Пошук по сайту
Пошук:

Теми
З перших уст (4448)
З потоку життя (7293)
Душі криниця (4122)
Українці мої... (1658)
Резонанс (2118)
Урок української (1006)
"Білі плями" історії (1846)
Крим - наш дім (1041)
"Будьмо!" (271)
Ми єсть народ? (241)
Бути чи не бути? (317)
Писав писака (23)
На допомогу вчителеві (126)
Мовно-комп'ютерний конкурс (108)
Порадниця (205)
Смішного! (97)
Додатки
"Джерельце" (830)
"КримСПОРТ" (132)

Архiв
Архiв газети в pdf
Редакцiя
Форуми
Книга вiдгукiв

Iншi статтi цiеї теми
Л╤ДЕРИ КРИМСЬКОТАТАРСЬКОГО НАРОДУ ПРИВ╤ТАЛИ МУСУЛЬМАН З╤ СВЯТОМ ОРАЗА-БАЙРАМ
«Сердечно в╕таю вс╕х мусульман з╕ святом та бажаю нам вс╕м в╕ри ╕ сили в нашу перемогу!»


ВАКС КОНФ╤СКУВАВ МАЙНО ЕКСГОЛОВИ КРИМСЬКО╥ МИТРОПОЛ╤╥
А саме: квартиру у м. С╕мферопол╕ та чотири транспортн╕ засоби…


СУД ДАВ 15 РОК╤В ТЮРМИ КРИМЧАНИНУ, ЯКИЙ ВОЮВАВ НА БОЦ╤ РФ
В╕н визнаний винним за ч. 2 ст. 111 Крим╕нального кодексу Укра╖ни - державна зрада, вчинена в...


У КРИМУ ЩЕ З ДЕВ'ЯНОСТИХ РОЗДАВАЛИ РОС╤ЙСЬК╤ ПАСПОРТИ
РФ видала за десять рок╕в в╕йни понад чотири м╕льйони паспорт╕в на окупованих територ╕ях…


ТАШЕВА РОЗПОВ╤ЛА КОНГРЕСМЕНАМ США, ЯК УКРА╥НА ГОТУ╢ТЬСЯ ДО ДЕОКУПАЦ╤╥ КРИМУ
Ми говоримо про зв╕льнення не т╕льки територ╕╖, а й про людей, як╕ щоденно п╕ддаються...




Розсилки
Тут Ви можете підписатися на розсилку анонсів статей нових випусків нашої газети. Для цього вкажіть свій e-mail.

E-mail адрес:














FaceBook





оНЦНДЮ Б сЙПЮ©МЁ
Головна сторiнка > Текст статти
"Кримська Свiтлиця" > #35 за 31.08.2012 > Тема "Крим - наш дім"
Версiя для друку
Обговорити в форумi

#35 за 31.08.2012
КР╤ЗЬ ЕПОХИ, В╤КИ...

Зустр╕ч для вас

24 СЕРПНЯ — У ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТ╤ УКРА╥НИ! — КРИМСЬКОМУ ДРАМАТУРГУ ГАРОЛЬДУ МИХАЙЛОВИЧУ БОДИК╤НУ ВИПОВНИЛОСЯ 75 РОК╤В. ПРИВ╤ТАВШИ ╤МЕНИННИКА З ЮВ╤ЛЕ╢М, «КРИМСЬКА СВ╤ТЛИЦЯ» ВЗЯЛА В НЬОГО ╤НТЕРВ’Ю, ЯКЕ ПРОПОНУ╢МО УВАЗ╤ ЧИТАЧ╤В

