Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4450)
З потоку життя (7293)
Душі криниця (4124)
Українці мої... (1659)
Резонанс (2120)
Урок української (1006)
"Білі плями" історії (1847)
Крим - наш дім (1046)
"Будьмо!" (271)
Ми єсть народ? (241)
Бути чи не бути? (320)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (206)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
У ПАЛАТ╤ ПРЕДСТАВНИК╤В США ОПРИЛЮДНИЛИ ЗАКОНОПРО╢КТИ ПРО ДОПОМОГУ, УКРА╥Н╤ - МАЙЖЕ $61 М╤ЛЬЯРД
Сп╕кер Майк Джонсон заявив у середу, що плану╓ провести голосування щодо пакета допомоги ц╕╓╖...


ЗВЕРНЕННЯ ЗЕЛЕНСЬКОГО ДО Л╤ДЕР╤В КРА╥Н ╢ВРОСОЮЗУ
Нам ус╕м ╕з вами треба зараз переграти Пут╕на в р╕шучост╕, щоб ця в╕йна нарешт╕ почала йти до...


КАНЦЛЕР ШОЛЬЦ БО╥ТЬСЯ ЯДЕРНИХ ПОГРОЗ ПУТ╤НА
Володимир Зеленський, Президент Укра╖ни…


ЗЕЛЕНСЬКИЙ ДОРУЧИВ ПОСИЛИТИ ППО ДЛЯ ХАРК╤ВЩИНИ, СУМЩИНИ ТА П╤ВДЕННИХ РЕГ╤ОН╤В
Це абсолютно неприйнятно, що ст╕льки кра╖н св╕ту дос╕ думають, як протид╕яти терору…


РОБИМО ВСЕ, ЩОБ У НАШИХ ВО╥Н╤В БУЛО Б╤ЛЬШЕ МОЖЛИВОСТЕЙ, Б╤ЛЬШЕ ЗБРО╥; ЦЕ БУДЕ
Звернення Президента Укра╖ни.




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #8 за 23.02.2018 > Тема "З перших уст"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#8 за 23.02.2018
Богдан Бенюк, Народний артист Укра╖ни: МИ НАВ╤ТЬ Г╤МН СП╤ВА╢МО ЛАГ╤ДНО: «НАШ╤ ВОРОЖЕНЬКИ», А ДО НАС - ТАКА ТВАРИННА НЕНАВИСТЬ

Актор Богдан Бенюк на театральн╕й сцен╕ вже сорок рок╕в – здавалося б, народний артист Укра╖ни, визнаний, вп╕знаваний ╕ затребуваний, але в ╕нтерв'ю «Укр╕нформу» з╕знався, що дос╕ пост╕йно самовдосконалю╓ться, ╕ кожна нова роль – це ще одна сходинка до переходу на ╕нший р╕вень розум╕ння акторського ремесла.
- Богдане Михайловичу, багато хто з мо╖х знайомих п╕сля перегляду вистави «Вс╕ мо╖ сини», де ви гра╓те, в╕дчули ч╕тке усв╕домлення под╕бност╕ сюжету до того, що в╕дбува╓ться зараз у кра╖н╕. Це так ╕ ╓?
- Так, я вже не один раз у житт╕ зустр╕чався з драматург╕╓ю, яка написана зовс╕м не в наш╕й кра╖н╕, ╕ зовс╕м не про нас, але описан╕ ситуац╕╖ – абсолютно ╕дентичн╕ нашим.
Це говорить про те, що все в цьому св╕т╕ розвива╓ться по колу. ╤ траг╕чн╕ под╕╖, в як╕й би частинц╕ планети вони не траплялися, повторюються. Людство робить велику помилку, що не вивча╓ вс╕ от╕ реч╕, бо якби ми вчилися на чужих помилках, то, мабуть, сам╕ багато чого не робили б.
А з драматург╕╓ю Артура М╕ллера сталася така ситуац╕я: п╕д╕йшов до мене один режисер ╕ дав цю п'╓су. Я в╕дклав ╖╖ на тумбочку б╕ля л╕жка, бо п'╓с дають багато, а час на це не завжди ╓. Думаю, колись почитаю, але, дай, подивлюся титульну стор╕нку. Першу стор╕ночку почав читати – й проковтнув ╖╖ буквально за 3 години. Зранку вже був у художнього кер╕вника театру Франка, поклав п'╓су йому на ст╕л. Стан╕слав Мойсейович подивився ╕ сказав, що бере ╖╖, ми почали роботу.
