Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4450)
З потоку життя (7293)
Душі криниця (4124)
Українці мої... (1659)
Резонанс (2120)
Урок української (1006)
"Білі плями" історії (1847)
Крим - наш дім (1046)
"Будьмо!" (271)
Ми єсть народ? (241)
Бути чи не бути? (320)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (206)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
ЗА МУЖН╤СТЬ, САМОВ╤ДДАН╤СТЬ, ВОЛЮ
Президент Укра╖ни В╕ктор Ющенко вручив Володимиров╕ Кличку орден "За мужн╕сть" ╤ ступеня.


«ШАХТАР» ВТРАЧА╢ ОЧКИ...
В 11-му тур╕ чемп╕онату Укра╖ни сталася сенсац╕я: «Шахтар», який не програвав у...


ВСЯ БОРОТЬБА ЩЕ ПОПЕРЕДУ
Господар╕ поля волод╕ли ╕н╕ц╕ативою ╕ реал╕зували два моменти.


«ДИНАМО» ПОВИННО ПОКАЗАТИ В МАДРИД╤ ОДНУ З НАЙКРАЩИХ СВО╥Х ╤ГОР»...
Це були прогнози. А результати двох матч╕в групового турн╕ру Л╕ги чемп╕он╕в з участю укра╖нських...


УКРА╥НКА ВИГРАЛА ЧЕМП╤ОНАТ ╢ВРОПИ
Новини спорту




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #36 за 05.09.2003 > Тема ""КримСПОРТ""
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#36 за 05.09.2003
МИСТЕЦТВО ГАРМОНІЇ
КС

Гра го - найдавніша з інтелектуальних настільних ігор.
У Китаї її називають "вей-чі", Японії - "го", Кореї - "бадук". Цій грі - близько 4 000 років. Історики до сьогодні сперечаються, яка з країн є батьківщиною го. Одні вважають, що гра зародилася в Індії, інші доводять, що її витоки - у Єгипті. Однак більшість переконана, що батьківщиною го є Китай. Припускають, що вей-чі використовувалася тибетськими ченцями як астрологічний інструмент, бо перетинання ліній на ігровому полі-дошці дорівнює числу 361 і у сумі з чотирма сторонами дошки складає 365, що відповідає кількості днів календарного року. По черзі виставляючи на дошку чорні камені, що символізували зло, і білі, котрі ототожнювалися із силами добра, люди намагалися довідатися про волю богів. У середині I тисячоліття н. е. гра через Корею потрапила в Японію, де набула правил, які збереглися до цього часу, і досягла свого розквіту. Сутність гри - зайняття якнайбільшої території на ігровому полі.
Призові фонди багатьох професійних турнірів з го складають мільйони доларів. У Південній Кореї почалася навіть так звана епідемія "бадук" після того, як у 1997 році молодий корейський професіонал виграв усі найпрестижніші турніри Китаю і Японії і заробив близько 10 млн. доларів, ставши національним героєм. З 50-х років XX століття щорічно проводяться чемпіонати Європи. Європейська федерація го включає близько 30 країн, а світова федерація - більше 60. Понад 50 мільйонів чоловік в усьому світі грають в го, а для сотень з них ця гра - престижна і високооплачувана робота.
З глибокої давнини на Сході ставилися до го як до мистецтва. Уміння грати в го в древній Японії вважалося своєрідним показником інтелектуальних здібностей людини. Го входила в число обов'язкових предметів під час виховання воїна-самурая в середні віки. У наші дні на Сході вважається, що успіхи в го гравців окремої країни є показником інтелекту нації. У деяких японських фірмах в анкету, яку пропонують заповнити претендентам на працевлаштування, є питання: " Чи вмієте Ви грати в го?" В СРСР гра го з'явилася в 1962 році. У 1992 році створено Федерацію го України. У Криму го розвивається з 1970-х років. Зусиллями ентузіастів створена Кримська федерація го (вей-чі) - громадська організація, яка об'єднує спортсменів, тренерів, професіоналів і аматорів го.
Говорячи про сучасну гру го, не можна не сказати про її комп'ютерне втілення. Це одна з тих інтелектуальних ігор, у яких людина набагато сильніше комп'ютера.
Один з тайваньських фондів протягом багатьох років пропонує більше півтора мільйона доларів за розробку комп'ютерної програми, яка змогла б перемогти людину. Незважаючи на таку солідну суму, бажана мета ще не досягнута.
Успіх у го залежить від правильної оцінки ситуації, уміння визначити головну мету, знайти найкращі засоби її досягнення, передбачати протидії супротивника. У процесі гри проявляються основні риси особистості. Позитивні - допомагають виграти, а негативні - такі, як неуважність, поспішність, жадібність та інші, - перешкоджають успіху. Аналіз причин поразки дозволяє усвідомити свої недоліки. А з бажання позбутися їх починається шлях до самовдосконалення.

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #36 за 05.09.2003 > Тема ""КримСПОРТ""


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=1203

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков