчером ╕ в╕дсутн╕сть пожеж╕ в двигунах говорить про те, що верс╕я терористичного акту, з╕ткнення з дроном або вибуху зен╕тно╖ ракети дуже ймов╕рна», – п╕дсумував журнал╕ст.
Влада ╤рану ран╕ше заперечувала, що л╕так м╕г впасти через влучання в нього ракети. В аеропорту причиною авар╕╖ називали загоряння двигуна. Джерела Reuters пов╕домляли, що, на думку фах╕вц╕в зах╕дно╖ розв╕дки, причиною ав╕акатастрофи в ╤ран╕ став техн╕чний зб╕й. Власне розсл╕дування за фактом ав╕акатастрофи почала Укра╖на.
www.unian.ua

NEWSWEEK: У США ДОПУСКАЮТЬ, ЩО ╤РАН ПОМИЛКОВО ЗБИВ Л╤ТАК МАУ

Л╕так компан╕╖ "М╕жнародн╕ ав╕ал╕н╕╖ Укра╖ни" розбився неподал╕к Тегерану, тому що в нього поц╕лила ракета системи ППО. Про це Newsweek сказали чиновник Пентагону, високопоставлений кер╕вник розв╕дки США й представник розв╕дки ╤раку. Л╕так Boeing 737-800 зд╕йснював рейс з Тегерана в Ки╖в, коли неспод╕вано перестав передавати дан╕ через л╕чен╕ хвилини п╕сля злету. Це сталося невдовз╕ п╕сля того, як ╤ран обстр╕ляв ракетами в╕йськову базу в ╤раку, на як╕й розм╕щен╕ сили США й союзник╕в. Як пише Newsweek, лайнер могла збити рос╕йська ракета класу земля-пов╕тря "Тор-М1". Про це виданню сказали три чиновники. Сп╕врозмовники з Пентагону й розв╕дки США сказали виданню, що, зг╕дно з оц╕нками американського М╕ноборони, знищення укра╖нського лайнера в╕дбулося випадково. Сили ППО ╤рану, швидше за все, були в бойов╕й готовност╕ п╕сля ракетного удару у в╕дпов╕дь на американську л╕кв╕дац╕ю генерала Кассима Сулейман╕. Центральне командування США в╕дмовилося давати коментар╕ Newsweek. Серед ╕нших потенц╕йних сценар╕╖в под╕й - з╕ткнення укра╖нського Boing 737-800 з безп╕лотником чи ╕ншим об'╓ктом в неб╕.
www.unian.ua

АВ╤АТРОЩА В ╤РАН╤: ВЕРС╤Я РАКЕТНО╥ АТАКИ
АБО ТЕРАКТУ ПОЧИНА╢ ПЕРЕВАЖАТИ ВС╤ ╤НШ╤

Фах╕вц╕ розглядають як техн╕чн╕, так ╕ насильницьк╕ причини катастрофи л╕така "М╕жнародних ав╕ал╕н╕й Укра╖ни». Укр╕нформ з╕брав основне

"Верс╕й ми ма╓мо с╕м – чотири у в╕дкритому доступ╕, три верс╕╖ ╓ поки що закритими. Остаточне р╕шення ми можемо ухвалити, коли будуть проведен╕ повн╕стю вс╕ досл╕дження, як╕ потр╕бно в цьому випадку в╕дпрацювати", – пов╕домив секретар Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни Олекс╕й Данилов.
За його словами, експерти, як╕ зад╕ян╕ до розсл╕дування, "╓ найкращими фах╕вцями, як╕ ╓ в наш╕й кра╖н╕". "Але тут нема╓ гонки, РНБО – не п╕ар-агентство, ми працю╓мо з доказами, ми працю╓мо з ╕нформац╕╓ю. Коли та чи ╕нша верс╕я буде мати б╕льше або менше п╕дтвердження, ми вас будемо про це ╕нформувати. На сьогодн╕ остаточно╖ верс╕╖ нема╓", – наголосив секретар РНБО.