— Гарольде Михайловичу, зб╕г дати вашого народження з Днем незалежност╕ держави робить в╕дбиток на власне свято?
— Звичайно, коли мо╖ власн╕ ╕менини проходять п╕д такою з╕ркою ╕, знаючи досв╕д мо╖х давн╕х знайомих (9 травня — Мар’ян╕вський, 7 листопада — Литвиненко), я впевнений, що в╕н непом╕ченим не залишиться! Завжди пам’ятатимуть р╕дн╕ ╕ друз╕, завжди прив╕тають. Ось ╕ сьогодн╕ з╕бралася вся моя р╕дня, нав╕ть з П╕тера при╖хав старший син, нев╕стка, дво╓ онук╕в…
— Але ж 21 р╕к тому вам було т╕льки 54 роки, ви були в повному творчому розкв╕т╕! Ваша творч╕сть розд╕лилася на два пер╕оди: радянський ╕ праця в незалежн╕й Укра╖н╕. Ви цю р╕зницю в╕дчули?
— Авжеж! Вся моя л╕тературна творч╕сть за радянсько╖ доби пройшла п╕д знаком жорстко╖ цензури. Кожну п’╓су мала затвердити репертуарна редакц╕йна колег╕я М╕н╕стерства культури Укра╖ни. Без ╖╖ дозволу ╕ Л╕ту (була тод╕ така цензура) жоден режисер не наважувався поставити п’╓су, це розц╕нювалося б як злочин, який карався виключенням з лав парт╕╖, скороченням на робот╕, небуттям… Щоб отримати дозв╕л, я терпляче створював по 5-10 вар╕ант╕в п’╓си, переписував, враховував вс╕ зауваження, ╕ таки добивався свого. ╤ т╕льки з одн╕╓ю п’╓сою в мене сталося непорозум╕ння. Щоразу на не╖ давали негативн╕ закрит╕ реценз╕╖ критики з╕ страшними пр╕звищами — П’яненко, Морга╓нко, Закусенко…
— Навмисно й не придума╓ш!
— Я не жартую. Мен╕ нещодавно на оч╕ потрапили ц╕ реценз╕╖ в арх╕в╕. Так от, щоразу вони давали нов╕ рекомендац╕╖ через те, що д╕дько мене напоумив вивести головним персонажем секретаря обкому парт╕╖ з ╕деолог╕╖. П’╓са писалася з╕ справжнього прообразу — секретаря одного з ки╖вських райком╕в. Цю п’╓су чекав Микола Оглобл╕н, талановитий режисер, з ним пов’язана ц╕ла епоха укра╖нського театру. П’╓са називалася «Чуж╕ радощ╕-печал╕». Нарешт╕ мене викликали в Ки╖в. Це був грудень, с╕мдесят╕ роки… При╖хав окрилений! Дають п╕дписати догов╕р. Запропонували отримати гонорар.., а через м╕сяць пов╕домили: м╕н╕стерство пропустило, а Л╕т дозволу не дав. Так ця п’╓са ╕ не мала н╕якого життя, хоч була сповна оплачена м╕н╕стерством. Тож за радянсько╖ доби ми мали таких соб╕ «сп╕вавтор╕в» в особах цензор╕в… А одна з мо╖х п’╓с — «Червона свитка» про М. Гоголя, яко╖ не торкалася рука редактора, написана мною в пер╕од незалежност╕, стала переможницею м╕жнародного конкурсу «Коронац╕я слова» 2009 року.
— Пам’ята╓ться, в одному з ╕нтерв’ю ви тод╕ розпов╕дали, як не в╕рили в справедлив╕сть конкурсу, як ваша дружина Св╕тлана Антон╕вна Чолка переконувала вас, надихала взятися до роботи над п’╓сою, взяти участь в конкурс╕…
