"Кримська Свiтлиця" > #11 за 14.03.2014 > Тема ""Білі плями" історії"
#11 за 14.03.2014
ФАШИСТСЬКА СИМВОЛ╤КА У ЧЕРВОН╤Й АРМ╤╥ ╤ РРФСР
Про символи чест╕ ╕ г╕дност╕, про ╖хн╓ збереження у Севастопол╕ ╕ в Криму люблять багато говорити ╕ писати. Насамперед, виставля╓ться символ╕ка, яку на Кримський п╕востр╕в у 1920 роц╕ принесла Червона арм╕я, — комун╕стичн╕ символи, як╕ й до сьогодн╕ визначають арх╕тектурний стиль ╕ подобу нашого краю. Та говорять багато, а ще б╕льше не договорюють, приховують, що саме принесла на сво╖х багнетах у Крим Червона арм╕я. А вс╕ спроби щось довести, заперечити чи спростувати негайно оголошуються фашистськими. Ось протягом тривалого часу рос╕йськ╕ неонацисти ходили факельними маршами вулицями С╕мферополя ╕ Севастополя, палили укра╖нськ╕ книги, шматували прапори, ╕ це видавалося за ц╕лком демократичн╕ д╕╖ — реакц╕╖ влади н╕яко╖. Однак под╕бний факельний марш у Ки╓в╕ та ╕нших м╕стах Укра╖ни прихильник╕в парт╕╖ «Свобода» на честь дня народження л╕дера ОУН Степана Бандери викликав ряд гучних виступ╕в проти «фашизац╕╖» сусп╕льства — таку думку висловив народний депутат в╕д Парт╕╖ рег╕он╕в ╕ активний борець з фашизмом Вадим Колесн╕ченко. У в╕дпов╕дь «Свобод╕» пророс╕йськ╕ орган╕зац╕╖ в С╕мферопол╕ спалили опудало Степана Бандери, у Севастопол╕ шматували червоно-чорний «прапор УПА», який, м╕ж ╕ншим, таким н╕коли не був. «События, которые произошли вечером 1 января в Киеве и нескольких городах Украины, — это тревожные тенденции, вызов всему украинскому обществу и каждому гражданину нашего государства… Мы начинаем понимать, что Евромайдан маргинализуется. На нем, к сожалению, начинают доминировать ксенофобские настроения, пещерный национализм и элементы нацизма», — зазначив Колесн╕ченко. «Это призывы к межнациональной вражде, противостоянию, и самое страшное, что Евромайдан оказался соучастником… Радикализация, фашизация политической оппозиции» ╓ загрозливою для держави, д╕йшов висновку депутат ╕ закликав укра╖нц╕в зупинити сповзання кра╖ни до фашизму. Виходить, якщо хтось виступив проти влади — в╕н ╓ фашист, а якщо ще при цьому розмовля╓ укра╖нською — радикальний фашист, нацист у фашистськ╕й обгортц╕. Зараз не будемо говорити, як╕ рухи ╕ чому саме вони, з яких причин оголосили себе борцями з фашизмом, тобто антифашистами, — це тема окремо╖ розмови, а зупинимося на тих, хто прив╕в на нашу землю нацистськ╕ символи, в╕д яких сьогодн╕ намага╓ться в╕дхреститися. У питанн╕ фашист-антифашист спостер╕га╓мо не лише п╕дм╕ну терм╕нолог╕╖, а повну зам╕ну понять ╕ сут╕ фашизму. Сьогодн╕ фашистами оголошуються державницьк╕, патр╕отичн╕ парт╕╖ ╕ рухи, ╖хн╕ актив╕сти, як╕ мали би бути ╕деолог╕чною ╕ громадською опорою держави. Першими у рядах антифашист╕в розпочали боротьбу з фашизмом у Севастопол╕ комун╕сти. Галасливими криками «фашизм идёт» вони сьогодн╕ хочуть прикрити власну участь у фашистсько-комун╕стичному братств╕ та пропаганд╕ його символ╕в у минулому, яке ╕ привело на укра╖нську землю не лише символ╕ку нин╕шнього фашизму ╕ г╕тлер╕вського нацизму — свастику, а й арм╕╖ фашист╕в. Десятил╕ттями ╖м це вдавалося