Про що йдеться у "в╕дкритих" верс╕ях
Одна з верс╕й, зазначена Даниловим серед «в╕дкритих» - його ураження ракетою ЗРК "Тор" рос╕йського виробництва. Про це секретар РНБОУ написав на сво╖й стор╕нц╕ у Facebook.
"Вивчаються р╕зн╕ верс╕╖ раптового пад╕ння л╕така, серед основних: ураження л╕така зен╕тною ракетою ЗРК, в тому числ╕ ЗРК "Тор", тому що ╕нформац╕я про виявлення уламк╕в рос╕йсько╖ ракети поблизу м╕сця катастрофи вже з'явилася в мереж╕ ╕нтернет; з╕ткнення з БПЛА або ╕ншим л╕таючим об'╓ктом; руйнування ╕ вибух двигуна з техн╕чних причин; вибух всередин╕ л╕така в результат╕ терористичного акту ", - зазначив Данилов.
Тим часом державна ком╕с╕я з розсл╕дування катастрофи вже прибула в Тегеран. У склад╕ групи 45 ос╕б - представники 12 м╕н╕стерств ╕ в╕домств. До складу укра╖нсько╖ ком╕с╕╖ включен╕ фах╕вц╕, як╕ беруть участь у м╕жнародному розсл╕дуванн╕ атаки рос╕йських в╕йськовослужбовц╕в на малайз╕йський "Бо╖нг" рейсу МН-17 в липн╕ 2014 року над окупованим Донбасом, а також в експертиз╕ фрагмент╕в рос╕йсько╖ зен╕тно╖ ракети "Бук", яка збила малайз╕йський л╕так.
Про укра╖нську пошуково-рятувальну групу в ╤ран╕ пов╕домив ╕ прем’╓р-м╕н╕стр Олекс╕й Гончарук на сво╖й стор╕нц╕ у Facebook. “Сьогодн╕ вноч╕ наша пошуково-рятувальна група прибула до ╤рану та веде розсл╕дування причин трагед╕╖”, - написав глава уряду.
За його словами, у склад╕ групи працюють представники ДСНС, М╕ноборони, МЗС, МВС, СБУ, РНБО, Державно╖ ав╕ац╕йно╖ служби, Нацбюро з розсл╕дування ав╕ац╕йних под╕й та ╕нцидент╕в з цив╕льними пов╕тряними суднами, а також МАУ.
У багатьох коментарях зазнача╓ться, що ек╕паж не виходив на зв’язок з диспетчерами. В╕дмовили багатократно продубльован╕ системи зв’язку? ╤ одночасно виникла пожежа в обох двигунах лайнера? Це практично неймов╕рно. Щось трапилось всередин╕ л╕така? Тод╕ це м╕г бути теракт.

Верс╕╖ про техн╕чну несправн╕сть в╕дходять на другий план
Припущення про загибель л╕така через як╕сь техн╕чн╕ несправност╕, як╕ дом╕нували в першу добу п╕сля авар╕╖, нин╕ в╕дходять на другий план: л╕так був практично новий – 2016 року випуску – ╕ отриманий компан╕╓ю МАУ безпосередньо в╕д виробника. Пройшов техн╕чне обслуговування лише за к╕лька дн╕в перед траг╕чним рейсом.
На борту л╕така МАУ не могла статися така техн╕чна несправн╕сть, яка не дала б ек╕пажу шанс врятувати людей, написав у Facebook колишн╕й президент МАУ та член наглядово╖ ради ав╕акомпан╕╖ "М╕жнародн╕ ав╕ал╕н╕╖ Укра╖ни" Юр╕й М╕рошников.
"Я, звичайно, не стану стверджувати, що л╕так не може поламатися т╕льки тому, що в╕н новий. Але, знаючи наск╕льки багаторазово зарезервован╕ вс╕ системи Boeing 737-800, знаючи зв╕ти про техн╕чний стан нашого красеня Romeo (а на техн╕чному обслуговуванн╕ ми н╕коли не заощаджували ╕ не заощаджу╓мо, безпека польот╕в - наш головний пр╕оритет), я н╕коли не пов╕рю, що могла статися така техн╕чна несправн╕сть, яка не дала б шансу нашому ек╕пажу врятувати людей", - заявив М╕рошников.
Те, що техн╕чн╕ несправност╕ стали причиною ав╕акатастрофи, ╓ малоймов╕рним ╕ суперечить оприлюдненим фактам. Таку думку висловив доктор техн╕чних наук, професор кафедри ав╕а- та ракетобудування ╤нституту аерокосм╕чних технолог╕й, КП╤ ╕м. ╤горя С╕корського, фах╕вець з п╕дготовки розсл╕дувач╕в ав╕ац╕йних под╕й та ╕нцидент╕в Володимир Кабанячий, пов╕домила Укр╕нформу пресслужба Нац╕онального техн╕чного ун╕верситету Укра╖ни "Ки╖вський пол╕техн╕чний ╕нститут ╕мен╕ ╤горя С╕корського".
«На оприлюднених в╕деозаписах видно, що на висот╕ б╕ля 3000 метр╕в на борту л╕така виникла пожежа, причини яко╖ дос╕ нев╕дом╕. Незрозум╕ло, чому одразу п╕сля виникнення пожеж╕ на борту л╕така ╕ аж до його пад╕ння на землю в╕дсутн╕ будь-як╕ перемовини ек╕пажу з диспетчерською службою аеропорту Тегерану? Що сталося з ек╕пажем п╕сля виникнення нештатно╖ ситуац╕╖? Нав╕ть загоряння одного двигуна не могло призвести до виходу з ладу низки систем, в тому числ╕, електрично╖, системи рад╕озв’язку тощо. До того ж, вс╕ сучасн╕ л╕таки обладнано ефективною системою пожежогас╕ння», – розпов╕да╓ експерт.
«В╕дсутн╕сть комун╕кац╕й з диспетчерською службою аеропорту одразу п╕сля виникнення нештатно╖ ситуац╕╖ на борту б╕льше вказу╓ на митт╓ву втрату д╕╓здатност╕ ек╕пажу, викликану поки що нев╕домими причинами», - поясню╓ науковець.

