"Кримська Свiтлиця" > #33 за 17.08.2012 > Тема "Резонанс"
#33 за 17.08.2012
М╤ЛЬЙОН — Х╤БА Ж ТО ГРОШ╤?
Для пол╕тичних сил бюджет пол╕тично╖ реклами на зовн╕шн╕х нос╕ях нин╕ сяга╓ до 1 м╕льйона долар╕в щом╕сяця. Про це заявив кер╕вник Асоц╕ац╕╖ зовн╕шньо╖ реклами Укра╖ни Артем Б╕денко на прес-конференц╕╖ у Ки╓в╕. «Комун╕сти, зг╕дно з мон╕торингом, беруть 1,5 тисяч╕ площин, це приблизно 4 млн. грн. на м╕сяць. Королевська бере 2 - 2,5 тисяч╕ площин, в╕дпов╕дно, це удв╕ч╕ б╕льше — до 1 м╕льйона долар╕в, тому що вона дещо переплачу╓ на в╕дм╕ну в╕д комун╕ст╕в, як╕ намагаються заощаджувати», — зазначив експерт. В╕н уточнив, що у середньому в Укра╖н╕ варт╕сть одного рекламного щита — з друком, податками, креативом — становить 3 тисяч╕ гривень (у Ки╓в╕ — 4 тис. грн.), що б╕льше, н╕ж минулого року. На думку експерта, подорожчання реклами найближчим часом не в╕дбудеться, оск╕льки так╕ процеси розпочалися ще наприк╕нц╕ минулого року. «На пер╕од нин╕шн╕х вибор╕в ми вже вийшли з п╕двищеними пор╕вняно з 2010 роком розц╕нками, тому сказати, що буде подорожчання, однозначно не можна, тим б╕льше, що в╕льних площин, в╕льного еф╕ру не так багато залишилося», — сказав А. Б╕денко. У свою чергу виконавчий директор ╤нституту масово╖ ╕нформац╕╖ В╕ктор╕я Сюмар зазначила, що, за ╖╖ даними, розц╕нки на замовн╕ матер╕али в ╤нтернет╕, так звану «джинсу», починаються в╕д 200 дол., на рад╕о — в╕д 150 дол., у друкованих ЗМ╤ — в╕д 500 дол. за шпальту, а в популярних виданнях — до 20 тис. дол.
В╤Д РЕДАКЦ╤╥. Хоч би вже якогось «ситцю», якщо не «джинси», хто-небудь п╕дкинув — н╕як через борги телефони у «Св╕тлиц╕» не п╕дключимо...
"Кримська Свiтлиця" > #33 за 17.08.2012 > Тема "Резонанс"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=10646
|