приховувати в╕д сусп╕льства, але сьогодн╕ подальше приховування братства з фашистами вже ста╓ неможливим. Тут варто пригадати допов╕дь Лен╕на на четвертому конгрес╕ Ком╕нтерну у Москв╕ 13 листопада 1922 року, де вождь св╕тового пролетар╕ату (ПСС, т. 45, стор. 294) покладав велику над╕ю на допомогу ╕тал╕йських фашист╕в у звершенн╕ св╕тово╖ революц╕╖. ╤ тод╕, п╕д бурхлив╕ оплески учасник╕в конгресу, зробив в╕н висновок, що «перспективы мировой революции будут не только хорошими, но и превосходными». Як╕ «лен╕нськ╕ перспективи» пережив укра╖нський народ ми зна╓мо, але багато чого «лен╕нського ╕ дос╕ прихову╓ться» в╕д нашого сусп╕льства. Наприклад, у жодному ╕сторичному п╕дручнику ви не знайдете ╕нформац╕╖, що перш╕ б╕льшовицьк╕ грош╕ були з╕ свастикою посередин╕, що Червона арм╕я у 1918-1920 роках наступала на Укра╖ну з фашистською свастикою на сво╖й ун╕форм╕, широко використовувала ╖╖ в сво╖й символ╕ц╕. Св╕дченням того, що це не спец╕альна видумка тепер╕шн╕х «фашист╕в», ╓ перш╕ радянськ╕ паперов╕ купюри з╕ свастикою, як╕ з 1918 до 1923 року, до часу створення Союзу РСР, друкувалися ╕ перебували в об╕гу на територ╕╖ РРФСР. Свастика використовувалася б╕льшовиками не лише на грошових купюрах. Вона чи не найб╕льше поширення отримала в Червон╕й арм╕╖. У цьому план╕ яскравим св╕дченням ╓ наказ № 213 командувача П╕вденно-Сх╕дного фронту Червоно╖ арм╕╖ Василя Шор╕на, п╕дписаний у Саратов╕ 3 листопада 1919 року, який по╓днав во╓дино червону з╕рку ╕ свастику: «Утверждается отличительный нарукавный знак калмыцких формирований, согласно прилагаемых чертежа и описаний. Право ношения присвоить всему командному составу и красноармейцам существующих и формируемых калмыцких частей, согласно указаний приказа Революционного Военного Совета Республики с. г. за № 116. Командующий фронтом Шорин. Член Революционного Военного Совета Трифонов. Врид. Начальника Штаба Генерального Штаба Пугачёв (По штабу фронта) Описание. Ромб 15х11 сантиметров из красного сукна. В верхнем углу — пятиконечная звезда, в центре — венок, в середине которого «ЛЮНГТН» и надпись «Р.С.Ф.С.Р.». Диаметр звезды 15 мм, венка — 6 см, размер «ЛЮНГТН» — 27 мм, букв — 6 мм. Знак для командного и административного состава вышит золотом и серебром, а для красноармейцев трафаретный. Звезда, «ЛЮНГТН» и лента венка вышиты золотом (для красноармейцев желтой краской), сам венок и надпись — серебром (для красноармейцев — белой краской)». М╕ж ╕ншим, на посад╕ члена Ревв╕йськради цього фронту Трифонова зам╕нив Йосип Стал╕н, а Шор╕на — Тухачевський, але не зм╕нилася символ╕ка «калмицьких» частин. У наказ╕ свастика позначена священним для будд╕йських народ╕в словом «люнгтн», тобто будд╕йським «Лунгта», яке означа╓ «житт╓ву енерг╕ю». Цей наказ ╓ наглядним св╕дченням як нац╕онального складу П╕вденно-Сх╕дного фронту РРФСР, у тому числ╕ ╕ «геро╖чних червоних вершник╕в» К╕нно╖ арм╕╖ Будьонного, як╕ «зв╕льнювали» Донбас, Дон ╕ П╕вн╕чний Кавказ, так ╕ тод╕шньо╖ ╕деолог╕╖, яка панувала в «роб╕тничо-селянськ╕й» Червон╕й арм╕╖. Виявля╓ться, що свастика не ╓ самод╕яльн╕стю Шор╕на, який зам╕сть того, щоб