— Так, я тод╕ сказав ╖й: «Нав╕що старатися? Вони там вже розпод╕лили вс╕ м╕сця ╕ прем╕╖». А виявилося, що цей конкурс справд╕ проводиться чесно, роботи розглядаються т╕льки п╕д новими псевдон╕мами. Якби цей метод застосовували за радянсько╖ доби, то ск╕льки б прекрасних п’╓с отримала б Укра╖на! Я гадаю, що шматували п’╓си нав╕ть таких видатних драматург╕в того часу, як Корн╕йчук…
Зараз мен╕ дуже подоба╓ться самост╕йно працювати над творами. А коли ╕нкогн╕то, п╕д н╕кому не в╕домим псевдон╕мом посила╓ш на конкурс свою роботу, ╕ п’╓са отриму╓ нагороду, то це справжн╓ визнання! Цього року я отримав Спец╕альну в╕дзнаку м╕жнародного конкурсу «Коронац╕я слова» за п’╓су «Ти прости мен╕ все горе… Я любив…» про Миколу Кул╕ша. Цей диплом мен╕ вручили 31 травня цього року. Моя доля прекрасна! Я дожив до 75 рок╕в! А ген╕╖ Микола Кул╕ш ╕ Лесь Курбас були розстр╕лян╕ в один день у 1937 роц╕ в самому творчому розкв╕т╕ за п’╓си про голод, про народ, за правду, за честь…
— А для вас 1937 р╕к став роком народження… Що найяскрав╕ше ви запам’ятали з╕ свого дитинства?
 — Для мене дитинство — це яскрав╕ спалахи пам’ят╕. Я навчався у п’ятому клас╕. А це було у селищ╕ Зирянка на Колим╕. Якось я не вивчив урок╕в ╕ вчитель географ╕╖ мен╕ сказав: «Ти не вивчив сьогодн╕ уроку ╕ не зна╓ш, ск╕льки на планет╕ наш╕й людей, так знай, Бодик╕н, що ╖х б╕льше 3 м╕льярд╕в, а ти, Бодик╕н, доживеш до щасливого майбутнього комун╕зму, коли людей вже буде 6 м╕льярд╕в! Вас у комун╕стичному сусп╕льств╕ буде дуже багато…» От я ╕ дожив до цього часу. Об╕цяний комун╕зм не збудували, а в св╕й день народження, коли мен╕ стукнуло 75 рок╕в, я п╕дняв келих кримського вина за вс╕ 6 м╕льярд╕в, серед яких ╕ я.
— Як╕ подарунки ви отримали з нагоди юв╕лею?
— Подарунк╕в дуже багато. У мене все ╓. Дуже сумно, що не зношу вс╕х сорочок, як╕ мен╕ щоразу дарують на день народження. ╤ все ж один подарунок збив мене з пантелику. Старший онук подарував мен╕ к╕лька аркуш╕в паперу…
— Чистих? Для ново╖ п’╓си?
— А ось ╕ не вгадали! П’╓с я написав вже багато, близько сорока, мабуть, досить. Я вир╕шив не починати ново╖ п’╓си, доки не побачу прем’╓ру останньо╖, написано╖ для Херсонського театру, удосто╓но╖ спец╕ально╖ в╕дзнаки конкурсу «Коронац╕я слова» про долю драматурга. Прем’╓ра в╕дбудеться в новому театральному сезон╕ в Херсонському академ╕чному укра╖нському театр╕ ╕мен╕ Миколи Кул╕ша.
— Спод╕ваюсь, незабаром побачимо. ╤ все-таки, що ж в подарованих аркушах?
— На них надрукован╕ ╕мена ╕ пр╕звища вс╕х персонаж╕в мо╖х драматург╕чних твор╕в. ╥х виявилося 474. Це т╕, що потрапили до прем’╓рних програмок р╕зних театр╕в.
— А чи багато з цих персонаж╕в знову з’являться на сцен╕?
— Думаю, що н╕. Бо вс╕ драматурги мр╕ють, щоб ╖хн╕ персонаж╕ з’являлися знову, як бува╓ у великих драматург╕в, ╕ переживали стол╕ття, тисячол╕ття. Я спод╕ваюсь, що, можливо, хто-небудь з’явиться з п’╓с «Веч╕р ╤суса в Мар╕╖ Магдалини», «Червона свитка», «Маршрут товариша Стал╕на»… Персонаж╕ цих твор╕в можуть з’явитися на р╕зних в╕дтинках майбутнього, бо це типаж╕, характерн╕ для вс╕х час╕в, ц╕ постат╕ завжди актуальн╕.
— До того ж ц╕ твори порушують одв╕чн╕ проблеми добра ╕ зла, в них ╓ см╕х ╕ сльози, рад╕сть ╕ горе, веселе з сумним… Дивлячись на ваш репертуарний список, можна зробити висновок, що ви в╕дда╓те перевагу комед╕╖?
— Так склалося життя. Але працював я ╕ над ╕ншими жанрами. Коли я був завл╕том Дн╕пропетровського театру опери ╕ балету, ми з композитором Левком Колодубом взялися написати оперу про революц╕онера Петровського, на честь якого назване м╕сто, ╕ про революц╕ю 1905 року. Працювали над нею два роки. Було при╓мно, що ця опера одного разу прозвучала в Москв╕ на сцен╕ Большого театру. Це мо╓ ╓дине оперне л╕брето. А коли я пере╖хав до Криму, то захот╕в написати мюзикл на тему знаменитого Бахчисарайського фонтана. Хоча Алемдар Караманов — симфон╕ст, та все-таки взявся й за мюзикл. Створений нами «Фонтан кохання» к╕лька сезон╕в не сходив з╕ сцени в далеких в╕с╕мдесятих…
— О, то була рок╕в зо два п╕дряд аншлагова вистава! У «Фонтан╕ кохання» вс╕ма гранями засяяв талант чар╕вно╖ Валентини Бойко, неперевершеного в Криму тенора Миколи Бондаревського, витончено╖ Н╕ни Багаутд╕ново╖… Ця вистава з╕брала в один букет найяскрав╕ш╕ кримськ╕ таланти ╕ мала фе╓рично щасливу ╕стор╕ю… Чи вважа╓те ви сво╓ творче життя щасливим?
— Я не можу нар╕кати на свою творчу долю, але до цього було таке важке дитинство! Я пам’ятаю в╕йну, бомбардування… Коли я про це розпов╕даю сво╖м онукам, то вони кажуть: «Яке класне к╕но, я, зда╓ться, вже це бачив». Але вс╕ ми родом з дитинства… В╕йна — це найперший спалах мо╓╖ пам’ят╕, до т╕╓╖ мит╕ я н╕чого не пам’ятаю. Пригадую, як мама веде мене в дитячий садок, розташований б╕ля Полтавського вокзалу. Мама сама, батька забрали на «укр╓пл╓н╕╓ гран╕ц Латв╕╖ ╕ Л╕тви». Пам’ятаю, на полтавському перон╕ страшний натовп. По╖зд руша╓ на Харк╕в. Мати трима╓ мене на руках, при н╕й т╕льки ридикюль з документами ╕ грошима. Подали ешелон, вс╕ кинулися до нього: натовп, крики, зойки… Мати, тримаючи мене на руках, влилася в нього. Коли вона, ув╕йшла до вагона ╕ поставила мене у тамбур╕, то побачила, що ридикюль пор╕заний лезом бритви, а з нього зникли вс╕ грош╕ ╕ документи. Через того злод╕я-сявку почалися мо╖ проблеми, по сут╕ в╕н зробив мене на р╕к молодшим. Коли п╕сля в╕йни через втрачен╕ документи ╕ знищен╕ арх╕ви, з╕ сл╕в родич╕в видавали метрики, то бабуся, побоюючись злощасного тридцять сьомого, про всяк випадок записала мене 1938 року народження. ╤ я змушений був зг╕дно з документами в ус╕х анкетах зазначати 1938 р╕к народження. Я разом з сус╕дськими однол╕тками ходив до школи, але до Харк╕вського театрального ╕нституту мене не приймали, бо я був на р╕к молодший.
— Фактично, у вас украли ц╕лий р╕к життя…
