"Кримська Свiтлиця" > #37 за 18.11.2011 > Тема "З перших уст"
#37 за 18.11.2011
РЕКЛАМА ГОР╤ЛКИ «УКРА╥НКА» — АМОРАЛЬНА
Так вважа╓ заступник голови Верховно╖ Ради Укра╖ни Микола Томенко, про що в╕н заявив у еф╕р╕ «5 каналу», говорячи про стратег╕ю розвитку туризму в Укра╖н╕. За словами М. Томенка, пов╕домля╓ УН╤АН, до традиц╕йно негативного ╕м╕джу, пов’язаного ╕з соц╕ально-економ╕чними та пол╕тичними негараздами, судовими процесами, додалися нов╕ нюанси, як╕ не з кращого боку характеризують державу. Як приклад М. Томенко назвав рекламування гор╕лки «Укра╖нка», яке, на думку пол╕тика, ╓ не лише незаконним, а й аморальним, оск╕льки, кр╕м використання слова «укра╖нка», в реклам╕ гор╕лки використовують образ укра╖нсько╖ ж╕нки, одягнено╖ в нац╕ональний одяг. В╕це-сп╕кер зауважив, що важко соб╕ уявити, щоб у цив╕л╕зован╕й кра╖н╕ на «головному» канал╕ рекламувався гор╕лчаний нап╕й з назвою, наприклад, «француженка», «╕тал╕йка» чи «американка». М. Томенко переконаний, що для того, щоб бути цив╕л╕зованою кра╖ною у туристичному сенс╕, потр╕бно повн╕стю зм╕нити акценти туристичного просування Укра╖ни, якими повинн╕ стати ╕сторичн╕, арх╕тектурн╕, природн╕ принади та комфорт, безпечн╕сть ╕ як╕сть послуг для середньостатистичного туриста з Укра╖ни та з-за кордону.
"Кримська Свiтлиця" > #37 за 18.11.2011 > Тема "З перших уст"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=9612
|