штурмувати у ден╕к╕нц╕в Царицин, бавився у фашистську символ╕ку. ╥╖ введення санкц╕онувала Ревв╕йськрада РСФСР, яку на той час очолював Л. Троцький, друга людина у Республ╕ц╕. Тож уряд Лен╕на, щоби отримати п╕дтримку будд╕йських народ╕в Поволжя ╕ Сиб╕ру, ув╕в в символ╕ку Червоно╖ арм╕╖ свастику. Кр╕м нарукавно╖ в╕дзнаки виготовлявся ще спец╕альний нагрудний знак для командир╕в в╕йськових частин Червоно╖ арм╕╖, головним елементом якого була свастика з надписом «РСФСР», котра накладалася на лаврово-дубовий в╕нок, що ув╕нчувався п’ятикутною червоною з╕ркою з молотом ╕ плугом на н╕й. Таким чином, б╕льшовицьк╕ ате╖сти по╓днали свастику-коловрат з комун╕стичними символами. Як ╕ ╖хн╕ бажан╕ союзники, фашисти, б╕льшовики свастику (древн╕й символ╕чний знак руху сонця) запозичили у буддист╕в (калмики — буддисти). З археолог╕чних знах╕док в╕домо, що свастика бува╓ двох вид╕в: л╕востороння ╕ правостороння. ╤ ма╓ широке ╕ давн╓ поширення в св╕т╕, але найб╕льше знах╕док з ╖╖ зображеннями — на територ╕╖ сучасно╖ РРФСР, особливо в Сиб╕ру. Прикметно, що «геро╖чн╕ червон╕ вершники» ╕ червонозорян╕ нацисти, як ╕ г╕тлер╕вськ╕ нацисти, використовували однакову свастику л╕востороннього руху, яку у християнськ╕й традиц╕╖ в╕дносять до сатанист╕в («козлищ»). Ну а раз була така вза╓мна любов до однакового символу — свастики, то не могло не в╕дбутися ╕ порозум╕ння м╕ж Г╕тлером ╕ Стал╕ним, що ╕ було заф╕ксовано в╕дпов╕дними угодами в 1939 роц╕. У рос╕йських джерелах поширю╓ться ще й така думка, що золоту свастику-коловрат як парт╕йний символ у 1920-х роках Г╕тлеру подарував сам Стал╕н. А сьогодн╕ комун╕сти роблять вигляд, що у ╖хн╕й парт╕йн╕й б╕ограф╕╖ не було свастики, як ╕ не було дружби ╕ союзу з нацистами ╕ фашистами, мовляв, ╖хня червона з╕рка н╕коли не по╓днувалася з╕ свастикою, та натягують тогу в╕чних борц╕в з фашизмом. Але шила у м╕шку не заховати. Та його, кр╕м самих комун╕ст╕в, намагаються приховати в╕д сусп╕льства ╕ ╖хн╕ парламентськ╕ союзники, пропагандисти в╕д колишньо╖ парт╕╖ влади, тому й малюють фашистами вс╕х тих, хто не мав н╕ до символ╕ки, н╕ до ╕деолог╕╖ фашизму жодного в╕дношення. Приховуючи власн╕ неофашистськ╕ д╕╖, намагання утримати владу саме методами недавнього тотал╕тарного минулого, оголошують фашистами ╕ нацистами тих, хто у боротьб╕ з цими ворогами людства зазнав важких ╕ кривавих втрат — ОУН ╕ УПА. Як це не приховують в Криму, але сьогодн╕ вже ста╓ в╕домим, що саме на сво╖х багнетах принесла в Крим Червона арм╕я. Тому встановлення радянсько╖ влади на п╕востров╕ було таким же кривавим ╕ зв╕рячим, як ╕ встановлення влади нацистсько╖ — сп╕льн╕ символи викликали однаков╕ методи встановлення «нового порядку». Як червон╕, так ╕ коричнев╕ нос╕╖ фашистсько╖ символ╕ки оголошували вс╕х, хто боровся за незалежн╕сть Укра╖ни, однаково — «бандформированиями». Сьогодн╕ ╖хн╕ посл╕довники, оголосивши себе борцями з фашизмом, оголошують нац╕онально-демократичн╕ сили Укра╖ни неофашистами. Мета при цьому та сама — позбавити укра╖нц╕в власного шляху розвитку.
Мирослав МАМЧАК м. Севастополь
УКРА╥НА — ФАШИСТСЬКА ДЕРЖАВА?! ЦЕ БРЕХНЯ!