— Другий спалах пам’ят╕: червень 1942 року, станц╕я «Нова Бовар╕я», вагони-телятники заповнюють молодими ж╕нками з д╕тьми для в╕дправлення в Н╕меччину. Т╕льки через 60 рок╕в я натрапив на документ, що св╕дчив про п╕дготовку нацистами нового покол╕ння раб╕в. Але тод╕ я був малим ╕ н╕чого не розум╕в. На телятнику вражали яскрав╕ плакати гарно╖ вродливо╖ ж╕нки, що р╕зала капустину, а на не╖ з любов’ю дивилися «к╕ндери». Цей плакат я вже тепер знайшов в ╕нтернет╕: «Я живу в н╕мецьк╕й с╕м’╖, почуваюся прекрасно, при╖жджай до Н╕меччини допомагати по господарству!». Зранку у нашому вагон╕ сп╕вали укра╖нськ╕ п╕сн╕, пот╕м перестали, бо стр╕лочник сказав, що ешелон ╕де на Польщу, в концтаб╕р. Почалось бомбардування, вс╕ кинулися навтьоки. Йшли ц╕лу н╕ч, з нами було ще дв╕ д╕вчини без речей у легких платтячках. Мама давала ╖м по черз╕ свою теплу хустку, щоб вони гр╕лися. Вранц╕ ми п╕д╕йшли до невеличкого села. Д╕вчата навчили мене просити милостиню. Я п╕шов по хатах, а вони чекали мене б╕ля криниц╕. На м╕й жал╕бний голос виходили селянки ╕ подавали хто хл╕ба, хто цибулину, хто яйце… ╥ж╕ вистачило на вс╕х.
Так ми йшли ц╕л╕с╕нький день. Д╕вчата навчили мене просити милостиню н╕мецькою мовою, нам давали галети, нав╕ть один н╕мець дав шматочок ковбаси. Мама з д╕вчатами в╕дмовилися ╖╖ ╖сти ╕ змусили мене з’╖сти весь шматок. Я був б╕лявим хлопчиком ╕, мабуть, нагадав тому солдатов╕ власних д╕тей, залишених в рейху. Так ми йшли в╕д села до села дек╕лька дн╕в. Але п╕д Конотопом н╕мц╕ нас заграбастали ╕ при╓днали до колони цив╕льних, яких переганяли подал╕ в╕д л╕н╕╖ фронту. ╤ погнали до табору на околиц╕ Конотопа. Ми втекли ╕ лежали в картоплинн╕ до темноти.
— Але я про це вже десь читала… Мен╕ знайома ця картина…
— Звичайно, читали у п’╓с╕ мого онука Ярослава Свиридова «Державн╕ немовлята». Трет╕й спалах пам’ят╕: 9 травня 1945 року. Я жив з мамою у бабус╕ в т╕й сам╕й «Нов╕й Бовар╕╖», яку ми покинули у 1942-му. Мене розбудив галас ╕ плач: «Поб╓да! Поб╓да!». Мама пов╕сила на честь Перемоги нову занав╕ску з марл╕, змастила дол╕вку. А мене послала по пиво до центру Ново╖ Бовар╕╖.
Я б╕г, тримаючи в одн╕й руц╕ б╕дончик, а в друг╕й пожмакан╕ грош╕, ╕ думав: якщо перемога, то батько з’явиться за к╕лька дн╕в. Та пива в к╕оску не було. Я не розум╕в, чому, адже казали, коли ск╕нчиться в╕йна — в магазинах буде все, ╕ раптом нема пива… ╤нвал╕д з орденами ╕ медалями на грудях, що стояв у черз╕, сказав, що п╕сля об╕ду пиво об╕цяли привезти. Я не знав, що робити. Через годину прийшла мама ╕ забрала мене додому, сказавши: «Об╕йдемося без пива!». Вона частувала мене млинцями. Це були найсмачн╕ш╕ млинц╕ у мо╓му житт╕! Батько повернувся т╕льки п╕зньо╖ осен╕, прин╕с трофе╖ — зелену фанерну вал╕зу з консервами ╕ грудковим цукром, який в╕н вдало розбивав тупим