У "Вс╕х мо╖х синах" в╕дчува╓ться певна под╕бн╕сть речей, що в╕дбуваються зараз у нас. ╢ розум╕ння того, що таке в╕йна, ╕ як╕ реч╕ можуть статися на ╖╖ фон╕, коли одн╕ люди страждають, воюючи на передов╕й, в авангард╕ порятунку батьк╕вщини, а ╕нш╕ на цьому наживаються. Бо для когось в╕йна – це мама р╕дна, а хтось в╕д цього б╕ду╓. Тому т╕ проблеми й питання, як╕ п╕днят╕ у М╕ллера, абсолютно ╕дентичн╕ нашим. Що таке б╕знес? Що таке мораль? Як вони вза╓мод╕ють? Що таке патр╕отичн╕сть? Чому в Укра╖н╕ б╕знес – не проукра╖нський?  Мабуть, багато тих проблем, як╕ ми ма╓мо, ми ма╓мо саме в╕д того, що багат╕ люди в нас не в╕дчувають себе укра╖нцями, вони не в╕дбивають нашу ╕дентичн╕сть, яка виокремлю╓ нас в╕д ╕нших нац╕й, ╖м наш╕ проблеми чуж╕.
Один мудрий чолов╕к сказав, що любов кожного з нас до батьк╕вщини вим╕рю╓ться глибиною сво╓╖ власно╖ кишен╕. От, як я витягую з кишен╕ грош╕ й даю на як╕сь реч╕, я розум╕ю, що це робиться в ╕м'я того чи ╕ншого, воно може нав╕ть не в╕дгукнутися зараз якоюсь подякою, але ця пожертва – це емоц╕╖, це вм╕ння в╕дгукнутися на под╕╖, як╕ довкола нас.
Життя не просте. От вчора був у Крутах. На станц╕╖ дивився на людей, як╕ там були, ╕ зрозум╕в, що за сто рок╕в деяк╕ наш╕ територ╕╖ майже не зм╕нилися. Через кол╕ю – село сус╕дн╓ – ╕ воно, по-мо╓му, таке, яке було стол╕ття тому. Тобто, як╕сь реч╕ – н╕би застигли ╕ б╕льше не розвиваються. А з ╕ншого боку, життя нас крутить колосально. Власне, под╕бн╕сть того, що в╕дбувалося 20, 50 чи 70 рок╕в тому, як у М╕ллера в п'╓с╕ «Вс╕ мо╖ сини», чи те, що трапилося з хлопцями-студентами в Крутах 100 рок╕в тому – це якийсь клубок под╕й, як╕ весь час повторюються. ╤ ще, видно, будуть не один раз повторюватися.
Св╕т довкола пост╕йно зм╕ню╓ться, ╕ це потр╕бно в╕дчувати, бо як т╕льки почина╓ш вважати його одноман╕тним – застига╓ш внутр╕шньо ╕ дал╕ нема╓ н╕якого руху. А ця п'╓са якраз зробила такий поворот. Та й взагал╕, вона могла, мабуть, з'явитися в мо╓му житт╕ т╕льки тод╕, коли на сцен╕ нашого театру прозвучав «Р╕чард ╤╤╤». Все ж вза╓мопов'язане.
- Якраз про роль Р╕чарда хот╕ла запитати, ви ж за не╖ отримали нагороду на М╕жнародному театральному фестивал╕ у Пек╕н╕.
- Я соб╕ н╕коли нав╕ть не м╕ряв ╕ не думав з╕грати цього персонажа. Взагал╕, я з тих артист╕в, як╕ н╕коли не мр╕ють про рол╕. Якось так ставалося, що до мене завжди приходять режисери, приносять на «блюдечку» п'╓су, роль – ╕ закохують мене в ту п'╓су чи героя.
Так само з'явився в мо╓му житт╕ «Р╕чард», який витягнув мене, власне, на ╕нший р╕вень розум╕ння акторського ремесла. Це дуже важливо. Бо, зда╓ться, от ми зак╕нчили театральний ╕нститут, от ми вже волод╕╓мо якоюсь профес╕╓ю, а н╕, пот╕м ти почина╓ш займатися ц╕╓ю профес╕╓ю – ╕ розум╕╓ш, що там ╓ певн╕ поверхи, ╓ прост╕р для самовдосконалення.
- У ц╕й п'╓с╕ в╕дчува╓ться нова драматург╕я, костюми ╕накш╕, таке дещо некласичне режисерське бачення. Ви до цього як ставитеся, чи це саме той рух, про який ви говорите?
- От уяв╕ть соб╕, що наш укра╖нський театр ╕мен╕ ╤вана Франка ставить п'╓су американського, англ╕йського чи ╕тал╕йського автора. Чи ми зможемо передати атмосферу лише костюмами, декорац╕ями? Та н╕коли в житт╕. ╤, тому-то, адаптац╕я – це штучка, яка обов'язково потр╕бна. Але адаптувати ту чи ╕ншу роботу можна т╕льки тод╕, коли ти сам ма╓ш певний р╕вень осв╕ченост╕. Бо ╕накше – це якесь знущання над твором.
Я, от, ╖хав у листопад╕ з╕ сво╖ми студентами до пек╕нсько╖ театрально╖ академ╕╖, там при╖здили з р╕зних кра╖н акторськ╕ школи, одне завдання було для вс╕х – Шексп╕р «Король Л╕р». Годинну п'╓су мали показати студенти з р╕зних кра╖н. Уявля╓те, що з Шексп╕ром було, коли ц╕ студенти ╕з педагогами р╕зних шк╕л показували «Короля Л╕ра» в стислому терм╕ном час╕. Мабуть, Шексп╕р перевертався 25 раз╕в у трун╕. Це експерименти, але ╖х можуть соб╕ дозволити лише т╕, хто доторкуються до ц╕╓╖ глиби. Поставити Шексп╕ра, не викидаючи н╕чого, з╕грати 5 чи 6 д╕й з такими емоц╕ями, ого! Це не кожен артист тепер зможе ╕ не кожен режисер. Та й чи зможе це дивитися наш сучасний глядач, в якого часу не вистача╓ н╕ на що? Тепер треба, щоб театр дотягувався, встигав вплинути емоц╕йно на глядача, який приходить у театр, платить сво╖ грош╕, не жал╕ючи свого часу. ╤, дай Боже, щоб у тому театр╕ в╕дбувалося д╕йство, яке приносило б позитив, бо ж р╕зн╕ бувають театри, ╕ р╕зну мету вони пересл╕дують.
Мен╕ нав╕ть зда╓ться, що «Р╕чард ╤╤╤», який у нас прозвучав у театр╕, ╓ верс╕╓ю самого режисера-постановника Автанд╕ла Варс╕машв╕л╕, яку в╕н вигадав, скомпонував, ╕ яка абсолютно ма╓ право на життя в даний час. Там пост╕йна д╕я, нема╓ затяжок, зрозум╕лий процес завоювання влади, який зараз спостер╕га╓ться буквально в кожн╕й кра╖н╕, там ╕дуть розб╕рки м╕ж державними кланами. Тобто, те, що в Шексп╕ра розтягнуто на тривалий час у 5 д╕ях, режисер через згусток емоц╕й постарався передати за 3 години.
╤ що парадоксально, ╕ М╕ллер, ╕ Шексп╕р – ну точне дзеркало нашого життя. Особливо це в╕дчува╓ться, коли я в образ╕ Р╕чарда читаю монолог, ставши на престол, ╕ кажу з╕ сльозами на очах, що не хот╕в влади, а пот╕м – що наша кра╖на потерпа╓ в╕д зради. ╤ ми в першу чергу будемо воювати з╕ сво╖ми зрадниками, бо вони в центр╕ нашо╖ кра╖ни, ╕ пот╕м будемо розбиратися з╕ сво╖ми ворогами, як╕ в╕д╕брали наш╕ земл╕ й розтоптали ╖х у кров, ╕ ми будемо ╖х повертати.
Тепер, коли я вже 40 рок╕в попрацював у театр╕, розум╕ю, що процес п╕дготовки до вистави ╕де не годину, не чотири, в╕н – пост╕йний
Тобто, абсолютна паралельн╕сть того, що в нас в╕дбува╓ться, абсолютно точно. ╤, мабуть, щаслив╕ ми, артисти, тому що натрапля╓мо на таку драматург╕ю. Це дуже добре, що вона нас зач╕па╓, ми чека╓мо ц╕ вистави в репертуар╕. ╤ коли п╕дходить час до прокату т╕╓╖ чи ╕ншо╖ вистави, яка тоб╕ дуже подоба╓ться, то ти сам внутр╕шньо готу╓шся до ц╕╓╖ роботи. ╤ цей день для тебе ╓ визначальний. Я колись здивувався, коли мен╕ говорили наш╕ корифе╖, що вони приходять за 4 години до вистави готуватися. Я скептично на них дивився, бо думаю – звичайно, живете через площу, б╕ля театру, що вам прийти ран╕ше. А коли живеш десь у к╕нц╕ Ки╓ва, то за 4 години не виходить приходити. Але тепер, коли я вже 40 рок╕в попрацював у театр╕, я розум╕ю, що процес п╕дготовки до вистави ╕де не годину, не чотири, в╕н – пост╕йний. Ти безперервно дума╓ш про не╖, текст повторю╓ться в голов╕ абсолютно п╕дсв╕домо.
- Чи ма╓ право на життя висл╕в, що «мистецтво – поза пол╕тикою».

- Такого не бува╓. Це придумали в╕д лукавого.
- Ви щойно говорили про паралельн╕сть, про перегукування сюжет╕в ╕з сьогоденням, тобто робота актор╕в певним чином вплива╓ на св╕дом╕сть глядача, перес╕чного громадянина, правильно вплива╓...
- Так, мен╕ зда╓ться, що правильно. От див╕ться, я ╓ патр╕от Укра╖ни, я ╓ громадянин Укра╖ни, я ╓ актор, котрий займа╓ться пол╕тикою. Вс╕ бачать, артист Бенюк виходить на сцену, ╕ в╕н ╓ такий, я ж цього не заховаю, я ж на себе грим не накладаю такий, що не вп╕знають. Значить, я в╕дстоюю т╕ пр╕оритети, як╕ захищають мою державу.
- ╤ це напевно, правильно.
- Правильно, для нас правильно. Абсолютно. Тому-то ми ╕ отриму╓мо звання, тому-то ми ╕ ордени отриму╓мо в╕д свого президента, а не в╕д чужого.
- А ╓ ж ╕ так╕, як╕ п╕д гаслом «мистецтво – поза пол╕тикою», «ми – птахи миру» ╖дуть гастролювати до Рос╕╖.
- Вони називають себе «люди св╕ту», тобто – десь вони народилися без мами, без тата, без кор╕ння – ╕ так╕ талановит╕ та гарн╕, що належать всьому Всесв╕ту. Неправда, такого не бува╓, це самообман, бо рано чи п╕зно цей Всесв╕т звужу╓ться до рамок – зв╕дки ти, хто ти ╓ ╕ чий ти ╓.
- Я вашого Швейка дивилася в Севастопол╕ у 2005 роц╕. Франк╕вц╕ регулярно при╖здили туди з гастролями. Якщо ви згада╓те, були аншлаги, люди дуже чекали, ходили на укра╖нськ╕ вистави, здавалося – звикли ╕ полюбили.
- Так, ми тод╕ при╖жджали раз на 2 роки, я ж пам'ятаю, як ми ╖здили. Але дуже важливо, що отако╖ масовост╕ й навали для того, щоб об'╓мно показати укра╖нську культуру, не було. А чому не було? Та тому що й тут, на материков╕й Укра╖н╕, так само не було. Тут же також не звертали на це увагу.
В нас же «хвора» нац╕я, вона пережила купу голодомор╕в ╕ в╕йн, ╕ зараз ми ма╓мо пройти момент психолог╕чно╖ реаб╕л╕тац╕╖.
А ще, я б╕льше ╕ б╕льше переконуюся, що оц╕ вс╕ б╕ди ми ма╓мо в╕д свого "брата", який нам н╕який не "старший брат", а "старший ворог", бо таке в╕дчуття, що просто зац╕кавлений ц╕леспрямовано знищити Укра╖ну. Це в╕дчува╓ться по ненавист╕, яка ╓. Ми нав╕ть не вм╕╓мо так ненавид╕ти, ми нав╕ть г╕мн сп╕ва╓мо «наш╕ вороженьки», лаг╕дно до них зверта╓мось, а там – просто якась тваринна ненависть. ╤ вони ц╕╓ю ненавистю, бачите, п╕всв╕ту, фактично, захопили – ╕ не знають, що з ним робити.
А в нас, вочевидь, якесь порушення коду було. Ми розум╕╓мо, що котимося кудись, в якусь р╕чечку небуття, ╕ весь час хочемо ╖╖ стримати, а щоб стримати – треба сила духу, а сила духа народиться, мабуть, в╕д оцього нашого мозкового центру, в╕д сукупност╕ вс╕х проблем, як╕ в нас ╓, ╕ ум╕ння ╖х в╕дчути в кожному з нас, у кожному.
Бо ╓ ще й так╕, хто, живучи на наш╕й територ╕╖, не люблять н╕ землю, н╕ мову, ще й людей ненавидять. Але, ти ж не в╕зьмеш ╖х ╕ не скажеш – ╖дьте геть. Потр╕бен якийсь процес навчання. А от ск╕льки в╕н буде тривати – нев╕домо. Ми не ма╓мо часу довго такими речами займатися. Треба зорган╕зуватися швидко – так як це зробили м╕цн╕ в сво╓му ╓диному порив╕ поляки, чи т╕ сам╕ ж рос╕яни, в них можна брати приклад в ум╕нн╕ моб╕л╕зовуватися.
╤ не боятися дуже р╕зких крок╕в, не боятися заявляти про сво╖ проблеми. От, як зараз говорять, наприклад, про те, що укра╖нська мова пр╕оритетна ╕ вона ма╓ звучати всюди. А хто ж це ма╓ робити? На р╕вн╕ с╕м'╖, може, воно й буде робитись, але дуже важливо допомогти у цьому ще багатьом людям. От, наприклад, державн╕ службовц╕: ч╕тко записано в наш╕й Конституц╕╖, що вони повинн╕ в╕дстоювати мовн╕ пр╕оритети, але ж цього н╕чого не робиться. Тому ми розум╕╓мо, що – хочемо того, чи не хочемо – а ╕нспектори або мовна пол╕ц╕я потр╕бна. ╤ ми до цього д╕йдемо. Це проходили ╕ вдало пройшли прибалт╕йц╕ – штраф один, другий, трет╕й раз – ╕ все, ти станеш на сво╓ м╕сце дуже швидко. Але це ж не популярн╕ р╕шення?
- Напевно.
- Не популярн╕. ╤ вони будуть прийматися дуже важко. Потр╕бен мовний режим. Цей клубок проблем, який котиться, повинен бути п╕дтриманим св╕точами, як╕ ╓ у нас в Укра╖н╕, людьми, як╕ на першому план╕ стоять ╕ п╕дстьобують нашу нац╕ю, бо вона спить, вона ще спить.
А чого цього боятися? Поляки не бояться. Вс╕ не бояться, вс╕ сво╓ в╕дстоюють, а наш╕ – ну, не дай Боже, когось образити, та не дай Боже, аби так на мене подивилися. Я не такий за характером, недарма мен╕ казали: "Богдан Михайлович, зачем вы в эту «Свободу» пошли, вы не боитесь, что от вас отвернутся ваши зрители?". Я кажу: не боюся, чого це я маю боятися – вони, навпаки, будуть мене поважати, скажуть – от див╕ться, ╓ артист, який це робить. Чому це я маю боятися? Я ╓ такий, який ╓ – ╕ тому мене мають приймати таким, який я ╓.
- Це багатьма ц╕ну╓ться.
- Я ж розум╕ю, що мене не можуть любити вс╕. Але дуже важливо, що ╓ т╕, як╕ поважають мене за принципов╕сть. Мо╖ онуки ходять до укра╖нсько╖ школи, але х╕ба вона укра╖нська? Це ж просто брехня, вона не укра╖нська, тому що вчител╕ з д╕тьми сп╕лкуються рос╕йською. Якби кожен вчитель в╕дпов╕дав за свою роботу, говорив укра╖нською мовою, учн╕в виправляв, учн╕ – так само би перейшли, н╕яких проблем нема╓. Але це ж треба, знову ж таки, щоб хтось проявив силу. Хто ма╓ проявити? Ну, де ж той поводир, який це все зробить?
В╕н, напевно знайдеться, але все залежить в╕д народу. Народ соб╕ ма╓ вибрати, бо ╕ншого способу нема╓. Ми ж т╕льки гра╓мося в демократ╕ю, бо ми не демократичн╕ внутр╕шньо, ми не в╕дчува╓мо правил.
- Так, коли ╓ правила ╕ ╖х треба дотримуватись.
- А в наш╕й кра╖н╕? В нас нема╓ оцього внутр╕шнього в╕дчуття, ми говоримо про те, що ми ╕сну╓мо, ма╓мо правила, Конституц╕ю, так? А хтось пробував за ц╕╓ю Конституц╕╓ю прожити хоч р╕к? Вс╕ ╖╖ правлять. Так може спробу╓мо спочатку пожити за нею, виконати ╖╖ пункти – тод╕ буде якийсь результат, а то ми все переробля╓мо. «Переробщики» як╕сь.
- Давайте поговоримо про ще одну вашу надважливу роль – роль батька. Ваш╕ д╕ти мають не акторську осв╕ту, але з таким татом, напевно, ця профес╕я ╖м все одно ╓ р╕дною?
- Старша дочка зак╕нчила ф╕лософський факультет ун╕верситету Шевченка – вона кандидат ф╕лософських наук, ф╕лософ╕ю виклада╓. Менша, Мар'яна, зак╕нчила Ки╓во-Могилянку, займа╓ться сценар╕ями, працю╓ редактором. А Богдан, якому зараз 20 рок╕в, навча╓ться в театральному ун╕верситет╕ на факультет╕ «Орган╕зац╕я театрально╖ справи». В╕н там зараз вчиться, зн╕ма╓ться в к╕но ╕ працю╓. Як буде складатися дал╕, побачимо. В нього ще ╓ час для вибору. Я щасливий чолов╕к, бо в 17 рок╕в зробив св╕й однозначний виб╕р ╕ потрапив туди, куди треба, але не кожному так вда╓ться, ╕ тому – якщо в нього ╓ ще момент вибору, то хай вибира╓.
- А ви на виб╕р д╕тей намагалися вплинути?
- Я н╕коли не впливав на виб╕р д╕тей, але дуже хот╕в, щоб моя старша ╕ молодша доньки навчалися в ╤нститут╕ м╕жнародних в╕дносин, тод╕ ж модно було. Мен╕ так хот╕лося, а вони – н╕як. Я ╕ заспоко╖вся, от ╕ добре.
- А ви суворий тато, чи б╕льше поблажливий? Який ви з д╕тьми?
- Так якщо мене дуже мало дома ╓, якщо моя присутн╕сть дома м╕н╕мальна...
- Тобто, тато-свято?
- То тато-свято тод╕. А свято де? А свято на робот╕.
- Ви якось казали, що не любите в╕дпусток. Але ж доводиться в них бувати. То як ви в╕дпочива╓те?
- Я скажу, чому я не люблю в╕дпустку. В╕дпочивати треба вм╕ти. Моря я не люблю, сонця я не люблю, плавати я не вм╕ю, то нащо воно мен╕ здалося... А коли наста╓ день, в якому ти н╕чого не робиш, це, н╕би-то – зразу пустка якась. Ти розум╕╓ш, що завтра буде такий самий день. Мене внутр╕шньо почина╓ тел╕пати, мен╕ весь час хочеться яко╖сь роботи знайти. Значить, що мен╕ треба робити? Працювати, бо ╕накше можна вовком завити. Я ж ╕ в ун╕верситет╕ викладаю, ╕ в к╕но зн╕маюся, ╕ у театр╕ граю, так що у мене, власне, пост╕йний калейдоскоп, я т╕льки встигаю прийти додому, щоб поспати.
╤, тому-то, для мене надзвичайно гарна в╕дпустка ╕ момент найкращого в╕дпочинку – це коли ти з одн╕╓╖ роботи пере╖жджа╓ш на ╕ншу.
Любов Баз╕в

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #8 за 23.02.2018 > Тема "З перших уст"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=19698

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков