"Кримська Свiтлиця" > #51 за 15.12.2006 > Тема "З потоку життя"
#51 за 15.12.2006
ПРЕЗИДЕНТ УКРА╥НИ В╤КТОР ЮЩЕНКО ПОВЕРНУВ ЗАКОН ПРО БЮДЖЕТ
ПРЕЗИДЕНТ УКРА╥НИ В╤КТОР ЮЩЕНКО ПОВЕРНУВ З╤ СВО╥МИ ПРОПОЗИЦ╤ЯМИ ДЛЯ ПОВТОРНОГО РОЗГЛЯДУ ВЕРХОВНОЮ РАДОЮ ЗАКОН «ПРО ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ УКРА╥НИ НА 2007 Р╤К». * * * Пропозиц╕╖ Президента до Закону Укра╖ни «Про Державний бюджет Укра╖ни на 2007 р╕к» не ╜рунтуються на реальних економ╕чних розрахунках ╕ порушують вимоги статт╕ 95 Конституц╕╖ Укра╖ни щодо його збалансованост╕. Ц╕на цих попул╕стських пропозиц╕й - понад 10 м╕льярд╕в гривень, не забезпечених доходами бюджетних асигнувань. Про це йдеться у Заяв╕ Каб╕нету М╕н╕стр╕в про ситуац╕ю щодо Держбюджету, прийнятого Верховною Радою 6 грудня ц. р., пов╕домля╓ Укр╕нформ ╕з посиланням на прес-службу КМУ. Уряд, сформований парламентською коал╕ц╕╓ю, констату╓, що така безв╕дпов╕дальна пол╕тика зб╕льшення видатк╕в без визначення в╕дновних джерел ╖х ф╕нансування вже проводилася у 2005 роц╕ та призвела до зростання ╕нфляц╕йних процес╕в ╕, як насл╕док, до сутт╓вого упов╕льнення економ╕чного розвитку Укра╖ни. Таким чином руйну╓ться ╕нновац╕йно-╕нвестиц╕йна модель розвитку економ╕ки, спланована в бюджет╕, та стимулю╓ться система споживацько╖ ╕деолог╕╖. Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни оц╕ню╓ так╕ д╕╖ як спрямован╕ на пол╕тичну дестаб╕л╕зац╕ю в держав╕ та спровокован╕ ╕люз╕╓ю можливого розпуску Верховно╖ Ради Укра╖ни ╕ призначення дострокових парламентських вибор╕в. Уряд, сформований антикризовою коал╕ц╕╓ю у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни, заявля╓, що докладе вс╕х можливих зусиль у межах Конституц╕╖ та закон╕в Укра╖ни задля забезпечення сталого розвитку Укра-╖нсько╖ держави та захисту ╕нтерес╕в укра╖нського народу. Окр╕м того, у заяв╕ КМУ зазнача╓ться, що ухвалення Верховною Радою Закону Укра╖ни «Про Державний бюджет Укра╖ни на 2007 р╕к» ╓ результатом кроп╕тко╖ багатом╕сячно╖ роботи вс╕х г╕лок влади, пол╕тичних сил, представницьких орган╕в, наукових к╕л, громадськост╕. Визначальним стрижнем головного ф╕нансового документу кра╖ни стали подальш╕ кроки до посилення соц╕ального захисту населення, стимулювання ╕нновац╕йного розвитку економ╕ки, поглиблення структурних реформ ╕ на ╖х основ╕ зб╕льшення в╕тчизняних та ╕ноземних ╕нвестиц╕й, зменшення ф╕скального навантаження на економ╕ку. У заяв╕ також п╕дкреслю╓ться, що народ Укра╖ни отримав можлив╕сть витратити на сусп╕льн╕ потреби додатково 32 м╕льярди гривень проти бюджету 2006 року. Натом╕сть спод╕вання на введення в д╕ю необх╕дного для забезпечення житт╓д╕яльност╕ кра╖ни Закону Укра╖ни «Про Державний бюджет Укра╖ни на 2007 р╕к» не справдилися. «Вперше в нов╕тн╕й ╕стор╕╖ Укра╖ни 12 грудня 2006 р. Президент Укра╖ни, без проведення консультац╕й з парламентом та урядом, п╕дбурюваний пол╕тичними силами, що мають на мет╕ будь-якими засобами дестаб╕л╕зувати економ╕чну ╕, як насл╕док, пол╕тичну ситуац╕ю в держав╕, спровокувати соц╕альний конфл╕кт, повернув Закон Укра╖ни «Про Державний бюджет Укра╖ни на 2007 р╕к» до Верховно╖ Ради Укра╖ни», - п╕дкреслю╓ться у заяв╕ уряду Укра╖ни. ЗАЯВА ФРАКЦ╤╥ «НАША УКРА╥НА» НА П╤ДТРИМКУ ВЕТО ПРЕЗИДЕНТА НА ЗАКОН ПРО БЮДЖЕТ Фракц╕я Блоку «Наша Укра╖на» п╕дтриму╓ р╕шення Президента Укра╖ни повернути з╕ сво╖ми пропозиц╕ями для повторного розгляду Верховною Радою Закон «Про Державний бюджет Укра╖ни на 2007 р╕к». 11 грудня Президент Укра╖ни наклав вето на цей Закон. У сво╖й заяв╕ в╕д 6 грудня 2006 року наша фракц╕я звернула увагу сусп╕льства як на численн╕ недол╕ки п╕дготовленого урядом та «кризовою» коал╕ц╕╓ю документу, так ╕ на нелег╕тимн╕сть процесу його ухвалення. Нагада╓мо, що проект Закону м╕стив положення, як╕ негативно впливають на р╕вень соц╕ального забезпечення населення, ф╕нансування видатк╕в на оборону, як╕ ведуть до непрозорих схем управл╕ння державними ф╕нансами, втручання у д╕яльн╕сть орган╕в м╕сцевого самоврядування, неефективного використання державних кошт╕в. Серед таких положень можемо в╕дзначити наступн╕: 1. Використання для розрахунк╕в занижених показник╕в розм╕ру прожиткового м╕н╕муму для ос╕б, що втратили працездатн╕сть. Це призведе до зменшення пенс╕й майже 12-ти м╕льйон╕в пенс╕онер╕в, зменшення виплат ╕нших вид╕в соц╕ально╖ допомоги найб╕льш незахищеним верствам населення: ╕нвал╕дам, д╕тям, одиноким матерям тощо. 2. Сутт╓ве зменшення темп╕в зростання м╕н╕мально╖ зароб╕тно╖ плати у пор╕внянн╕ з минулими роками. 3. Невиконання Основних напрямк╕в бюджетно╖ пол╕тики на 2007 р╕к стосовно ф╕нансування Збройних сил Укра╖ни. 4. Вилучення перед другим читанням статт╕, що забороняла проведення розрахунк╕в з бюджетом у негрошов╕й форм╕. Уряд, таким чином, прагне в╕дновити «т╕ньов╕» схеми вза╓мозал╕к╕в, бартеру тощо. 5. Незважаючи на прийняте Верховною Радою р╕шення стосовно в╕дновлення соц╕альних гарант╕й державних службовц╕в, р╕вень видатк╕в на оплату ╖х прац╕ у пор╕внянн╕ з першим читанням не зб╕льшився. Це означа╓, що Уряд продовжу╓ притримуватися пол╕тики деградац╕╖ державно╖ служби. 6. Втручання у д╕яльн╕сть орган╕в м╕сцевого самоврядування шляхом обмеження ╖х права на визначення власних штат╕в, втручання у право громад на використання свого майна, нецив╕л╕зован╕, незаконн╕ спроби втручатись у господарську д╕яльн╕сть комунальних п╕дпри╓мств та у орендн╕ в╕дносини стосовно комунального майна. 7. Впровадження непрозорих схем закуп╕вель за державн╕ кошти для окремих розпорядник╕в. Закуп╕вля без тендерно╖ процедури, використання непередбачених законодавством експертних рад – це шлях до п╕двищення р╕вня корупц╕╖. 8. Нерозпод╕лен╕ субвенц╕╖, зал╕ки, спрямування сотень м╕льйон╕в державних кошт╕в на створення недержавного пенс╕йного фонду – ще один напрям «т╕ньового» розпод╕лу кошт╕в. 9. Ми не можемо погодитись ╕ з необ╜рунтованим, непрозорим розпод╕лом субвенц╕й по р╕зних рег╕онах. 10. Недоф╕нансування с╕льсько╖ медицини, вливання сотень м╕льйон╕в державних кошт╕в у новобудови зам╕сть введення в експлуатац╕ю вже збудованих об’╓кт╕в – це прямий удар по здоров’ю нац╕╖. Можна наводити ще багато приклад╕в антисоц╕ально╖, антинародно╖ спрямованост╕ бюджету. Бюджету, який приймався коал╕ц╕╓ю з порушенням регламентних норм ╕ процедур. Намагаючись «проштовхнути» даний закон, уряд ╕ кризова коал╕ц╕я п╕шли на те, щоб дати др╕бного хабара депутатам, знявши з них, ╓диних, обмеження щодо пенс╕йного забезпечення. Водночас деяк╕ члени уряду через заяви прес-служб Каб╕нету М╕н╕стр╕в, М╕н╕стерства ф╕нанс╕в вдались до прямого шантажу Президента Укра╖ни, погрожуючи тим, що не будуть проф╕нансован╕ видатки, визначен╕ ним як першочергов╕. Фракц╕я Блоку «Наша Укра╖ни» заявля╓, що так╕ п╕дходи неприйнятн╕ для цив╕л╕зованого сусп╕льства, вони св╕дчать про непрофес╕йн╕сть уряду, про його намагання «пог╕ршити життя народу вже сьогодн╕» Ми п╕дтриму╓мо р╕шення Президента Укра╖ни про ветування Закону про бюджет. Ми заклика╓мо уряд та народних депутат╕в Укра╖ни в╕дкинути сво╖ пол╕тичн╕ амб╕ц╕╖, разом розглянути ╕ доопрацювати бюджет з урахуванням зауважень Президента Укра╖ни. Наша фракц╕я готова до сп╕впрац╕ з тим, щоб кра╖на до нового року отримала збалансований головний ф╕нансовий документ. Прес-служба пол╕тично╖ парт╕╖ «Народний Союз Наша Укра╖на».
"Кримська Свiтлиця" > #51 за 15.12.2006 > Тема "З потоку життя"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=4320
|