боком леза н╕мецького ножа. Цукор ставав схожим на цукерку, яку можна було покласти до рота, посмоктати, витягти ╕ знову з насолодою почмокувати. А ще батько прив╕з у т╕й зелен╕й вал╕з╕ серед трофейного шмаття замотану у г╕мнастерку зовс╕м новеньку мисливську рушницю «Зауер — три к╕льця», — так поважно називав ╖╖ батько. Цю рушницю подарувало йому командування на честь Перемоги, про що св╕дчив ╕ пап╕рець з печаткою. Коли в к╕мнат╕ н╕кого не було, я д╕ставав рушницю, ц╕лився в удаваного фр╕ца ╕ клацав годинами. Ск╕льки «вбив» фр╕ц╕в, доки дорослих не було вдома, п╕драхувати неможливо. Це була для мене не ╕грашка, а р╕ч, яку пооб╕цяв мен╕ подарувати батько, коли я стану дорослим. Ще в╕н прив╕з ордени ╕ медал╕, до яких додавалися маленьк╕ книжечки. За орден Червоно╖ З╕рки в╕н отримував 15 карбованц╕в, а за медаль «За в╕двагу» — 10. Це була варт╕сть пир╕жка з горохом. Чорна хл╕бина коштувала тод╕ 250 карбованц╕в. У Харков╕ починався голод. Б╕ля Холодног╕рсько╖ церкви щодня лежали мертв╕. ╥х кожного дня вивозили кудись машиною ╕ десь ховали. Це був один ╕з страшних спалах╕в пам’ят╕ про дитинство. Того ранку мене батьки взяли на Благбаз (базар б╕ля Благов╕щенського собору). «Продамо, — сказала мама, — рушницю, бо це ╓дине майно, за яке нам дадуть хл╕ба». Я волав, плакав, благав ╖╖ не продавати!
— Парадоксально, але саме рушниця тод╕ врятувала вам життя...
— Четвертий спалах пам’ят╕ з дитинства: вересень, 1947 р╕к. Пароплав «Чукотка» вийшов з бухти Находка ╕ взяв курс на бухту Нагайя (Магадан). В каютах, на палубах були догов╕рники — роб╕тники «Дальстроя», вони пливли до м╕сця призначення, поверталися з в╕дпустки, яка надавалася один раз на три роки. А ось в кормовому трюм╕ — парт╕я «зек╕в». Нас, хлопчак╕в, туди не пускали вартов╕. Другий день в мор╕, погода чудова. Надвеч╕р раптом загуд╕в пароплав. На мор╕ н╕кого, кого можна було б в╕тати такими гудками. «Чого в╕н реве?» — запитую у матроса. «Мерця ховають», — в╕дпов╕в той. Я за в╕йну багато бачив, як ховають мерц╕в. Пам’ятаю, як ховали в червон╕й трун╕ мого д╕да Якова, убитого фашистським л╕таком. Пам’ятаю, як ховали солдатика ж╕нки у вирв╕ в╕д вибуху снаряда, лопати не було, носили землю подолами. А щоб у мор╕ ховать? «А де ж могила?» — питаю у матроса. В╕н терпляче мен╕ пояснив, що за морським законом неб╕жчик╕в ховають у мор╕, а в порт мерця заборонено доставляти. Спочатку неб╕жчика огортають в парусину, прив’язують до н╕г кол╕сники ╕ кидають за борт. Я це бачив на власн╕ оч╕. Цей ритуал повторювався щовечора, щовечора рев╕ла «Чукотка», доки ми пливли до Магадана.