В Укра╖н╕ в╕дсутн╕й неонацизм, водночас ╕сну╓ звуження прав опозиц╕╖, заявля╓ перший Президент Укра╖ни Леон╕д Кравчук. Як переда╓ кореспондент УН╤АН, про це Л. Кравчук заявив на зас╕данн╕ «круглого столу» на тему: «Демократичний процес ╕ загрози радикал╕зац╕╖ в Укра╖н╕». За словами Л. Кравчука, у нин╕шн╕й пол╕тичн╕й криз╕ неонацизм в╕дсутн╕й. «Але ╓ проблеми звуження можливост╕ опозиц╕╖ ефективно працювати у парламент╕. ╤ пот╕м це вилилося на вулиц╕. Тому боротьба з фашизмом, нацизмом без анал╕зу прорахунк╕в влади не принесе корист╕, а лише загострить ситуац╕ю», — сказав Л. Кравчук. В╕н вважа╓, що правий та л╕вий екстрем╕зм ╕сну╓ там, де в╕дбува╓ться звуження демократ╕╖. «Де нема╓ демократично╖ Конституц╕╖, там з’являються диктаторськ╕ режими, з’явля╓ться нацизм. Це неправда, що у нас нацистська ╕ фашистська держава. Окрем╕ прояви не формують картину в ц╕лому. Тому звинувачувати, що Укра╖на найб╕льш фашизована держава, — я в╕дкидаю це одразу. Потр╕бно говорити про вих╕д з пол╕тично╖ кризи, а не про фашизм», — сказав Л. Кравчук.
ДОСИТЬ НАЗИВАТИ УКРА╥НЦ╤В «БАНДЕР╤ВЦЯМИ»!
Укра╖нська православна церква Московського патр╕архату заклика╓ рос╕ян перестати називати укра╖нц╕в «фашистами», «бандер╕вцями», «нацистами» ╕ «нац╕онал╕стами». Про це написав прес-секретар предстоятеля УПЦ МП Блаженн╕йшого митрополита Володимира прото╕╓рей Георг╕й Коваленко в соц╕альн╕й мереж╕ «Фейсбук». «Шановн╕ рос╕яни, якщо у вас залишилася хоч краплина любов╕ до нас, укра╖нц╕в, перестаньте нав╕ть у приватних бес╕дах називати нас «фашистами», «бандер╕вцями», «нацистами» ╕ «нац╕онал╕стами»! Ц╕ слова вбивають!» — написав Г. Коваленко. За його словами, в Укра╖н╕ нема╓ боротьби проти рос╕ян, рос╕йськомовних або канон╕чно╖ церкви, як пишуть рос╕йськ╕ ЗМ╤. «Я не хочу обговорювати ваш╕ ЗМ╤. Я просто вас прошу: якщо ми з вами члени одн╕╓╖ православно╖ церкви, якщо ви вважа╓те Ки╖в «мат╕р’ю м╕ст руських», не розпалюйте, а просто помол╕ться за нас ╕ прислухайтеся до нас!» — написав Г. Коваленко.
ДЕЗ╤НФОРМАЦ╤Я ПО-РОС╤ЙСЬКИ
Незл╕ченн╕ факти перекручувань та в╕дверто╖ брехн╕ в рос╕йських ЗМ╤ про ситуац╕ю в Укра╖н╕ можна квал╕ф╕кувати як проведення вже не ╕нформац╕йно╖, а дез╕нформац╕йно╖ в╕йни. На цьому наголосила заступник Секретаря Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни В╕ктор╕я Сюмар п╕д час прес-конференц╕╖ на тему: «В╕йна. ╤нформац╕йна», пов╕домля╓ кореспондент Укр╕нформу. «Проти Укра╖ни ведеться не ╕нформац╕йна, а дез╕нформац╕йна в╕йна. Оск╕льки те, з чим ми ма╓мо справу, — це не просто одноб╕чне висв╕тлення окремих пол╕тичних месидж╕в з боку рос╕йського кер╕вництва, як╕ створюють спотворене уявлення про процес. Це дуже часто просто в╕дверта брехня ╕ постановки», — сказала В. Сюмар. Вона нагадала про постановочн╕ сцени за участ╕ «бандер╕вц╕в» на вулицях населених пункт╕в сх╕дних областей та Криму та про н╕бито в╕дмову укра╖нських солдат╕в служити народу Укра╖ни, «чого насправд╕ не було». Окремо заступник Секретаря РНБО зупинилася на неправдивих пов╕домленнях рос╕йських ЗМ╤ про масове перем╕щення укра╖нських б╕женц╕в на територ╕ю Рос╕╖. «Ми нав╕ть бачимо скорочення ви╖зду укра╖нц╕в на територ╕ю Рос╕╖. Усе це з боку рос╕йських ЗМ╤ ╓ закинутий м╕ф, який вони тиражують у рамках т╕╓╖ дез╕нформац╕йно╖ в╕йни», — п╕дсумувала В. Сюмар.
"Кримська Свiтлиця" > #11 за 14.03.2014 > Тема ""Білі плями" історії"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=12987
|