"Кримська Свiтлиця" > #39 за 24.09.2004 > Тема "Ми єсть народ?"
#39 за 24.09.2004
Торговці совістю
"Україна молода".
ПІСНЯ НЕ ПРОДАЄТЬСЯ?
Як вигідно продати свою славу на президентських виборах, знають учасники туру "Молодь "проти", молодь "за"
Кожні вибори - президентські чи парламентські - ставлять наших артистів перед спокусою: гендлювати своїм іменем, яке здобував протягом багатьох років, чи залишитися осторонь дерибану і зберегти обличчя. Адже відомо: слово співака важить багато. В інтерв'ю "УМ" Віктор Павлік зачитав листа сім'ї з Луганська: "Не знаємо, за кого голосувати. Кажуть, ти за Януковича. Якщо ти за Януковича, то ми обов'язково за нього проголосуємо...". Один із дієвих методів переконати виборців - привести до них на повідку їхнього улюбленого співака, який скаже, за кого віддати свій голос. За таким сценарієм зараз проходить всеукраїнський тур "Молодь "проти", молодь "за", організований "Таврійськими іграми", які завжди обслуговували інтереси діючої влади... Як повідомляє сайт "Регіони України", мета цього туру - "напередодні президентських виборів 2004 року з'ясувати погляди, думки й бажання молодих людей та ознайомити з ними кандидатів на посаду Президента України і громадськість, залучити молодь до активної участі у громадсько-політичному житті країни та об'єднати її навколо близьких і зрозумілих для неї гасел, пропагувати кращі досягнення молодіжної культури". У Сумах, куди приїжджали співаки, акцію назвали ще й благодійною. Це "благодійництво", за свідченнями очевидців, проходило так. Погляди молоді з'ясовували просто: хочеш плакат з обличчям улюбленого співака - пиши в анкеті, що ти проти націоналізму і за патріотизм, проти вступу до НАТО і за дружбу та економічний союз із Росією, за рівні можливості української та російської мов в Україні... Саме ця акція, "Молодь "проти", молодь "за", у якій пропонували взяти участь майже всім відомим і невідомим співакам України і, як відомо з надiйних джерел, спокушали втроє-вчетверо більшими, ніж звичайно, гонорарами, показала, хто є хто. Так, за інформацією компетентних джерел, Ірина Білик, "Скрябін", Наталка Могилевська, які зазвичай коштують 10 тис. доларів, отримали по 40 тис. доларів. Асія Ахат, Альона Вінницька, Віктор Павлік, "Грін Грей", Ірина Шинкарук теж не продешевили, хоч і поклали до кишені трохи меншу суму, а "Другу ріку" й "Тріаду" купили всього за 6 тис. доларів. Самі співаки, які погодилися гендлювати своїм іменем, небагатослівні. Андрій Кузьменко зі "Скрябіна" та Ірина Білик кілька разів переносили інтерв'ю з "УМ", та так і не знайшли часу. Ірина Шинкарук сказала: "Офіційно це не була акція на підтримку Януковича, а соціологічне опитування громадської думки. Я особисто не агітувала ні за кого, а співала пісні". Асія Ахат теж видалася янголом у плоті: "Я артистка, я поза політикою, я тільки дарую людям свою музику. Те, що беру участь в акції "Молодь "проти", молодь "за", не значить, що підтримую Януковича". Того, що згодом усі видання зарясніють твердженнями, що зірки української естради у своїх зверненнях до присутніх підтримали кандидата на пост Президента України Януковича, співачки, звісно, не знали. Вони, яко невинні ягнята, взагалі нічого не знали, але їхній валютний гаманець чомусь "потовщав" на кілька десятків тисяч доларів... У Сашка Положинського та Слави Вакарчука, в Олега Скрипки та Марійки Бурмаки теж є родина, яку треба годувати, близькі, якими треба опікуватися. Їм, певне, теж хочеться слави і грошей. Вони від участі в турі відмовились, бо знають, що кожен виступ за певного кандидата дає тому кандидатові додаткові голоси. Бо до них, як і до всіх співаків, теж приходять листи iз зізнаннями: "Любий наш співаче! Ми не знаємо, за кого голосувати, а за кого будеш ти? Ми теж обов'язково проголосуємо за нього..." "Україна молода". (Друкується зі скороченнями).
"Кримська Свiтлиця" > #39 за 24.09.2004 > Тема "Ми єсть народ?"
Постiйна адреса статтi: http://svitlytsia.crimea.ua/?section=article&artID=2450
|