"Кримська Свiтлиця" > #29 за 21.07.2017 > Тема "З потоку життя"
#29 за 21.07.2017
MH17: РФ ЗАКРИЛА ПОВ╤ТРЯНИЙ ПРОСТ╤Р НА КОРДОН╤ МЕНШ Н╤Ж ЗА ДОБУ ДО ТРАГЕД╤╥
Рос╕я в н╕ч на 17 липня 2014 року заборонила польоти цив╕льно╖ ав╕ац╕╖ в сум╕жному з Укра╖ною рос╕йському пов╕тряному простор╕ на висот╕ менш 16150 метр╕в, що пор╕внянно з максимальною висотою поразки ЗКР "Бук". Про це йдеться у зв╕т╕ Ради з безпеки Н╕дерланд╕в за 2015 р╕к, пов╕домля╓ "Укра╖нська правда" з посиланням на рос╕йський Forbes. У статт╕ йдеться про те, що до цього дня Рос╕я не вводила н╕яких обмежень. При цьому Укра╖на вводила заборони на польоти цив╕льно╖ ав╕ац╕╖: спочатку було не можна л╕тати нижче п╕втора к╕лометри, пот╕м (з 6 по 30 червня 2014 року) нижче ешелону FL260 (7925 метр╕в). 14 липня 2014 року Укра╖на обмежу╓ м╕н╕мальну висоту польоту транзитних цив╕льних суд╕в над зоною АТО ешелоном FL320 (9754 метра). Як пов╕домляла рос╕йська сторона, обмеження, що вводилися 16 липня, необх╕дн╕ "для забезпечення безпеки польот╕в", а в якост╕ ╖х причини вказуються "бойов╕ д╕╖ на територ╕╖ Укра╖ни поблизу державного кордону Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ ╕ факту стр╕лянини з територ╕╖ Укра╖ни в напрямку територ╕╖ Рос╕йсько╖ Федерац╕╖". Чому РФ вир╕шила ввести так╕ обмеження саме 16 липня, незважаючи на те, що бойов╕ д╕╖ на Донбас╕ велися вже к╕лька м╕сяц╕в, нев╕домо. Як пише Forbes, коли в ход╕ розсл╕дування Рада з безпеки Н╕дерланд╕в запросив рос╕йську сторону про причини введення цих обмежень, то Росав╕ац╕я в╕дпов╕ла, що це зроблено з метою "узгодження обмежувальних заход╕в з прилеглим пов╕тряним простором Укра╖ни". Але насправд╕ н╕якого узгодження не вийшло - Укра╖на закрила пов╕тряний прост╕р до висоти 9454 метра (ешелон FL320), вище якого можна було л╕тати, а Рос╕я закрила з╕ свого боку кордону пов╕тряний прост╕р до набагато б╕льшо╖ висоти 16150 метр╕в (до ешелону FL530), що по сут╕ було повною забороною на польоти цив╕льно╖ ав╕ац╕╖. На питання голландських експерт╕в DSB про очевидний "конфл╕кт╕ висот" двох заборон, тобто про причини введення Рос╕╓ю заборони вищо╖ за укра╖нську, рос╕йська сторона н╕чого не в╕дпов╕ла. Кр╕м того, наголошу╓ться, що маршрут рейсу МН17 пролягав над зоною в╕дпов╕дальност╕ Ростовського зонального центру, якому ╕ було адресовано обмеження, що вступило напередодн╕ оп╕вноч╕, тому ростовський диспетчер знав, що при перетин╕ державного кордону РФ малайз╕йський Boeing 777, сл╕дуючи ешелоном FL330, вторга╓ться в заборонену для польот╕в цив╕льно╖ ав╕ац╕╖ зону рос╕йського пов╕тряного простору, однак промовчав. М╕жнародна команда з розсл╕дування катастрофи л╕така "Бо╖нг" рейсу МН17 д╕йшла висновку, що лайнер було збито ракетою, випущеною ╕з ЗРК "Бук", доставленого з територ╕╖ Рос╕╖. В ╕нш╕й допов╕д╕ 5 червня Bellingcat опубл╕кував фото "Бука 332", зроблене в парку техн╕ки 53-╖ бригади в селищ╕ Маршала Жукова п╕д Курськом, ймов╕рно, навесн╕ 2013 року. "Бо╖нг-777" ав╕акомпан╕╖ Malaysia Airlines, що виконував рейс МН-17 Амстердам (Н╕дерланди) - Куала-Лумпур (Малайз╕я), був збитий в неб╕ над Донецькою областю 17 липня 2014 року. На його борту перебували 298 ос╕б, ус╕ вони загинули. www.ukrinform.ua
"Кримська Свiтлиця" > #29 за 21.07.2017 > Тема "З потоку життя"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=18804
|