В Укра╖н╕ розпочалася акц╕я «7 чудес Укра╖ни: ╕сторичн╕ м╕ста та м╕стечка», п╕д час яко╖ вс╕ охоч╕ можуть сам╕ обрати найкращ╕ м╕ста на ╖хню думку. Про це заявив кер╕вник акц╕╖ «7 чудес Укра╖ни» Микола Томенко, пов╕домля╓ кореспондент «Укр╕нформу». «Наша мета зробити крок до менш розкручених бренд╕в, за меж╕ столиц╕ та обласних центр╕в, або об’╓кт╕в, як╕ ╓ загальнов╕домими. Ми створили нову акц╕ю – «╕сторичн╕ м╕ста та м╕стечка». Слово «╕сторичне» ми тлумачимо в широкому контекст╕: це й ╕стор╕я м╕ста, й ╕сторико-арх╕тектурне обличчя, ╕ збережен╕сть пам’яток у цьому м╕ст╕, це ╕ певна туристична ╕нфра-структура», - зазначив в╕н. Ще одним фактором в╕н назвав готовн╕сть до самоврядування м╕сцевих громад, тобто ╖х здатн╕сть активно готуватися п╕д час акц╕╖ ╕ презентувати належним чином сво╓ м╕сто. М. Томенко також наголосив, що под╕бн╕ акц╕╖ створюють поштовх до розвитку туризму, зростання економ╕ки кра╖ни, покращення туристично╖ ╕нфраструктури у м╕стах, а також популяризують укра╖нський туризм ╕ знайомить турист╕в з новими ц╕кавими м╕стами. Микола Томенко прогнозу╓, що акц╕я "7 чудес Укра╖ни: ╕сторичн╕ м╕ста та м╕стечка" на 30-50% зб╕льшить пот╕к турист╕в до ╖╖ ф╕нал╕ст╕в та переможц╕в. "Вперше ми так╕ дуже прагматичн╕. Ц╕╓ю акц╕╓ю ми хочемо допомогти м╕стам, як╕ борються за те, щоб до них при╖хали туристи ╕ люди на в╕дпочинок. Ми хочемо допомогти ╖м поповнити бюджети ╕ через це покращити ╕нфраструктуру. Це ми теж враховували, коли ухвалювали р╕шення, як╕ об'╓кти брати до уваги. Якщо в середньому по Укра╖н╕ за л╕тньо-ос╕нн╕й сезон на 30% ми зб╕льшимо в╕дв╕дуван╕сть м╕ст, що ув╕йшли до списку ф╕нал╕ст╕в, ми вважатимемо, що усп╕шно попрацювали. А дал╕ переможц╕ уже отримають б╕льше зростання в╕дв╕дуваност╕, тому що ми додамо ╖м рекламу, ф╕льми, пол╕граф╕ю. Тобто м╕н╕мально ми розрахову╓мо на 30% зб╕льшити в╕дв╕дуван╕сть 21 м╕сту, ╕ на 50% - переможцям", - п╕дкреслив М. Томенко. З 1 червня до 25 вересня кожне м╕сто повинне запропонувати свою презентац╕ю, на яку будуть запрошен╕ не т╕льки експерти, а й журнал╕сти, як╕ висв╕тлюватимуть цю под╕ю. Ус╕ укра╖нц╕ зможуть обрати з 21 ф╕нал╕ста в╕д одного до семи сво╖х фаворит╕в п╕д час цього ж пер╕оду. Голосування в╕дбудеться на оф╕ц╕йному сайт╕ акц╕╖, де можна також детальн╕ше д╕знатися про ном╕нант╕в. Переможц╕в оголосять 27 вересня, у М╕жнародний день туризму, п╕сля чого протягом року розпочнеться робота над туристичною промоц╕╓ю м╕ст, створенням пол╕граф╕чно╖ продукц╕╖ р╕зними мовами та в╕деоматер╕ал╕в. Також за словами М. Томенка, найб╕льше батал╕й виявилося навколо зах╕дно╖ Укра╖ни, де було дуже важко визначити ном╕нанта в╕д област╕. В╕н окремо наголосив на туристичному потенц╕ал╕ Сковородин╕вки (Харк╕вщина), ╕стор╕я яко╖ пов’язана з творч╕стю Сковороди, Петрик╕вка (Дн╕провська область), де активно розвива╓ться культура петрик╕вського розпису, та Ольв╕я (Микола╖вщина), що славиться сво╓ю античн╕стю.