Спалахи пам’ят╕ дитинства завжди з нами, вони й разом з нами в╕д╕йдуть у в╕чн╕сть, як т╕ б╕долахи, що п╕сля мук ╕ страждань розчинилися в Охотському мор╕. Майбутн╕ покол╕ння драматург╕в, коли будуть писати п’╓си про ХХ стол╕ття, будуть фантазувати, адже не вся правда сказана про минулу епоху. Та що там говорити про минуле, коли в ХХI стол╕тт╕ п’╓су «Маршрут товариша Стал╕на» п╕сля третьо╖ вистави довелося зняти з репертуару, бо анон╕ми через ╤нтернет погрожували п╕дпалити Кримський укра╖нський театр. Хай ╖м грець! Не дають ╕ зараз сказати правду! Та правду не спинити. Вона рано чи п╕зно пролл╓ св╕тло на вс╕ темн╕ плями ╕стор╕╖.
 — В чому специф╕ка профес╕╖ драматурга?
 — Робота в театр╕ до певно╖ м╕ри схожа на естафету: драматург пише п’╓су ╕ переда╓ ╖╖ режисеров╕, режисер в свою чергу — акторов╕, художников╕, музикантам. А останн╕ — глядачев╕, як той прийме, таким ╕ буде ф╕н╕ш. Все залежить в╕д драматурга, його ╕де╖. Я багато рок╕в працював зав╕дувачем л╕тературно╖ частини театру, ╕ коли виникала необх╕дн╕сть популярн╕ прозов╕ твори ╕нших автор╕в перетворити на сцен╕чний тв╕р, робив це, д╕ставши на те згоду автора прози. Так я створив за творами Павла Загребельного п’╓су «╢впракс╕я — Ки╖вська княжна», «Я — Богдан», «Роксолана», з Валентином П╕кулем я створив п’╓су «Фаворит», з Анатол╕╓м Рибаковим — «Д╕ти Арбату», як╕ йшли у театрах в╕д Якутська до Бреста.
 — Що покликало вас до драматург╕чно╖ д╕яльност╕?
— О, це було давно. П╕сля зак╕нчення ╕нституту я працював актором. Один колега написав п’╓су, вона мен╕ не сподобалася. В мене вирвалося, що я за два тижн╕ напишу краще. Вс╕ присутн╕ при наш╕й розмов╕ артисти т╕льки посм╕ялися. Та коли через п╕втора тижня я прин╕с свою п’╓су, ╖╖ в╕дразу взяли у роботу в Мар╕упольському театр╕. Так я зм╕нив свою долю, мене в╕дразу запросили працювати в цей театр, з актора я перетворився на «л╕тературну частину» театру. Моя перша п’╓са «Спадко╓мц╕» отримала сцен╕чне життя саме в Мар╕упольському театр╕. До реч╕, там ми ╕ одружилися з╕ Св╕тланою Антон╕вною, через к╕лька м╕сяц╕в виповниться 50 рок╕в, як ми разом.
— Та на вас просто благодатним дощем проливаються юв╕лейн╕ дати: вам виповнилося 75 рок╕в, п╕вв╕ку — ваш╕й драматург╕чн╕й д╕яльност╕, золоте вес╕лля з вашою Музою ╕ натхненницею Св╕тланою Антон╕вною Чолкою. Тож бажа╓мо вам разом у доброму здоров’╖ ╕ доброму гумор╕ випити келих солодкого кримського вина не т╕льки на власному золотому, а й на власному д╕амантовому вес╕лл╕, подарувати св╕тов╕ ще багато ц╕кавих характерних персонаж╕в ╕ одв╕чно актуальних в ус╕ епохи та часи п’╓с! Радост╕, натхнення, удач╕!

Розмову вела
Ольга Б╤ЛЯЧЕНКО

Версiя для друку
Обговорити в форумi
"Кримська Свiтлиця" > #35 за 31.08.2012 > Тема "Крим - наш дім"


Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=10695

 

Редакцiя :
95006, м. Сiмферополь, вул. Гагарiна, 5, 2-й поверх, кiмн. 13-14
тел: (0652)51-13-24; E-mail: kr_svit@meta.ua
Адмiнiстратор сайту : Микола Владзiмiрський
Веб-майстер : Олексiй Рибаков