Л╕так намагався повернутися до аеропорту?
Л╕так “М╕жнародних ав╕ал╕н╕й Укра╖ни”, що розбився у середу в Тегеран╕, зайнявся перед катастрофою ╕ намагався повернутися в аеропорт. Про це йдеться у попередньому зв╕т╕ Орган╕зац╕╖ цив╕льно╖ ав╕ац╕╖ ╤рану щодо катастрофи, пов╕домля╓ АР.
“╤ранськ╕ сл╕дч╕ заявили в четвер, що члени ек╕пажу укра╖нського л╕така, що розбився днем ран╕ше, не зв’язувалися (з ав╕адиспетчером. – Ред.), щоб попросити про допомогу та намагалися повернути назад до аеропорту, коли той почав падати… Сл╕дч╕ також заявили, що л╕так був охоплений вогнем до того, як в╕н розбився”, - йдеться у пов╕домленн╕.
Верс╕я несправност╕ двигун╕в, вибуху двигун╕в, на цей момент не п╕дтверджу╓ться, пов╕домля╓ Цензор.НЕТ з посиланням на сво╓ джерело в ком╕с╕╖: "Нараз╕ я оглядаю обидва двигуни л╕така - ╕ не бачу на них сл╕д╕в пожеж╕. Сюди доставлен╕ фрагменти правого крила - там теж нема╓ сл╕д╕в пожеж╕. Тобто верс╕я несправност╕ двигун╕в, вибуху двигун╕в, на цей момент не п╕дтверджу╓ться. Л╕так гор╕в - але верс╕я виходу з ладу двигун╕в не п╕дтверджу╓ться", - пов╕домив фах╕вець з м╕сця под╕╖.
До того ж, нав╕ть якщо л╕так розвернувся в напрямку аеропорту, не можна, нараз╕, встановити – чи було це насл╕дком св╕домих д╕й ек╕пажу, чи в╕дбулося з якихось ╕нших причин.
Також зазначено, що з самого спочатку сл╕дч╕ виключили лазерн╕ або електромагн╕тн╕ перешкоди, як причину авар╕╖.

Ракетн╕ верс╕╖: одна в╕дкинута, решта вивчаються
Одразу п╕сля трагед╕╖ йорданське видання Al-Hadath пов╕домило, що лайнер могли випадково збити бойовою ракетою середньо╖ чи мало╖ дальност╕: саме в н╕ч катастрофи ╤ран завдавав ракетного удару по двох в╕йськових базах США в ╤раку. Але це припущення було в╕дкинуто, як б╕вльш н╕ж неймов╕рне. Про це св╕дчать ╕ характер уражень, ╕ зона пад╕ння уламк╕в лайнера. Не кажучи вже про те, що, на мап╕, оприлюднен╕й BBC, добре показано, що м╕сце катастрофи ╓ за 400 к╕лометр╕в в╕д м╕сця обстр╕лу американських баз ╕ в протилежний б╕к в╕д напряму обстр╕лу.
Поб╕чним в╕д т╕╓╖ ж «в╕йськово╖ верс╕╖» ╓ припущення, що на час обстр╕лу напоготов╕ перебували чергов╕ частини протипов╕тряно╖ оборони ╤рану – хтось ╕з них на нервах м╕г прийняти лайнер за ворожу ц╕ль.
Рано в╕дкидати верс╕╖ про некерованих фанатик╕в, як╕ не сильно замислювалися над долею ╕ громадянством пасажир╕в - якщо Бо╖нг американський л╕так, то вже цього достатньо, щоб в╕дкрити вогонь. Висота до 3000 метр╕в - це саме для ураження переносними засобами ППО – такими, наприклад, як «╤гла» рос╕йського виробництва. Саме з таких комплекс╕в ворог збивав укра╖нськ╕ транспортники на початку в╕йни на Донбас╕. Зброя могла потрапити до рук терорист╕в з довколишн╕х кра╖н, де точаться прокс╕-в╕йни: з Сир╕╖, Л╕в╕╖, ╢мену, - у сус╕дньому ╤раку в╕йна з ╤Д╤Л фактично трива╓ дос╕.
╤нтернет-група розсл╕дувач╕в Bellingcat перев╕ря╓ верс╕ю пад╕ння л╕така в результат╕ ракетно╖ атаки, зокрема об╕ця╓ вивчити характер фото з уламками ракети, розповсюджених п╕сля трагед╕╖. Про це у сво╓му Twitter пов╕домив засновник Bellingcat Ел╕от Х╕гг╕нс.
«Поки не п╕дтверджено м╕сце розм╕щення цього уламку, що неможливо встановити на фотограф╕ях, ставлюся до нього обережно», - написав Х╕гг╕нс. В╕н вказав на те, що ╕снують ╕нш╕ приклади, коли под╕бн╕ уламки були задокументован╕ в ╕нших конфл╕ктах, таким чином «нема╓ можливост╕ переконатися, що це в ╤ран╕», - вказано у пов╕домленн╕.
Команда Bellingcat поки не може п╕дтвердити достов╕рн╕сть зображення уламк╕в ракети, яке з’явилося в мереж╕ н╕бито з м╕сця ав╕акатастрофи Boeing 737-800 МАУ в Тегеран╕, сказав пан Х╕╜╜╕нс ╕ особисто в коментар╕ Укр╕нформу. “Поки не вдалося самост╕йно перев╕рити, чи ╓ зображення справжн╕м та д╕йсно з ╤рану, але якщо це так, це було б надзвичайно важливо, бо це частина ЗРК “Toр”, - сказав Х╕╜╜╕нс.
Розсл╕дувач╕ Bellingcat збирають зображення уламк╕в з м╕сця трагед╕╖ в Тегеран╕. ╤ закликають д╕литися будь-якими фото та в╕део, як╕ потрапляють користувачам на оч╕.
Як зазнача╓ секретар РНБОУ Олекс╕й Данилов, укра╖нська ком╕с╕я ма╓ нам╕р провести пошуки уламк╕в рос╕йсько╖ зен╕тно╖ ракети ЗРК "Тор" зг╕дно з тими даними, як╕ були опубл╕кован╕ в ╕нтернет╕. "Ми використову╓мо вс╕ напрацювання з розсл╕дування атаки на" Бо╖нг "МН-17, щоб встановити ╕стину ╕ в справ╕ про загибель укра╖нського л╕така в Тегеран╕. На даний момент ми проводимо ефективн╕ дипломатичн╕ переговори з ╕ранською стороною, ╓ вс╕ п╕дстави спод╕ватися на сп╕впрацю з ус╕х питань ", - заявив в╕н.
Вих╕дним припущенням причин ав╕акатастрофи л╕така МАУ п╕д Тегераном сл╕д вважати його збиття ракетою, йдеться у заяв╕ м╕жнародно╖ мон╕торингово╖ групи з оц╕нки ав╕ац╕йних ризик╕в OPS GROUP, в як╕й зазначено, що на фотограф╕ях з м╕сця пад╕ння, з якими були ознайомлен╕ експерти групи, "видно ч╕тк╕ осколков╕ отвори на фюзеляж╕ та крил╕". Водночас, нараз╕ ч╕тко не зрозум╕ло, чи ц╕ осколки були в╕д ракети чи частинами пошкодженого двигуна. "Причина пад╕ння л╕така "М╕жнародних ав╕ал╕н╕й Укра╖ни" рейсу PS752 при вильот╕ з Тегерана ще не в╕дома, ╕, з огляду на пол╕тичн╕ обставини, навряд буде визначена ближчим часом. Суто з точки зору оц╕нки ризику для операц╕й з Тегераном та ╤раном в ц╕лому, ми б рекомендували вважати вих╕дним припущенням те, що це був пов'язаний з╕ збиттям ╕нцидент, под╕бний до MH17 - до тих п╕р, поки не з’явиться ч╕тких доказ╕в протилежного", - йдеться у пов╕домленн╕ групи.

Ус╕ пропонують допомогу в розсл╕дуванн╕
В╕дпов╕дно до м╕жнародного законодавства, незалежну ком╕с╕ю з розсл╕дування ав╕акатастрофи Тегерану ма╓ створити ╤ран, як кра╖на, в як╕й стався траг╕чний ╕нцидент.
"Розсл╕дування ав╕акатастроф - це справа фах╕вц╕в... Вони регламентуються м╕жнародним правом, зокрема додатком 13 до Чиказько╖ конвенц╕╖ про м╕жнародну цив╕льну ав╕ац╕ю 1944 року. ╤ в╕дбува╓ться у сп╕вроб╕тництв╕ багатьох держав. Головною у розсл╕дуванн╕ ╓ держава, у як╕й сталася катастрофа. Саме вона утворю╓ незалежну ком╕с╕ю з розсл╕дування», - написав у Facebook пол╕тичний директор МЗС Укра╖ни Олекс╕й Маке╓в.
У розсл╕дуванн╕ можуть також брати участь держава, де заре╓строване судно, державу-оператора (в обох останн╕х випадках це - Укра╖на), держава, де пов╕тряне судно було спро╓ктоване/виготовлене, ╤КАО (М╕жнародна орган╕зац╕я цив╕льно╖ ав╕ац╕╖, а також держави, громадяни яких постраждали у катастроф╕.
Громадян США на борту не було, але Сполучен╕ Штати Америки готов╕ надати Укра╖н╕ всю необх╕дну допомогу, пов'язану з розсл╕дуванням катастрофи, як заявив державний секретар США Майк Помпео, пов╕домля╓ The Telegraph. "Сполучен╕ Штати (…) готов╕ запропонувати Укра╖н╕ всю можливу допомогу. США закликають до ц╕лковито╖ сп╕впрац╕ з будь-яким розсл╕дуванням причин авар╕╖", - заявив Помпео.
Канада готова надати техн╕чну допомогу для розсл╕дування причин авар╕╖ л╕така ав╕акомпан╕╖ "М╕жнародн╕ ав╕ал╕н╕╖ Укра╖ни" в ╤ран╕, написав м╕н╕стр транспорту Канади Марк Гарно у Twitter.
В╕н також висловив сп╕вчуття у зв’язку ╕з трагед╕╓ю. "Думаю про ус╕х загиблих унасл╕док жахливо╖ трагед╕я л╕така рейсу PS752 "М╕жнародних ав╕ал╕н╕й Укра╖ни", на борту якого було багато канадц╕в", - наголосив м╕н╕стр.
Як пов╕домлялося, серед 176 жертв ав╕акатастрофи 63 були громадянами Канади - майже вс╕ ╕ранського походження, як╕ жили, вчилися або працювали в Канад╕. П╕д час р╕здвяних кан╕кул у Канад╕ вони в╕дв╕дували родич╕в в ╤ран╕.
https://www.ukrinform.ua

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #2 за 10.01.2020 > Тема "З потоку життя"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=21891

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков